Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

GOLF III elektryczne szyby nie działają

Krakus1910 23 Jan 2011 21:57 6702 10
    Krakus1910
    Level 10  
    Witam

Mam golfa III z '96 roku 1.9TDI 2 elektryczne szyby z komfortem + pneumatyczny centralny zamek.

Otóż Panowie, mam problem z el. szybami.
    Auto kupiłem kilka dni temu i szyby już nie działały tj. nie da się nimi sterować za pomocą przycisków siedząc w środku.

Co warto odnotować:
    - podnośniki są sprawne, gdyż zamykanie i otwieranie z kluczyka działa
    - bezpieczniki sprawdziłem
    - przełączniki na drzwiach sprawdziłem (są sprawne oraz dochodzi do nich prąd)

Co może być przyczyną?
    W ostateczności proszę o jakiś namiar na elektryka w Łodzi lub okolicach który by temu podołał i przy płatności za usługę zostawił mi jakieś środki do życia :D

Z elektryki jestem zielony, a tego pewnie dotyczy problem proszę więc o jasne instrukcje.
    szyba20
    Level 19  
    Witam
    A sprawdzałeś kable między drzwiami a karoserią ? rozbierz tapicerkę i sprawdź czy wo-gule napięcie dochodzi.
    Krakus1910
    Level 10  
    sprawdzałem te kable i wygląda na to że wszystkie są nienaruszone
    szyba20
    Level 19  
    Pozostaje ci rozebrać drzwi :) i sprawdzić czy tam wszystko jest ok..
    Krakus1910
    Level 10  
    Pytanie tylko co sprawdzić, bo rozebrać rozebrałem wczoraj i do niczego nie doszedłem
    dyjo25
    Level 10  
    Podaj jakie masz kolory przewodów które wchodzą do przełącznika

Dodano po 5 [minuty]:

Chciałem dodać jeszcze że miałem podobny problem tylko że raz działały raz nie a przyczyną była niedociśnięta kostka przy drzwiach kierowcy od strony wewnętrznej pod deską rozdzielczą delikatnie odstawała i to była przyczyna
    zeimp
    Moderator on vacation ...
    Krakus1910 wrote:
    Pytanie tylko co sprawdzić, bo rozebrać rozebrałem wczoraj i do niczego nie doszedłem