Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault master 2.2 DCI rozrząd.

23 Sty 2011 13:01 40201 9
  • Poziom 9  
    Witam, mam taki problem z Renault Masterem,2003r 2.2 dci.Zerwał się pasek rozrządu,po wymianie kompletnego rozrządu i zrobieniu głowicy samochód nie odpali,rozrząd ustawiony na oryginalnych blokadach. na Plaku pali a tak to nie pali. Dodam ze wymieniałem uszczelniacze i ściągałem koła, ale znaczyłem je lakierem i są tak samo założone, proszę o radę.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 25  
    Pod komputer był podłączany? Sprawdź czujnik położenia wału.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    matrixs napisał:
    Pod komputer był podłączany? Sprawdź czujnik położenia wału.


    I mu wyjedzie błąd "niezgodność sygnału położenia wałka rozrządu/wału korbowego".

    Jest źle ustawiony i tyle.
  • Poziom 9  
    witam,był podłączany ,wszystkie czujniki dobre,autko chodziło dobrze,zerwał się pasek rozrządu,wymieniłem kompletny,głowica sprawdzana i regenerowana u fachowców,o dziwo nic się nie stało,wtryski sprawdzane,jedynie zostaje chyba pompa paliwa.chyba że coś nie tak z ustawieniem tych kół zębatych,
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    No właśnie, źle ustawione koła...

    Koło pompy wtryskowej ma być ustawione tak aby ta kreska która jest na nim była pionowo (na obudowie powinno być wycięcie)


    Popraw duże literki, spacje, przecinki, bo temat zaraz w koszu będzie.
  • Poziom 9  
    Rozrząd jest ustawiony na oryginalnych blokadach ,co do tych kół to jest problem ,bo nie mogę znaleźć tych znaków
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    W tej pozycji powinien być zablokowany wał korbowy:

    Renault master 2.2 DCI rozrząd.

    To jest koło zębate pompy wtryskowej:

    Renault master 2.2 DCI rozrząd.

    Dolna kreska na kole ma się zgrywać z tym wycięciem:

    Renault master 2.2 DCI rozrząd.

    Koło zębate z kasatorem luzu zakładasz jak leci, koło pompy wody zakładasz jak leci, koło napędu paska rozrządu zakładasz jak leci.

    Blokady na wałkach pasują w 2 miejscach, masz je tak założyć aby śruby dało się swobodnie wkręcić w głowicę.
  • Poziom 9  
    Wielki dzięki kolego,będę próbował jutro,jak coś to będę pisał,pozdrowionka
  • Poziom 9  
    Wielkie dzięki za pomoc,master pali super,zdjęcia mi pomogły,nie miałem ustawionej pompy na znakach,teraz jest ok, pozdrawiam.
  • Poziom 1  
    Witam wszystkich mam podobny problem z masterem.Po remoncie silnika pali tylko na Plaku i chodzi. Po zgaszeniu nie chce odpalic normalnie rozrząd ustawiony OK.Czy pompa wysokiego cisnienia ma położenie na pierwszy jak nie ma klina?