A w jaki sposób serwo może podwyższać spalanie? Czy to kwestia jakiegoś rozszczelnienia?
Co do świateł to sprawdziłem i obroty się nie zmieniają.
Co do świateł to sprawdziłem i obroty się nie zmieniają.
Do you prefer the English version of the page elektroda?
No, thank you Send me over therepiotrek power wrote:Czyli instalacja LPG w wersji "ful profeszynal"...Tam jest przy dolocie powietrza do silnika (przed filtrem powietrza), zaklejany otwór taśmą izolacyjną, i tam za dużo było zaklejone, i nie wchodził na obroty, podobnie jest jak za mało zaklei, wtedy także nie wejdzie na obroty.
piotrek power wrote:Nigdzie - on tak ma, dodaj trochę gazu to szybciej zapali. Zapewne to kwestia większych oporów przy kręceniu ciepłym silnikiem i większych spadków napięcia, jak mu uchylisz przepustnicę to szybciej załapie. Popatrz czy są impulsy na wtryski jak kręci i nie chce zapalić.Gdzie szukać przyczyny?
tzok wrote:piotrek power wrote:Nigdzie - on tak ma, dodaj trochę gazu to szybciej zapali. Zapewne to kwestia większych oporów przy kręceniu ciepłym silnikiem i większych spadków napięcia, jak mu uchylisz przepustnicę to szybciej załapie. Popatrz czy są impulsy na wtryski jak kręci i nie chce zapalić.Gdzie szukać przyczyny?
tzok wrote:...Mk.2 z EOBD (od 2003 roku) ma dwie sondy lambda i wycięcie katalizatora w zasadzie nie wchodzi w grę. Katalizator jest w kolektorze wydechowym, widać go i obydwie sondy po otwarciu maski (na zdjęciu od 1.2 8V i 16V):...
tzok wrote:Do Punta I/II potrzebujesz najtańszy kabelek OBD-II/EOBD na FTDI FT232 (VAG-COM USB), do mk.1 dodatkowo przejściówkę na FIAT 3-pin. Do Punto I program masz w moim podpisie, do mk. 2 masz Multi ECU Scan.