Witam wszystkich.
Po raz kolejny piszę post w tej samej sprawie i mam nadzieję że nie zostanie usunięty do kosza !
Problem z autem to szarpanie na biegu jałowym i falowanie obrotów.
Wymienione:
- przepustnica
- listwa zapłonowa + świece(dwie świece od lewej były całe zakopcone)
- sonda lambda
- w przepustnicy i na kolektorze sprawdzone wężyki podciśnienia do serwa, elektrozaworu pojemnika z węglem aktywnym i pozostałe
- wymieniona uszczelka na kol. dolotowym
- wymieniony czujnik MAP na kolektorze dolotowym
- wlany preparat do czyszczenia wtrysków (zero poprawy)
- analiza spalin w normie
- sprężanie 10bar/10bar/15bar/15bar
Gdy skasuję błędy silnik jakieś 5 sekund pracuje ok.
Po tym czasie zaczyna się szarpanie i najpierw pojawia się błąd 17549 następnie 16555.
17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value
P1141 - 35-10 - - - Intermittent
16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1
P0171 - 35-10 - - - Intermittent
Zauważyłem mokrą plamę wokół wtryskiwacza benzyny pierwszego od lewej stojąc przed otwartą maską silnika.
Sprawdziłem szczelność wtryskiwacza na oringach i jest ok.
Jedyna opcja to nieszczelność na jego obudowie.
Czy taka nieszczelność ma wpływ na pracę silnika tzn. wspomniane szarpanie na benzynie jak i na gazie?
Kolejna sprawa to ciśnienia sprężania. Czy powodem może być źle wymieniony rozrząd?(przestawiony o jeden ząb)
Masła pod korkiem brak, płynu nie ubywa, poziom oleju stały.
Proszę o pomoc i komentarze.
Po raz kolejny piszę post w tej samej sprawie i mam nadzieję że nie zostanie usunięty do kosza !
Problem z autem to szarpanie na biegu jałowym i falowanie obrotów.
Wymienione:
- przepustnica
- listwa zapłonowa + świece(dwie świece od lewej były całe zakopcone)
- sonda lambda
- w przepustnicy i na kolektorze sprawdzone wężyki podciśnienia do serwa, elektrozaworu pojemnika z węglem aktywnym i pozostałe
- wymieniona uszczelka na kol. dolotowym
- wymieniony czujnik MAP na kolektorze dolotowym
- wlany preparat do czyszczenia wtrysków (zero poprawy)
- analiza spalin w normie
- sprężanie 10bar/10bar/15bar/15bar
Gdy skasuję błędy silnik jakieś 5 sekund pracuje ok.
Po tym czasie zaczyna się szarpanie i najpierw pojawia się błąd 17549 następnie 16555.
17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value
P1141 - 35-10 - - - Intermittent
16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1
P0171 - 35-10 - - - Intermittent
Zauważyłem mokrą plamę wokół wtryskiwacza benzyny pierwszego od lewej stojąc przed otwartą maską silnika.
Sprawdziłem szczelność wtryskiwacza na oringach i jest ok.
Jedyna opcja to nieszczelność na jego obudowie.
Czy taka nieszczelność ma wpływ na pracę silnika tzn. wspomniane szarpanie na benzynie jak i na gazie?
Kolejna sprawa to ciśnienia sprężania. Czy powodem może być źle wymieniony rozrząd?(przestawiony o jeden ząb)
Masła pod korkiem brak, płynu nie ubywa, poziom oleju stały.
Proszę o pomoc i komentarze.