Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Czy zwrotnica od MILDTON cos zmieni w altusach 140

21 Sty 2011 13:19 1268 9
  • Poziom 9  
    Witam moze ktos mi pomoze w tej sprawie.W swoich Altusach 140 wymienilem glosnik niskotonowy na GDN 30/120 i podlaczylem go pod oryginalna zwrotnica,ktora znajduje sie w kolumnach.Dowiedzialem sie,ze zwrotnica od kolumn NEW MILDTON200 (DAWNA MILDTON110) zmieni cos w dzwieku.Czytalem ze oryginalna zwrotnica od Altus 140 jest 6ohm i,ze ta od Mildton poprawila by dzwiek czy to prawda???pozdrawiam i prosze o wyrozumialosc jestem nowy na forum.
    Regulamin p.15. Proszę poprawić niechlujną pisownię. [Pablo]
  • Poziom 23  
    Na sam bas to zwrotnica nie będzie miała większego wpływu, tylko może mieć wpływ na spasowanie dźwięku poszczególnych głośników ze sobą. Na sam bas to ma wpływ głośnik, obudowa, kanał bas refleksu, wytłumienie. Poszukaj informacji o dostrajaniu kanału bas refleks.
  • Poziom 9  
    Ale jesli by nastapila zmiana dzwieku to bedzie ta roznica slyszalna????
  • Poziom 9  
    Tylko czytalem na forum ze ta zwrotnica od mildtonow poprawila by dzwiek na lepsze w tych altusach i teraz chce sie upewnic czy to prawda.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Ja wstawilem takiego http://allegro.pl/tonsil-gdn-30-120-1-gdn-30-zeus-2-sztuki-okazja-i1348686901.html.Pytalem czy to oryginalny to mowili,ze tak :) A co do zwrotki to koles napisal mi tak o zwrotnicach od MOLDTON-ow,
    cyt"a teraz właśnie słucham muzyki z nich i w porównaniu do tych co maja moje altusy120HGS( a są 3 razy lepsze od zwykłego altusa140) to rewelka, biją je na głowę i sam sobie takie zrobie
    -bas bardzo głeboki i słyszalny
    -średni nie wcina sie do wysokiego(nie wydziera sie)
    -wysoki delikatny i aksamitny jak by grały gdwk9/80 w mildtonach (nie jest piskliwy)
    a moje altusy mają głośniki GDN30/60 KOBALTY, GDM18/80 I GDWT9/80F a więc bardzo podobne do twoich, powiem tylko tyle że ja chcą c uzyskac taki dźwięk na swoich zwrotnicach muszę użyć korektora a tu wogóle nie jest potrzebny
    to tylko dla osób które lubią krzyczące wysokie można zamienić kondensatory z1,5uF na 2,2uF ale to juz sprawa indywidualna bo ja wole takie delikatniejsze"
  • Poziom 17  
    Odradzam takiej wymiany zwrotnicy. Wymieniony został tylko głośnik niskotonowy, a więc dla pozostałych głośników jest ta stara zwrotnica dobra. Więc poprawy dźwięku bym się w takiej wymianie nie spodziewał. Zwrotnice nie mają takiego parametru jak 6 ohm tylko głośniki.
  • Poziom 21  
    Zwrotnice zostaw a GDN możesz wymienić jak najbardziej.