Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

peugeot 407 olej napędowy w oleju

23 Sty 2011 16:00 6074 16
  • Poziom 13  
    Witam w Peugeot 407 2.0Hdi zwiększa się stan oleju tzn w oleju pojawia się olej napędowy.Samochód pojechał do diagnosty PP2000 odczytane błędy wtrysku.Oraz ich ciśnienie 104,a 3 mają po 96(zdiagnozowane bez wyjmowania z auta nie chcą się podjąć spr. ciśnienia sprężania oraz sprawdzenia wtrysków).Wtryski wymienione na inne i jeszcze gorzej. A co najciekawsze nikt nie chce się podjąć naprawy.Dodatkowo wyłączony jest FAP za pomocą PP2000.Z tego co czytałem to zdania są podzielone, że może być od zapchanego FAP zwiększone ciśnienie dawkowane do spalenia, albo uszkodzony wtrysk.A drugie pytanie jak dobrać wtrysk bo możliwe,że były podmieniane niesprawne i dlatego były jeszcze gorsze.Po numerze vin można poznać jaki wtrysk kupić?Jak rozpoznać, który wtrysk jest pierwszy tzn najbardziej po lewej patrząc z pozycji kierowcy?
  • Poziom 27  
    to teraz za kombinowanie z fapem masz nauczkę niestety

    a temat był opcja SZUKAJ
  • Moderator na urlopie...
    Co do FAP-a to nie jest takie proste, bo poza likwidacją wkładu filtrującego trzeba poradzić sobie z elektroniką. Mam nadzieję, że robili to FACHOWCY! Inny skutek uboczny to, to, że część dodatkowego paliwa spływa do miski olejowej silnika, rozrzedzając olej i podwyższając jego poziom. Gdy rozrzedzenie oleju przekroczy 10%, trzeba go natychmiast wymienić, TO JEST NORMALNE (!!!) średnio co kilka tys. km.
    A co do doboru wtryskiwacza, to oczywiście raczej nie ma z tym problemu. Natomiast co do ich diagnozy/wymiany, to radzę poszukać konkretnego warsztatu i nie kombinować!!! Pozdrawiam.
  • Poziom 13  
    colin555 napisał:
    to teraz za kombinowanie z fapem masz nauczkę niestety

    a temat był opcja SZUKAJ


    Po pierwsze ja nie kombinowałem. A akurat nie ja mam nauczkę tylko ojciec....Używałem opcji szukaj:) A ciekaw jestem co Ty byś zrobił...kupił FAP za 5tys:) który może wytrzyma 70tys przebiegu. Chociaż zdażają się nowe auta które mają kilka tys km i FAP do wymiany:)
  • Poziom 27  
    5 tyś to w VOLVO i SAAB
    widać nawet nie dowiadywałes się o ceny
  • Poziom 13  
    zeimp napisał:
    Co do FAP-a to nie jest takie proste, bo poza likwidacją wkładu filtrującego trzeba poradzić sobie z elektroniką. Mam nadzieję, że robili to FACHOWCY! Inny skutek uboczny to, to, że część dodatkowego paliwa spływa do miski olejowej silnika, rozrzedzając olej i podwyższając jego poziom. Gdy rozrzedzenie oleju przekroczy 10%, trzeba go natychmiast wymienić, TO JEST NORMALNE (!!!) średnio co kilka tys. km.
    A co do doboru wtryskiwacza, to oczywiście raczej nie ma z tym problemu. Natomiast co do ich diagnozy/wymiany, to radzę poszukać konkretnego warsztatu i nie kombinować!!! Pozdrawiam.


    Akurat chodzi o to,że programowo jest wyłączony a mechanicznie nie. No właśnie chce dobrać i okazuje się,że jest problem bo niby z tego samego rocznika z takiego samego silnika wyjęte wtryski no a nie pasują. Tak tylko,że żaden warsztat z okolicy nie chce się tego podjąć.Wogóle nie chcą się tych silników dotykać
  • Poziom 13  
    colin555 napisał:
    5 tyś to w VOLVO i SAAB
    widać nawet nie dowiadywałes się o ceny


    Ja się nie dowiadywałem bo nie moje auto. Jakiś czas temu ojciec się dowiadywał i tak mu powiedzieli.
  • Poziom 27  
    to ja Ci powiem ze w 1500 sie zmiescisz ze wszystkim legalnie w aso
  • Poziom 13  
    colin555 napisał:
    to ja Ci powiem ze w 1500 sie zmiescisz ze wszystkim legalnie w aso


    Ale skoro jest wyłączony i nie wiem czy jest dodatek do paliwa.To da się?A po drugie czy to jednak od tego...Byłem na serwisbox peugeot widziałem, że jest taka usterka opisana(on dostaje się do oleju) ale trzeba mieć abonament wykupiony...Wyczytałem, że potrzebny jest wtrysk siemens ale nadal nie wiem, od której strony licząc wtrysk jest pierwszy.
  • Poziom 27  
    strasznie kolego idziesz na chaos
    z tego co widac nawet nie wiesz jakiego dostawcy masz uklad wtryskowy a bierzesz sie za jego "naprawe"?

    nie wiem czego oczekujesz ale pierwszy w peugeocie jest od skrzyni biegów
  • Poziom 12  
    wymień uszczelniacze wtryskiwaczy, jeżeli są one wymienne. one są odpowiedzialne za puszczanie paliwa które później wpływa do miski. nie wiem czy aby na pewno francuzy tak maja, ale spotkałem się z identycznym problemem juz nie raz w innych markach
    Moderowany przez robokop:

    Wlepić ostrzeżenie? Widziałeś te wtryskiwacze na oczy? Zasada jest taka: nie wiem - nie piszę.

  • Poziom 13  
    colin555 napisał:
    strasznie kolego idziesz na chaos
    z tego co widac nawet nie wiesz jakiego dostawcy masz uklad wtryskowy a bierzesz sie za jego "naprawe"?

    nie wiem czego oczekujesz ale pierwszy w peugeocie jest od skrzyni biegów


    Podobnież są dwa typy bosch lub siemens na serwisbox sprawdziłem po vin, że to ma być siemens. Czyli pierwszy jest ten od paska rozrządu?

    Dodano po 3 [minuty]:

    kinus napisał:
    wymień uszczelniacze wtryskiwaczy, jeżeli są one wymienne. one są odpowiedzialne za puszczanie paliwa które później wpływa do miski. nie wiem czy aby na pewno francuzy tak maja, ale spotkałem się z identycznym problemem juz nie raz w innych markach


    Są uszczelniacze ale podobniez wymienione....ale sprawdzę osobiście.Uszczelnicze to 9 na rys
  • Poziom 27  
    jeden lepszy od drugiego .. ide sie napić
  • Poziom 19  
    "Dodatkowo wyłączony jest FAP za pomocą PP2000.Z tego co czytałem to zdania są podzielone, że może być od zapchanego FAP zwiększone ciśnienie dawkowane do spalenia, albo uszkodzony wtrysk"

    Pierwsze słyszę żeby za pomocą PP2000 wyłączyć FAP ( a na ten temat trochę wiem ). Trzymał bym się wersji zapchanego filtra i poprzez częstą próbę jego wypalenia ECU dozuje taką dawkę paliwa że część jej ( zwłaszcza na niskich obrotach )jest nie spalona i dostaje się do oleju. A uszkodzenie wtrysku można zdiagnozować za pomocą PP2000.
  • Poziom 13  
    Za pomocą pp2000 został wyłączony Fap jakby go nie było na wyposażeniu i bodajże zzerowane kalkulatory dodatku eylos.Z tego co mi wiadomo to dodatek jest wtryskiwany przy każdym tankowaniu itp.A jak może się dostać dodatek jak np go nie ma...?
  • Poziom 1  
    Witam
    Miałem podobny przypadek z olejem napędowym w oleju silnikowym silni 2.0 HDI. Problem polegał na uszkodzonym wtryskiwaczu. Nierówna praca na wolnych obrotach, biały dym z wydechu i wzrost poziomu oleju, wtrysk zregenerowany i wszystko gra.