Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BMW z3 1.9 Blokada zapłonu, Problem z odpaleniem

28 Sty 2011 18:32 3065 14
  • Poziom 8  
    Witam,
    Mam problem z moja z3 otóż samochod stał w garażu odpalałem, jeździłem aż tu nagle po którejś z kolei przejazdzce zaparkowałem zgasiłem i tu problem przy ponownej probie wszystkie kontrolki swiecą rozrusznik kreci ale nie pali sprawdzałem pompe paliwa ''syczy'' na początku więc paliwo raczej podaje przy podłączeniu pod komputer wykazało mi problem z cewką, myśle że nie ma to nic wspolnego z uruchomieniem silnika. Brakowało jeszcze płynu do chłodnicy nalałem z myślą że jest jakiś czujnik ktory odcina zapłon ale bez skutku.
    Jeśli miał ktoś problem tego typu prosze o informacje.

    Pozdrawiam Krystian

  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    Czy w samochodzie zainstalowano blokadę zapłonu, immobiliser, alarm etc... ?
  • Poziom 8  
    Niemiec przy sprzedaży nie wspominał o blokadzie, immobiliser prawdopodobnie posiada z tego co patrzyłem a alarmu myśle że nie ma ponieważ brak diody w miejscu ktorym była montowana seryjnie.
  • Poziom 32  
    sorry że to napiszę ale kupując z3 trzeba sie liczyć z kasą na serwis (dobrego mechanika)
  • Poziom 17  
    Piszesz ze masz problem z cewką... A z uszkodzoną cewką raczej nie odpalisz.. zobacz czy wogule ma iskre.
  • Poziom 26  
    krystian19 napisał:
    Witam,
    przy podłączeniu pod komputer wykazało mi problem z cewką, myśle że nie ma to nic wspolnego z uruchomieniem silnika. Brakowało jeszcze płynu do chłodnicy nalałem z myślą że jest jakiś czujnik ktory odcina zapłon ale bez skutku.


    Pozdrawiam Krystian

    Ręce opadają jak się to czyta! Niski stan płynu odcina zapłon.....
    Na dodatek koleś twierdzi że cewka nie ma nic wspólnego z odpaleniem silnika!!
    Kup sobie E30 to sobie sam naprawisz ze swoimi poglądami...
  • Poziom 8  
    ele5 nie potrzebuje twojej opini na temat mojej wiedzy z mechaniki samochodowej ale wypowiedzi ktore mogły by mi pomoc w usunieciu usterki więc nie popisałeś sie wiedzą.

    W poniedziałek oddaje do mechanika więc myśle ze sprawe rozwiąże.

    Pozdrawiam :wink:
  • Poziom 26  
    Kolego pierwsze w takiej sytuacji jest

    1--czego brakuje jak nie pali (iskry czy paliwa)
    2--odczytać błędy z ECU i EWS.

    To że pompe słychać nie oznacza że paliwo dostaje (kluczowanie wtryskiwaczy)
  • Poziom 8  
    Byłem teraz i nie ma iskry. Czy cewki sa podlaczone tak że jak jedna pójdzie to inne odcina? Jeszcze jedno przy ostatniej jeździe miałem poluzowane klemy tak że pare razy mi przygasł czy to może być przyczyną?
  • Poziom 31  
    Sprawdź bezpieczniki. Jeżeli dobre to nie dasz rady.
  • Poziom 8  
    W cewce jest pięć przewodów do jednego dochodzi prąd czy w pozostałych też powinien być ?
  • Poziom 32  
    tak ,tylko jaki ?? może masa?, może impuls masowy ?, może impils 15 ?
    kto to wie ??
    :|
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    krystian19 napisał:
    W cewce jest pięć przewodów do jednego dochodzi prąd czy w pozostałych też powinien być ?


    No dobra uparty jesteś. Tak ma być jeden plus , a masy zaczynają się pojawiać z chwilą kręcenia silnikiem.
    Już na tym etapie wskazana jest diagnostyka silnika za pomocą rozsądnego skanera, a jeżeli jej nie zrobisz to nikt poważny na tym forum nie udzieli ci dalszych wskazówek.
  • Poziom 8  
    Kupiłem ostatnio kabel ELM 327 który wykazał mi błąd cewki, którą dzisiaj kupiłem i jak sie spodziewałem nie rozwiązało to sprawy. Z diagnostyką musze zrobić tak jak mówisz. I zakańczam sprawe ''samo-naprawy'' :wink:

  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    Nareszcie ktoś rozsądnie napisał, że ELM 327 to tylko niepotrzebna, dodatkowa opłata do kosztu całej naprawy.