Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Corsa 1.2,16v,1999r nie odpala na zimnym silniku.

kacper28 23 Sty 2011 14:56 10866 20
  • #1 23 Sty 2011 14:56
    kacper28
    Poziom 8  

    Witam wszystkich, którzy znają się na Oplu Corsie 1.2,16v,rok produkcji 1999.
    Nie chce odpalać na zimnym silniku.
    Na ciepłym odpala wzorowo.
    Na holu też zapala szybko.
    Może ktoś pomoże, co mogło się stać?

    0 20
  • #2 23 Sty 2011 22:22
    kamilczubacki
    Poziom 17  

    Po pierwsze kolego nie odpalaj auta z holu po drugie sprawdz bledy.

    0
  • #3 24 Sty 2011 06:40
    bolszoj
    Poziom 12  

    po trzecie sprawdz iskre, i paliwo ( ostatni przerabiałem temat takiego silnika i wina lezała w listwie zapłonowej miała przbicie) a masa jest dobra i akmulator też może prąd gdzies gubi

    1
  • #4 24 Sty 2011 07:11
    kacper28
    Poziom 8  

    Dziękuję,podczas jazdy pod komputerem,pokazuje dawkę paliwa za ubogą.Zapala się pomarańczowa kontrolka,przy prędkości 90km/h,za chwilę gaśnie.Czy ktoś wie,jaka przyczyna?.

    1
  • #5 24 Sty 2011 08:56
    emeryt2
    Poziom 42  

    Żadnych błędów nie zapisało. Jaka temp. widzi ECU na zimnym silniku.

    0
  • #6 24 Sty 2011 10:40
    kacper28
    Poziom 8  

    Dziękuję,za informaję.Jeżeli to będzie to ECU,to z jakimi kosztami mogę się liczyć z naprawą.

    1
  • #7 24 Sty 2011 12:12
    emeryt2
    Poziom 42  

    Powoli , powoli , jakie ECU , czujnik temp. silnika dla ECU - sprawdzic

    0
  • #8 24 Sty 2011 12:46
    kacper28
    Poziom 8  

    Zaprowadziłem auto do mechanika,ciekaw jestem jaką postwi diagnozę,ile sobie zaśpiewa i czy powie prawdę?.

    1
  • #9 24 Sty 2011 19:06
    kacper28
    Poziom 8  

    Wróciłem od mechanika powiedział,że czujnik obrotu wału[zapłcił 130zł],ale jeszcze coś z obrotami jest,czy ktoś zna się na tym.

    0
  • #10 25 Sty 2011 13:13
    kacper28
    Poziom 8  

    Teraz odpala na zimnym,jednak czujnik obrotu walu.Teraz jest problem z obrotami,przy 90km/h nie ma przyspieszenia i dławi sie,po pewnym czasie załapuje.Orientuje się ktoś,co może być tego przyczyna?.Podobno za uboga dawka paliwa,tak pokazuje komputer,podczas jazdy.Gdzie szukać przyczyny?.Pomoże ktoś.

    0
  • #11 25 Sty 2011 13:41
    emeryt2
    Poziom 42  

    Jaki komputer podczas jazdy pokazuje małą dawkę paliwa , sam to sprawdzasz , czy w tym warsztacie co wymienił czujnik wału?

    0
  • #12 25 Sty 2011 13:47
    kazikszprycha
    Poziom 11  

    tak samo miałem ale czy zimny czy ciepły silnik to palił jak chciał w mazda 2 okazało się że przy zmianie rozrządu uszkodzili czujnik położenia wału

    0
  • #13 25 Sty 2011 13:56
    emeryt2
    Poziom 42  

    Szprycha - ten palił na ciepłym , igła. Czytaj całość!!

    0
  • #14 25 Sty 2011 14:06
    kacper28
    Poziom 8  

    Jest jeszcze u mechanika,nie może z tym do ładu.Czy czujnik obrotu wału kosztuje 130zł.zna cenę ktoś.Może ktoś podać cenę.

    1
  • #15 25 Sty 2011 14:11
    viper555
    spec od auto-elektro

    Pewnie , to co dał to zamiennik oryginał boscha w granicach 180 zł.P

    0
  • #16 25 Sty 2011 14:14
    emeryt2
    Poziom 42  

    Słuchaj , Chłopie - przecież to czytaja też elektrycy - elektronicy oraz mechanicy , którzy maja warsztaty ,pomyśl niczym zadasz takie pytanie , myślisz że kradną albo na żywca oszukują? , pomogą Ci po takim BYKU?

    0
  • #17 25 Sty 2011 14:38
    kacper28
    Poziom 8  

    Nie mówię,że kradną,czy oszukują.Po prostu pytam.Ja jestem z Gdańska i kumpel robił też,takie coś i zapłacił w sklepie pół ceny za te same części.Nie chcę tu nikomu ubliżać,każdy chce żyć.Wiadomo każdy ma jakieś rabaty.

    0
  • #18 25 Sty 2011 15:08
    viper555
    spec od auto-elektro

    Sam widzisz gdyby założył oryginał nie było by problemu.P

    0
  • #19 25 Sty 2011 21:50
    kazikszprycha
    Poziom 11  

    tylko że oryginał troszkę kosztuje pieniędzy :D

    0
  • #20 12 Lut 2011 16:47
    kacper28
    Poziom 8  

    Ten mechanik nic nie pomógł,wręcz przeciwnie tak powymieniał części,że wykasował Mnie ponad 500zł.i nie zrobił nic.Wina leżała w liswie zapłonu zapłonu,miala przebicie.Teraz jest ok.

    0
  • #21 07 Lis 2011 19:52
    maxwoj81
    Poziom 9  

    Witam mam dokładnie taki sam problem jak u kolegi. Mianowicie samochód postoi kilka godzin i nie zapali. Rozruch kręci akumulator nowy. Świece sprawdzone. Ciężko powiedzieć coś więcej ponieważ samochód mam a w posiadaniu kilka dni. Jutro przeprowadzę diagnostykę a już wiem, że z jakiegoś powodu nie ma kontrolki check. Samochód odpalimy po 2 metrach na pych i teraz można go kręcić co 30 minut będzie palił mimo, że nie silnik się nie zagrzeje. Jakieś sugestie ?? Myślałem nad układem zasilania - pompa - nie daje objawów przy obciążeniu(agresywnej jeździe) ewentualnie paliwo z układu trafia na postoju do zbiornika. Jakieś sugestie ??

    W załączeniu pliki z diagnostyki, pozostały dwa błędy czyli EGR i check engine. Żaden z nich nie powinien wpływać na zapalanie samochodu. Martwi mnie jeszcze jedno rano podczas zapalania słychać "pyknięcia" ze sterownika z prawej strony chyba przy nadkolu - oczywiście wewnątrz i to nie rozrusznik (ten działa sprawnie). Wymieniono czujnik temperatury, który odpowiada za ssanie - bez rezultatu po kilku godzinach samochód nie odpala.

    3
  Szukaj w 5mln produktów