Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Pakiet EUROSCAN AT + kabel z pinami (prawda o nim?)

elek1977 24 Jan 2011 17:20 3758 7
  • #1
    elek1977
    Level 12  
    Witam chciałem upewnić się przed zakupem na forum, przymierzam się do zakupu tego interfejsu, cena nie jest duża ok.100zl (lecz jak mam wywalić w błoto wole poznać opinie). Sprzedający wysłał mi listę aut w których działa interfejs Link Wiec niby są moje 2 auta (1.Astra F 94r 1.6 kod silnika x16sz 2.Fiat punto 1 97r 1,1 kod IAW 16F .EB)

    Proszę mi przybliżyć co dzięki temu odczytam w poszczególnych autach.

    Pakiet EUROSCAN AT + kabel z pinami (prawda o nim?)
  • #2
    mazda219
    Level 2  
    szczerze to nie mam pojecia poniewaz serwisuje Ople na oryginalnym programie Tech 2 ale musle ze przyda Ci sie zawsze taki programik w sumie to nie droga cena
  • #4
    ociz
    Moderator of Cars
    Jak coś jest niby do wszystkiego to jest do niczego, nie wiem jak do fiata ale do opla się nie bardzo przyda, bo błędy to i na migi możesz sobie czytać.
  • #5
    autoas
    Level 42  
    Ale parametry można pooglądać
  • #6
    kwok
    Level 39  
    tylko że w większości starych opli parametry pokazuje błędnie natomiast na fiacie jest zdecydowanie lepiej
    Nie bawiłem tym się w związku z powyższym za dużo więc wniosek jest taki że może się to przydać ale można nie trafić w model i pieniądze w błoto
  • #7
    autoas
    Level 42  
    Jakie tam pieniądze.....
    Do nauki dobry
    Tylko czy ma 2 comy, bo zacznie cyrk...
  • #8
    tzok
    Moderator of Cars
    Do starych FIATów (3-pin) to w zasadzie jedyny dostępny interfejs w cenie poniżej 500zł... ma wejść obsługa tych sterowników w FiatECUScan ale kiedy - nie wiadomo.

    Z Astrą gorzej, próbowałem się połączyć z 1.4 8V z Gliwic i połączyć się połączył ale w parametrach bzdury były.

    Problem z COMami jest jednak dość poważny - bo muszą być dostępne pod czystym DOSem, więc w praktyce w grę wchodzą tylko karty Argosy i Silicom (karty PCMCIA 16bit z układem UART 16C550), niestety dochodzi problem ze sterownikami kontrolera CardBus nowszych laptopów pod DOSem. Chyba, że stary PeCet w garażu... ale to z kolei mało praktyczne - nie przejedziesz się na jazdę testową z PeCetem...

    Co prawda udało mi się pod DOS-Boxem i z przejściówką USB-COM nawiązać połączenie z IAW-8F.5T, ale z innymi sterownikami (np. air-bag w Astrze II) już się nie udało (mimo, że na "fizycznych" dwóch COMach działało). Nie mogę więc zagwarantować, że na każdej konfiguracji to ruszy pod emulatorem pod Windows i z przejściówką USB-COM.