Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Rover 45 2L iTD pompa paliwa vp30 sterownik tłoczek

domzalowicz 19 Sty 2011 20:39 3190 2
  • #1 19 Sty 2011 20:39
    domzalowicz
    Poziom 2  

    Witam, mam następujący problem z autem Rover 45 2000r 2L itd. Auto miało już kiedyś regenerowaną pompe paliwową, co nie wiem, bo buraki nigdy nie powiedzą tylko kasę zabierają. Ostatnio samochód znów stanął. Wykluczamy głupie powody typu paliwo, filtr i inne ceregiele. Obejrzałem sterownik pompy, VP30, nie wygląda na spalony. Wkurzyłem się i żeby nie naprawiać znów tej pompy kupiłem drugą, z jeżdżącego auta. Zamontowałem, ustawiłem rozrząd itd. jak Bóg przykazał. Na włączonym zapłonie autko ochoczo tryskało ropą na rurkach do wtrysków – stara pompa tego nie robiła, jedynie nieustannie buczała przy włączonym zapłonie. Przystąpiłem do rozruchu, raz, drugi, trzeci i nic. Sprawdziłem świece paliwo, rozrząd ponownie, wszystko ok, więc zacząłem go chechłac długo na różne sposoby aż zapalił;] Pracował minimalnie nierówno, więc zgasiłem i na tym koniec, już nie odpalił, nowa pompa także przestała podawać ciśnienie, także słychać z niej już tylko bzyczenie ciągłe, a nie jak przy sprawnej przez chwile na początku.

    I teraz, po tym wywodzie, który mam nadziej może jakoś ukierunkować, moje pytanie… what the fuck? Co jest nie tak z tym autem? Czy jest możliwość, że jest gdzieś zwarcie czy coś takiego i pali czy blokuje pompę? A może tylko ją zawiesiło? Co z tym zrobić? Przecież nie będę kupował następnej pompy i znów ryzykował jej uwalenia. Czekam na rady i pomoc. Dzięki! domzałow@wp.pl

    0 2
  • #2 20 Sty 2011 00:13
    rox1
    Poziom 18  

    Witam.Jeżeli słuchać bzyczenie caly czas to znaczy że sterownik twój nie obługuje elektroniki na tej pompie wiec nie zapali !!!


    pozdro rox!!

    0
  • #3 20 Sty 2011 09:28
    domzalowicz
    Poziom 2  

    Nie ma takiej opcji. Może nie sprecyzowałem, ale kupiłem kompletną pompę, która nie buczała na początku po zamontowaniu, pięknie dawała ciśnienie. Działała ciągle przy chechłaniu przez długi czas ale uwaliła się po tym jak samochód zapalił, pochodził i został zgaszony. To jest najbardziej zastanawiające. Rozumiem że od kręcenia mogłoby coś tam paść, niech będzie... ale nie, padła po tym jak pochodziła i zgasiłem. czyli niby typowy objaw padnięcia sterownika vp30 ale jakim cudem po 10 sekundach pracy:?:

    4