Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak wymienić skawalony toner w Oki B4350?

lukaszek_socho 20 Sty 2011 21:50 2846 10
  • #1 20 Sty 2011 21:50
    lukaszek_socho
    Poziom 18  

OKI B4350 robi kilka pionowych pasów i w dodatku zauważyłem, że toner jest jakby lekko skawalony (nie są to duże kawały ale nie jest to też sam pył). W związku z tym chcę wywalić toner z kasety, wytrząchnąć z bębna i zasypać zasypką z butelki.
    Zastanawia mnie tylko czy da się wytrząchnąć toner z bębna czy trzeba by było rozebrać bęben. Nie mam doświadczenia w rozbieraniu bębna więc nie chcę ryzykować bez potrzeby.
    Zastanawia mnie jeszcze czy da się po zasypaniu nowym proszkiem zrobić tak, żeby drukarka pokazywała od nowa stan tonera 100%, czy trzeba resetować bęben czy można sam toner?

1 10
  • Pomocny post
    #2 21 Sty 2011 19:32
    drebin
    Poziom 27  

Jeśli robi cienkie czarne pionowe rysy to raczej już po bębnie. Jeśli toner jest zbrylony to albo jest wilgotny albo na tyle stary że załatwi ci każdy bęben.

0
  • #3 21 Sty 2011 19:54
    lukaszek_socho
    Poziom 18  

Właśnie zwróciłeś moją uwagę na pewien błąd w moim poprzednim poście.
    Drukarka nie robi czarnych pasów na wydruku tylko bladsze. Na bladym wydruku widać jeszcze bladsze kreski pionowe tak jakby rysy szpilki. Jak zrobię kilka wydruków to rysy nie są w tym samym miejscu.
    1/5 strony od lewej jest wyraźnie bladsza, szarawa i zjawisko ustępuje im bliżej prawej strony. Prawa połowa kartki jest już idealnie czarna bez najmniejszego jaśniejszego śladu.

0
  • Pomocny post
    #4 21 Sty 2011 19:57
    endriuf
    Spec od drukarek

Czyściłeś listwę diodową?

0
  • #5 21 Sty 2011 20:15
    lukaszek_socho
    Poziom 18  

Tak jak najbardziej listwa wyczyszona najpierw chusteczką później denaturatem ale żadnych zmian to nie przynosi.