Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
EuroPol
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Brak tylnych (prawych) świateł pozycyjnych Peugeot 307 cc

wow999 21 Sty 2011 21:43 22005 46
  • #31 21 Sty 2011 21:43
    1078231
    Użytkownik usunął konto  
  • EuroPro
  • #32 21 Sty 2011 21:57
    wow999
    Poziom 14  

    Wie Pan co........elektryków tak jak mechaników miliony:) ale tylko 1 na 1000 jest prawdziwym.....nie znam takiego.....choć mam kolegę w serwisie BMW elektronik z wykształcenia a bał się tego auta.....więc..nie ma co się rozwijać.Autoryzowane serwisy również są problematyczne wiem bo miałem przyjemność w okresie gwarancyjnym tam jeździć.Ciężko trafić.......ceny kosmiczne problem nie do końca rozwiązany...tak jest w Polsce i Pan dobrze o tym wie.Tak jak mówię wykonam to sam choćbym miał kupić narzędzi za 1000 zł..zostaną mi przynajmniej narzędzia. nie ufam i tyle..zbyt wiele pieniędzy wtopiłem za roboty w sumie naruszające dobrą kondycję samochodu..Pozdrawiam

    Dodano po 7 [minuty]:

    Moderator powiedział nie można być dobrym z wszystkiego...to fakt ...ale można to zrobić lepiej niż inni specjaliści pomimo tego że się nim nie jest...dbałość o własność czyjąś w naszym kraju jest na poziomie zerowym...Jeśli jest Pan skłonny mi doradzać to bardzo proszę..ale konkretnie...bez specjalistycznego języka..ponieważ nie robi to z nas ludzi mądrzejszych..każdy bowiem w jakiejś dziedzinie jest głupi...lecz prowadzony przez kogoś może mistrza...przebić:))))))

    Jeszcze jedna sprawa..swego czasu szukałem pomocy ws centralki FAAC z obsługą wyłączników krańcowych... dostałem odpowiedz od moderatora ,że takowa jest..kupiłem 500 zł...co się okazało nie ma pełnej obsługi jest tylko spowolnienie pracy siłownika po zadziałaniu krańcówki...więc nie mówmy o tym na czym ktoś się zna..skoro moderator się mylił..........

  • #33 22 Sty 2011 08:56
    766630
    Użytkownik usunął konto  
  • #34 22 Sty 2011 11:13
    wow999
    Poziom 14  

    Będę dopiero sprawdzał ..napięcie również.

    Generalnie brakuje prawego pozycyjnego na klapie, na karoserii i prawego oświetlenia tablicy rejestracyjnej.Przygasa po przełączeniu po 1 sekundzie.

  • EuroPro
  • #35 22 Sty 2011 12:09
    766630
    Użytkownik usunął konto  
  • #36 22 Sty 2011 12:43
    wow999
    Poziom 14  

    A co dokładnie może być powodem zwiększonego poboru?
    Pytam się ponieważ tam są diody ..a one mają raczej mniejszy pobór prądu niż żarówki..

    Dodano po 17 [minuty]:

    Druga sprawa...układ odcina zasilanie po przekroczeniu pewnego prądu..co jeśli wypnę żarówkę z oświetlenia tablicy?Powinno świecić?

  • Pomocny post
    #37 22 Sty 2011 13:31
    golax
    Poziom 15  

    Trzeba sprawdzić moc żarówek oświetlenia tablicy rejestracyjnej żarówki powinny być pięcio watowe

  • Pomocny post
    #38 22 Sty 2011 13:38
    766630
    Użytkownik usunął konto  
  • #39 22 Sty 2011 13:49
    wow999
    Poziom 14  

    Wysłałem zapytanie do osoby z tego samego modelu i tym samym problemem..nie na tym forum lecz na innym..do chwili obecnej się nie odezwał.

    Gdzie znajduję się taki regulator prądu.

    Jakie jest prawidłowe napięcie tych diod..pytam bo właściwie większość diod zapala się już przy 3-4 V.

  • Pomocny post
    #40 22 Sty 2011 15:41
    766630
    Użytkownik usunął konto  
  • #41 22 Sty 2011 16:15
    1078231
    Użytkownik usunął konto  
  • #42 22 Sty 2011 17:24
    wow999
    Poziom 14  

    Wiem że rezystory są do ograniczania prądu na diodzie...mam całą instalację w domu na diodach mocy..chociaż tam jest to podobno inaczej realizowane...

    Tak jak mówiłem wole zainwestować w siebie niż w serwisantów od siedmiu........którzy pół auta mi zniszczą przy rozbieraniu...Kupiłem miernik Fluke:) taki jak marzyłem...sądziłem że się przyda...Torx'y Wera:) a problem był...w żarówce oświetlenia tablicy rejestracyjnej.Dokładnie ....była przepalona..i miała rozchwiane gniazdo..strasznie kłopotliwe dojście Hella zrobiła...w Volvo jest to lepiej rozwiązane..No ale udało mi się..nie dałem zarobić 140 zł za podpięcie do komputera i ewentualną wymianę żarówczki..ale już zamówiłem diody do oświetlenia tablicy ..nie jestem tylko pewien czy będzie podobnie świeciła...Także dziękuję tym którzy nie cierpią serwisów które czerpią korzyści za ..pierdoły..itd...georgowi i pozostałym..Moderoatorom nie dziękuje bo nie byli zbyt HiEnd'owi co czyni z nich niestety gorszych fachowców:) Mam jeszcze problem w tym samochodzie z wentylatorem a raczej z jego dziwnym zachowaniem tzn.. włącza się kiedy chce..nie ma jakby drugiego biegu i czasem pojawia mi się informacja o wzroście temperatury powyżej granicznej...a potem po paru sekundach wraca do normy.Prawdopodobnie coś jest nie tak z czujnikiem temperatury.Nie wiem też czy w tych samochodach do regulacji prędkości wiatraka jest opornica czy coś innego...raz jeszcze wielkie dzięki tym którzy myślą nie tylko o korzyściach:)

    Także luźne gniazdo żarówki oświetlenia rejestracji oraz jej przepalenie.
    Piszę ,że gniazdo ponieważ po wymianie problem był podobny...po przytrzymaniu żaróweczki...paliło się wszystko.Teraz już wiem w którym miejscu jest pompa dachu..Pozdrawiam:)

  • #43 22 Sty 2011 19:58
    766630
    Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    #44 22 Sty 2011 20:22
    colin555
    Poziom 27  

    tak wiec flacha sie nalezy bo juz dawno mówiłem o rejestarcji

  • #45 22 Sty 2011 20:33
    wow999
    Poziom 14  

    Kupiłem specjalne zasilacze do diod mocy..tych świecących mocno:)
    Generalnie są inne ale nie znam się na tym...aż tak.. wystarczy przeczytać dokumentacje takiego zasilacza czy tam opis.Ja mam w sumie taki inteligentny dom..diody nocne i dzienne ..zależnie od natężenia światła np. w nocy na przedpokoju czy w kuchni lub w łazience przy ruchu zapalają mi się diody w pasach przy podłodze..w listwach wykończeniowych..natomiast do godziny np 22 u góry.
    Po wyjściu z pomieszczenia przygasają.Wszystko właściwie zależne od ustawienia.

    Fajnie to wygląda..trochę mniej ambitnie świeci ale jest oszczędność:)

    Dodano po 5 [minuty]:

    colin555 napisał:
    tak wiec flacha sie nalezy bo juz dawno mówiłem o rejestarcji



    Czy wiesz może co jest bolączką ...w tym samochodzie ... chodzi mi o chłodzenie silnika..wentylator dziwnie reaguje..Kiedyś miałem błąd ale nie sprawdzałem tego w Peugeocie tylko na zwykłym komputerze Bosch'a bez obsługi komputerów pomocniczych.Ahh..i jeszcze jeden problem z czujnikami cofania...w zimie często zawodzą oraz po myciu.Objawia się to brakiem potwierdzenia przy przełączaniu..nie ma tego beep..czyli nie mierzy odległości..Gdzie jest włącznik tego układu?Czy jest to może realizowane po podaniu np masy na żarówkę wstecznego?

  • #46 09 Paź 2011 16:10
    Bodiniusz
    Poziom 11  

    Hej!

    Właśnie miałem to samo - ale gorzej, bo z lewej strony.
    Śmiać się chce, jak to wymyślacie z obwodami, urządzeniami, układami itd. A ktoś nawet chciał wymieniać światła na... fabryczne - chyba nigdy nie widział 307CC ze swoimi kultowymi dwoma kreskami z każdej strony. A post o oświetleniu tablicy niestety schował się pomiędzy długimi wywodami...


    Na szczęście znalazłem (na innym forum) info o powiązaniu z tablicą rejestracyjną. Lewa żarówka połączona jest z lewym światłem i na odwrót.

    Francuza, co wymyślił, że z powodu przepalenia nic nie ważnej żarówki przestaje działać bardzo ważna, to bym za jaja powiesił.

    Pozdrawiam

  • #47 04 Lis 2011 16:16
    kriso2
    Poziom 1  

    Brawo wow 909 skorzystałem z rady i okazało się ze ktos mi jaja zrobił i wyciągnął żarówki owietlenia tablicy rejstracyjnej założyłem i mam swiatła pozycyjne z tyłu. A tak poza tematem to 307 cc mam od nowosci i oprócz nagminnie przepalającej się żarówki krótkich lewych swiateł i znikającymi napisami komputera pokładowego w zimie a wylewającym na czarno ekranie w/w latem wszystko ok. pozdrawiam