Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

jaka wieża?

17 Paź 2004 18:34 5027 10
  • Poziom 10  
    witam serdecznie,

mam mały dylemat, postanowiłem sobie kupić wieżę. wieża będzie podłączona do kompa (do słuchania muzyki, filmy gry) i może do TV. Jeszcze chciałbym aby wieża odtwarzała płyty MP3 i żeby to była solidna wieża.. nie musi być też wejścia na kasety. i miała trochę mocy w głósnikach (dobra jakość dźwięku) i najważniejsze cena.. cena ile moge przeznaczyć to no powiedzmy 700-800 zł, i najlepiej żeby to była firma sony, philims czy tez panasonic.. serdecznie proszę o pomoc, bo jestem 'laikiem' i sie nie znam co kupić..

pozdrawiam :)
  • Poziom 30  
    witam
    za 700-800zł cięzko będzie dostać jakąkolwiek wieże z MP3 z tą kasą, którą posiadasz bez MP3 prędzej coś znajdziesz. zresztą po co ci wieża z MP3 jak będziesz podpinał pod kompa. za 300-400zł można kupić w dobrym stanie polską pożądną DIORE, wtedy zostaje ci jeszcze 300zł na kolumny i masz pożądną wieże a nie jakieś plastikowe badziewie pełne zbędnych bajerów. wieże DIORY są pożądnie wykonane (starsze modele mają aluminowe frontpanele) i mają podaną moc rzeczywistą a nie niewiadomo jaką.
    pozdrawiam i życzę udanych zakupów Janusz
  • Poziom 16  
    witam !
    w pelni popieram opinie kolegi Janusza !!
    oczywiscie musze poprzec moja wypowiedz: