Witam
Mam troszkę nietypowy przypadek.
Robię obecnie golfa 4 1.9 TDI AGR 90km 2000r
Problem polega na tym że silnik jest mulasty...
Turbina pompuje bardzo ładnie (nie przeładowuje grupa 011).
Kąt wtrysku na rozgrzanym silniku 60 jednostek (nastawy podstawowe kanał 000).
Przepływomierz pracuje bardzo ładnie (bloki pomiarowe grupa 003).
Egr testowany na postoju i też pracuje. (nastawy podstawowe 004).
W samochodzie była demontowana pompa wtryskowa i wysyłana do diesel serwis na czyszczenie nastawnika i kalibrację (bo się przycinał ale wtedy samochód był żwawszy).
Wymieniany był komplet rozrządu Ruville z pompą wody na pewno dobrze ustawiony (bo ustawiany na blokady osobiście robiłem) a po drugie sprawdzany trzykrotnie.
Samochód zapala od obrotu.
Podczas jazdy gdy chce się gwałtownie przyspieszyć (gaz w podłodze) brak dymienia.
Podczas gwałtownego ruszania również brak jakiegokolwiek dymu.
Dawka przy rozgrzanym silniku silniku wynosi 1.60 mg/H (bloki pomiarowe 01).
Katalizator nie jest zapchany.
Może jest coś czego nie sprawdziłem??
Proszę o pomoc.
Zastanawiam się nad dawką paliwa bo według tej tabeli powinna być większa:
Dane z nastaw podstawowych grupa 000 przy temperaturze 85 stopni:
obroty silnika 43
kąt wtrysku 60
Położenie pedału przyśpieszenia 0
Dawka wtryskiwanego Paliwa 8
Podciśnienie w kolektorze ssącym 94
Ciśnienie atmosferyczne 192
Temperatura płynu chłodzącego 63
Temperatura kolektora ssącego 152
Temperatura paliwa 100
Masa powietrza 123
Mam troszkę nietypowy przypadek.
Robię obecnie golfa 4 1.9 TDI AGR 90km 2000r
Problem polega na tym że silnik jest mulasty...
Turbina pompuje bardzo ładnie (nie przeładowuje grupa 011).
Kąt wtrysku na rozgrzanym silniku 60 jednostek (nastawy podstawowe kanał 000).
Przepływomierz pracuje bardzo ładnie (bloki pomiarowe grupa 003).
Egr testowany na postoju i też pracuje. (nastawy podstawowe 004).
W samochodzie była demontowana pompa wtryskowa i wysyłana do diesel serwis na czyszczenie nastawnika i kalibrację (bo się przycinał ale wtedy samochód był żwawszy).
Wymieniany był komplet rozrządu Ruville z pompą wody na pewno dobrze ustawiony (bo ustawiany na blokady osobiście robiłem) a po drugie sprawdzany trzykrotnie.
Samochód zapala od obrotu.
Podczas jazdy gdy chce się gwałtownie przyspieszyć (gaz w podłodze) brak dymienia.
Podczas gwałtownego ruszania również brak jakiegokolwiek dymu.
Dawka przy rozgrzanym silniku silniku wynosi 1.60 mg/H (bloki pomiarowe 01).
Katalizator nie jest zapchany.
Może jest coś czego nie sprawdziłem??
Proszę o pomoc.
Zastanawiam się nad dawką paliwa bo według tej tabeli powinna być większa:

Dane z nastaw podstawowych grupa 000 przy temperaturze 85 stopni:
obroty silnika 43
kąt wtrysku 60
Położenie pedału przyśpieszenia 0
Dawka wtryskiwanego Paliwa 8
Podciśnienie w kolektorze ssącym 94
Ciśnienie atmosferyczne 192
Temperatura płynu chłodzącego 63
Temperatura kolektora ssącego 152
Temperatura paliwa 100
Masa powietrza 123