Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault 19-jaki komputer LPG

16 Paź 2004 17:53 2108 7
  • Poziom 18  
    Witam. Mam zalozona instalacje gazowa na monowtrysk firmy Zavoli a nie mam pojecia jaki tam jest komputer, na skrzynecce pisze Zavoli,a przelancza sie z benzyny na gaz tylko pod wplywem obrotow, czy jest to dobre rozwiazanie? Za pomoc dziekuje.I jeszcze jedno, pali mi 10l przy jezdzie w wiekszosci poza miastem, czy to norma?
  • Poziom 22  
    jaki silnik?do 1 punktow wlasnie taka elektronikAA JEST ZALECANA I NAJCZESCIEJ STOSOWANA TAK JAK PISZE MASZ KOMPA Z GAZU I jest to najlepsze rozwiazanie jesli chodzi o monowtryski ale bardziej godne polecenai moim zdaniem sa komputery takie jak np al700 czy Bingo M.ja mam rovera 1.4 i tez pali 10
  • Poziom 18  
    Moj silnik to F3N 1,7 co do kompa to niewiem jaki typ, pisze tylko firma a na fakturce jest ,, labda gas system''
  • Poziom 18  
    moj silnik to 1,7 aco do kompa to nie ma tam zadnych symboli tylko nazwa firmy za to na fakturce jest ,,lambda gas system'' a co do spalania to palil mi na benzynie 6 w trasie, wiec chyba zaduza roznica.
  • Poziom 22  
    lambda gas system czt np controller to oznaczenia dla wiekszosci systemów odpowiadajacych za prace sady na gazie i stosowane w autach w nia wyposarzonych tak to oczywiscie zbyt duza róznica maxymalna róznica powinna wynosic od 1.5-2 litrów wiecej niz na benzynie.proponuje podjechac na warsztat lpg i niech go wyreguluje ktos kto sie na tym zna a po poprawnej regulacji powinien palic mniej jesli natomiast sie to nie poprawi to bedziemy szukac dalszych przyczyn.proponuje przed regulacja wymienic filtr powietrza a w czasie regulacji niech tez zmieia filtr gazu...
  • Poziom 18  
    Bylem u regulacji, cos pokrecil na sluch i powiedzial abym zmienil stacje z gaze, zmienilem i efekt ten sam 10 na 100 niedawno przed zagazowaniem reni(2 miechy temu) wymienilem filtr powietrza, swiece i przewody ws.Mam do wymiany sprzeglo i niewiem czy ono ma jakis wplyw na osiaganie mocy przez silnik(moze trza wiecej przycisnac)a co za tym idzie to apetyt na paliwko lub gaz.
  • Poziom 15  
    10 l to jeszcze nie tragedia.Z pewnością zużycie zależy od jakości gazu,sposobu jazdy no i elektroniki.W tym samochodzie lepiej żeby mniej nie palił,dziwne?Pewnie że tak,ale im uboższa mieszanka tym większe będą problemy z zaworami wydechowymi.Pozdrawiam.
  • Poziom 16  
    Moja renówka przy jeździe po trasie spokojnej do 90 km/h pali ok 7,5 litra, przy podobnej jeździe w mieście 9,5 na 100 przejechanych kilometrów ale gdy zatankuje na niepewnej stacji i jeszcze depczę to w mieście potrafi spalić nawet 12 litrów. Instalacja II generacji z komputerkiem Bingo M i po sensownym montażu przez fachowego gazownika. Motor w autku to f3nl 740 1721 cc. A co do warsztatu, to co oni pokręcili na słuch? Podłączyli się komputerkiem jakimś do autka? Może warto dokładniej popatrzeć co tam nam dłubią pod maską i zapytać jaki ma to cel.