Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Asus M2N-SLI, pomoc stery CHIPSET, ETHERNET

25 Sty 2011 13:03 6330 3
  • Poziom 9  
    Witam, jestem nowicjuszem w sprawach komputera! Mam problem z komputerem z nowym (miał format) systemem windows xp 32 bit. Otóż nigdzie nie mogę znaleźć sterowników do tej płyty głównej do ethernetu (karta sieciowa 1394???) nie ma nigdzie jej nazwy i marki itp itd. Nie działa internet z routera a na drugim komputerze działa kabel rj-45. Po drugie nie mogę znaleźć sterowników do chipsetu do tej płyty na stronie asusa nie ma takiej. Proszę nie pisać żebym poszukał w google bo odsyła mnie do innych forum gdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje problemy ze sprzętem. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc oraz proszę, nie wyśmiewać się

Skan z Evverest Home Edition :
    Code:
    DD             SAMSUNG HD322HJ

HDD             ST3250410AS
        Monitor         BNQ7843: Monitor Plug and Play [NoDB]
        Motherboard     10/02/2008-MCP55P-M2N-SLI-00
        Motherboard     ASUS M2N-SLI DELUXE ACPI BIOS Revision 1701
        Motherboard     DMIMOBO: ASUSTeK Computer INC. M2N-SLI DELUXE
        Motherboard     DMISYS: System manufacturer System Product Name
        Optical         HL-DT-ST DVD-RAM GSA-H55L
        PCI/AGP         1002-944C: ATI Radeon HD 4800 Series [NoDB]
        PCI/AGP         1002-AA30: PCI Device [NoDB]
        PCI/AGP         10DE-0360: Mostek (bridge) standardu PCI do ISA [NoDB]
        PCI/AGP         10DE-0368: Kontroler magistrali zarządzania systemem [NoDB]
        PCI/AGP         10DE-0369: Standardowy kontroler RAM PCI [NoDB]
        PCI/AGP         10DE-036C: Standardowy kontroler OpenHCD hosta USB [NoDB]
        PCI/AGP         10DE-036D: Standardowy rozszerzony kontroler hosta PCI to USB [NoDB]
        PCI/AGP         10DE-036E: Standardowy podwójny kontroler PCI IDE [NoDB]