Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Alternator Bosch od czego?

jump$ 20 Jan 2011 17:40 3371 16
  • #1
    jump$
    Level 20  
    Witam. Proszę o szybką informację od czego ten alternator, czy jest na pewno od diesla, i czy jest mocny?
    Alternator Bosch od czego?
  • #2
    User removed account
    User removed account  
  • Helpful post
    #4
    User removed account
    User removed account  
  • #6
    andrzej0769
    Level 19  
    Kolego do C-330 niestety się nie nadaje.Po pierwsze zadurzy gabarytowo i przy skręcie zawadza drążek kierowniczy.Po drugie przeszkadza sprężarka,chyba że ją zdemontujesz.Po trzecie problem z paskiem.
  • #7
    szyniu
    Level 20  
    zdobądź alternator od poloneza 9 diodowy z regulatorem i to jest optymalne rozwiązanie cenowe, gabarytowe i prądowe do polskiej trzydziestki jak na mój gust to wystarczający alternator. Teraz tylko mała przeróbka w instalacji jak była prądnica, mała przepinka akumulatorów i fura gada
  • #8
    jump$
    Level 20  
    A mam jeszcze jedno pytanie,
    to jest alternator od silnika benzynowego czyli od silnika wysoko obrotowego
    a diesel jest nisko obrotowy. I jak to się będzie przekładało na obroty silnika? Rzeby zaczą ładować akumulatory to silnik będzie musial pracowa na minimum 1200-1600 obr.?
  • #9
    archaniol40
    Level 21  
    Zwiększyć średnicę koła pasowego napędzającego.
  • #10
    User removed account
    User removed account  
  • #11
    viper555
    Level 39  
    jump$ wrote:
    A mam jeszcze jedno pytanie,
    to jest alternator od silnika benzynowego czyli od silnika wysoko obrotowego
    a diesel jest nisko obrotowy. I jak to się będzie przekładało na obroty silnika? Rzeby zaczą ładować akumulatory to silnik będzie musial pracowa na minimum 1200-1600 obr.?


    Jeżeli zamontujesz to sam zobaczysz jak każdy alternator potrzebuje tylko wyższych obrotów do wzbudzenia potem już będzie ładował na niskich obrotach.P
  • #12
    PiotrekpPl123
    Level 19  
    szyniu wrote:
    zdobądź alternator od poloneza 9 diodowy z regulatorem i to jest optymalne rozwiązanie cenowe, gabarytowe i prądowe do polskiej trzydziestki jak na mój gust to wystarczający alternator. Teraz tylko mała przeróbka w instalacji jak była prądnica, mała przepinka akumulatorów i fura gada


    Popieram kolegę. Na co alternator 150A w C-330:) Na szrocie za grosze można kupić od poloneza (najlepiej żeby miał już zamontowany regulator napięcia) zmienić ewentualnie łożyska jeśli są słabe i po problemie. A i przed montażem należy upewnić się że + z akumulatora idzie na rozrusznik bo pierwsze C 330 były z plusem na masie.
  • #13
    User removed account
    User removed account  
  • #14
    robert1702
    Level 10  
    do ciągnika fajnie podchodzi alternator bosch z golfa 1 lub 2 prosty nieduży i bezawaryjny kupisz na szrocie nawet za 50zł moc takiego alternatora to 55A i to ci do ciągnika całkowicie wystarczy
  • #15
    User removed account
    User removed account  
  • #16
    robert1702
    Level 10  
    Motronic nie musisz mnie łapać za słówka napisałem tak bo jak pójdziesz na szrot to nikt ci nie poda mocy alternatora w watach tylko zawsze operują maksymalnym amperażem :-)) pozdrowienia
  • #17
    Błażej
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Na zadane pytania odpowiedzi udzielono. O alternatorach w ciągnikach można poczytać w sąsiednim dziale. Koniec.