Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Alpine amr6284 samo zgasło

ciomateusz 19 Jan 2011 18:15 1909 5
    ciomateusz
    Level 14  
    Witam
    Jako że nie mam doświadczenia w tym temacie proszę o pomoc w diagnozie usterki. Radio Alpine amr6284 z tego co mi wiadomo samo z siebie przestało działać.
    Myślałem że to problem gdzieś z zasilaniem lecz chyba nie gdyż po włączeniu końcówka mocy robi się ciepła (pracuje?) pobór prądu około 0,25A lecz nic poza tym. W głośnikach cisza, nic nie świeci ani nie reaguje na nic. Mógłby ktoś mnie nakierować jak zabrać się za naprawę? Jeśli ktoś posiada to prosił bym również o schemat tego radia bo w necie nie znalazłem a to by mi w znacznym stopniu uprościło prace nad nim. Za każdą sugestie z góry dziękuję.
    efekt
    Level 21  
    Mam podobny problem .Radio grało w samochodzie tylko nie widziało zmieniarki . Po odłączeniu zasilania i po ponownym włączeniu radia nie dało się załączyć .Dodam że radio posiada kod (znany).
    Klient twierdził że wprowadza się go klawiszami 1,2,3,4 a zatwierdza 5 . O co chodzi z tym modelem czy należy przytrzymać jakieś klawisze by móc wpisać kod?
    Radio jest zamontowane w Range Rover 46 2000r.
    Na forum wyczytałem że jest w nim Moduł Komfortu który jest odpowiedziałny za różne sprawy w samochodzie,np:-aktywacja zmieniarki,podnoszenie szyb.
    Czy to jest prawda i czy może mieć on wpływ na odpalenie radia?
    ciomateusz
    Level 14  
    nie wiem czy to aż taki ciężki temat żeby nikt nawet nie spróbował coś doradzić/nakierować?
    efekt
    Level 21  
    Czy to radio można odpalic poza autem ?
    Radio odpaliło, normalnie zaskoczyło.
    ciomateusz
    Level 14  
    ale bez tego modułu poza autem odpaliło?
    efekt
    Level 21