Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Halogeny w Fabii

17 Paź 2004 18:03 2023 9
  • Poziom 11  
    Wsatwiłęm nieorginalnie ghalusie do fabi,moja instaalacja,i mma taki mały problem pod który kabelek sie podpiac przy zegarze tak aby przy załaczaniu halogenow zapalła sie kontrolk asygnalizujaca na tablicy rozddzzieleczej .
  • Poziom 23  
    rysiu8 napisał:
    Wsatwiłęm nieorginalnie ghalusie do fabi,moja instaalacja,i mma taki mały problem pod który kabelek się podpiac przy zegarze tak aby przy załaczaniu halogenow zapalła się kontrolk asygnalizujaca na tablicy rozddzzieleczej .


    To chyba nie jest takie proste, bo tablica wskaznikow jest sterowana z komputera centralnego za pomoca magistrali CAN, bez schematu instalacji fabii bedzie ciezko. Ja chce zrobic sobie automatyczne zapalanie swiatel po zapaleniu silnika i idze mi opornie. :-)
  • Poziom 11  
    A co wy na to gdyby podlutował sie po diode sygnalizujaca zapaleni ehalusiów?????? Można by wrzucici jakis schemacik zegarów ???? :D :D:D:D:D:D:D::D:D:D:D
  • Poziom 17  
    Witam - ja bym to zrobił tak: jak nie masz orginalnych kabli(poszukaj gdzies koło leflektorów ,bo powinny być unifersalnie zamontowane),jezeli nie ma to musisz ciągnąć nowe i podłączyc pod przekaznik a jeżeli chodzi o licznik(wjmij licznik i poszukaj która ścieszka z kontrolki prowadzi do jakiego pinu we wtyczce) i podłącz z przekażnika tennu który jest podłączony o kontrolki.
  • Poziom 20  
    Jak nie ma gotowej instalacji i trzeba dorabiać przewody to najlepiej dorzucić jakąś małą kontrolkę gdzieś z boku i nie ingerować w zegary ...
  • Poziom 11  
    Panowie sprawa wyglada tak ze niem orginalnej instalacji.Jest połorzona nowa,i teraz chciałbym podpiąć pod kontrolke w zegarach,a bezsensu jest montowac kontrolke gdzies na boku lepeij gdy ona jest na tablicy z kontrolkami lepszy efekt.
  • Poziom 17  
    Witam -to tak jak pisałęm (ze schematem lub bez)powinieneś znaleść pin w liczniku(gniazdo)który jest podłączony do kontrolki. Podłącz kabelkiem do włącznika(napewno masz kupiony orginalny ) a z włącznika do halogenków, tylko to musi być tak połączone że jak włączysz długie na halogenach to halogenki powinny zgasnąć. a to wszystko jest oparte na przekażnikach bo ci popali włącznik a do fabi (tak jak w polo)kosztuje . wiem bo miałem polo i mi sie zchajczył(a dymu było w kabinie). Czy wiesz jak to podłączyś przez przekażniki? Jak nie to ci opiszę:z wyłącznika wychodzi pin odpowiadający za halogenki(poszuaj go jak nie wiesz to kontrolką włączając i wyłączając halogenki )jak trafisz to tam podłącz kabelek z licznika od kontrolki ,następnie ztego włącznika pociągnij do przekażnika do nuki na sterowanie (przekażnik ma 4 lub 5 nuzek) dwa są od cewki(sterowanie)a reszta jest od styku . powinieneś to zakumać bo schemacik jest na przekażniku a do styku podlącz z jednej strony plus akumulatora a z wyjścia ze styku do halogenków.
    Powodzenia.
  • Poziom 11  
    Sprawa wygląda tak ze nieposiadam przełacznika orginalnego do halogenów tak wiec musze znalesc tylko w zegarach pin do kontrolki i to wszystko. :>
  • Poziom 17  
    Witam -a ten przełącznik wygląda jak w vw. polo?(bo mi sie wydaje że tak wygląda)a w nim masz wybór w lewo czy w prawo są światła a kiedy pociągniesz za gałę to masz halogeny(tak jest w polo). A ten pin to tak jak pisałem dokładnie wyśledz ścieżke od kontrolki do piu i podłącz plusik(12v) i powinno sie zapalić JAK DOBRZE WYŚLEDZIŁEŚ ŚCIEŻKĘ bo jak nie to lipa a tam jest tych oporniczków jak w Moskwie rakiet . Jedno pytanko : czy kontrolki są na cyferblatach czy masz je pod zegarami ?.
  • Poziom 11  
    Temat uważam za zamkniety podłutowałem inna diode załorzyłem na miejscu kontrolki od halusiow i pociagnełem dodatkowo jeden kabel do przełacznika od halogenów i wszystko działa.Dzieki za pomoc :)