Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

fujitsu siemens amilo Pi 2550 problem z wifi, diody...

20 Sty 2011 21:31 2537 6
  • Poziom 8  
    Witam,
    Posiadam laptopa Fujitsu Siemens Amilo PI 2550. Niedawno zepsuło mi się wejście do zasilania wiec oddałam go do serwisu. Dziś go odebrałam i przed chwilą po raz pierwszy uruchomiłam.Zauważyłam, że w ogóle nie działają kontrolki-diody. Na poczatku rzuciło mi się w oczy iż mimo, że laptop się ląduje to nie świeci się dioda-bateryjka, następnie nacisnęłam klawisz odpowiadający za chłodzenie, ale kontrolka wiatraczka tez sie nie zaświeciła(co wiecej laptop nie ucichł wiec tak jakby wiatraczek w ogóle nie działał) kolejna kontrolka która powinna sie świecić- to ta odpowiadająca za połączenie z internetem... nie świeci się, mimo, że guziczek odpowiadający za to jest przesunięty na ON i co wiecej nie mam połączenia z internetem, cały czas wyświetla mi informacje abym przesunęła włacznik odpowiadający za połączenie bezprzewodowe...tyle ze on jest przesunięty :/
    Jutro bede tam dzwonić i sie pytać co jest grane ale już sie tak zdenerwowałam, że chciałbym zaczerpnąć jakiejś opini co jest grane i czy możliwe ze w serwisie jak rozbierali komputer aby wymienić wejście do zasilania to cos odłączyli i zapomnieli podłączyć? bo zanim zaniosłam laptopa do naprawy to diody się świeciły, internet działał, wiatraczek tez... nie chciała bym płacic kasy za kolejne naprawy bo wybuliłam juz dwie stówy na ostatni problem a to co teraz nie działą działało zanim oddałam laptopa :(
    Diody mogą się nie swiecic ale kurcze co zrobic aby ten internet zadziałał...
    Z góry dziękuję za wszelką pomoc(i błagam bez super fachowego słownictwa bo nic nie zrozumiem gdyż się nie znam na komputerach za bardzo :))
  • Moderator - Komputery Serwis
    Witaj,
    Nie wiem dokładnie, jak ten laptop w środku wygląda, ale całkiem możliwe, że diody oraz włączniki są na oddzielnej płytce, która jest podłączona do reszty tasiemką. Jest całkiem prawdopodobne, że w serwisie nie podłączyli tej tasiemki (a może ją uszkodzili, ale to byłoby godne amatora, a nie serwisu). Tak czy inaczej powinni w ramach wykonanej usługi poprawić tę usterkę.
  • Poziom 8  
    hmm no to mam nadzieje, że jest jak mówisz i że bez problemu i za darmo to poprawią... jutro sie okaże. Swoją drogą pwoinni sprawdzać czy aby napewno wszystko działa i o czymś nie zapomnieli bo chyba nikomu sie nie uśmiecha latać po pięćset razy do serwisu bo sie okazuje co i rusz, że coż sknocili :|
  • Moderator - Komputery Serwis
    Dlatego odbierając sprzęt z serwisu warto go włączyć i sprawdzić przez minutę. Jak dobrze pójdzie to być może uda się na poczekaniu to zrobić, bo jeśli to tylko brak podłączenia tasiemki to zajmie to góra 10 minut :)
  • Poziom 13  
    Szkoda czasu na serwis, to proste po prostu zapomnieli podpiąć taśmę. Wystarczy odkręcić od spodu śrubkę trzymającą klawiaturę, podnieść klawiaturę i podpiąć taśmę. Kontrolki LED, przełącznik WiFi i IRDA są na tej samej taśmie.


    Pozdr.
    Jacek
  • Poziom 9  
    Sylwiao i jak zanosłeś na serwis ??
    Coś powiedzieli może pomogli ??
    Daj znać co i jak :)

    Pozdrawiam Kamil
  • Poziom 8  
    Witam ponownie :)
    Najpierw zadzwoniłam do serwisu i jeden z pracowników zaczął mi wciskać kit, że u nich to działało i sama coś zepsułam ;)
    ale nie poddałam się i poszłam tam jeszcze, akurat trafiłam na innego pracownika, ten pan natomiast na wstępie powiedział, że to na pewno ich wina i po prostu przeoczyli ten kabelek i go nie podlaczyli bo skupili się na czym innym i nawet nie sprawdzali czy diody swiecą itp (dziwne, ten drugi mowil ze podobno sprawdzali i wszystko działało haha)... przeprosił mnie za kłopot i bez robienia żadnych problemów od razu podłączył ten kabelek... i wszystko ładnie działa :)
    Sama wolałam tam nie grzebać bo ja sie kompletnie nie znam na tym i jeszcze bym dodatkowo coś popsuła zamiast naprawić hehe.
    Dzięki wam za pomoc :)
    A tak w ogóle to jest tu jakiś dział gdzie można się poradzic za ile mniej wiecej mozna sprzedac laptopa? Bo chciałabym jednak sprzedać tego i kupic sobie takiego malutkiego podrecznego notebooka ale nie wiem czy mi sie opłaca w ogole go sprzedawac i czy ktoś by go kupił... Ma świeżo wymienione to wejscie do ładowania razem z ładowarką wiec nie jest to oryginalne no ale działa :) bateria już jest w kiepskim stanie i jak sie odlaczy łądowarke to nie trzyma, wiec jest raczej do wymiany...a poza tym nie zauważyłam żadnych problemów... laptop ma niecałe dwa lata.
    Załozyłam już nowy wątek więc gdyby ktoś miał coś do powiedzenia na ten temat to zapraszam- https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=9060666#9060666 :)