Witam.Jeśli można mam małe pytanko do ekspertów.
ML320 99rok Wersja USA.
Otóż kupiłem auto z uwalona pompą ABS,świeciły dwie skrajne kontrolki od lewej ABS+ETS ponadto nie działał przycisk ESP(ten poniżej radia)
Mechanik wymienił pompę+wgrali sterownik i ABS działa,kontrolki już nie świecą,niestety ESP nie działa dalej.Inny mechanik twierdził że ABS,ETS i ESP to ze sobą powiązane systemy i jeśli jeden przestaje działać to pozostałe zostają wyłączone.Mam więc pytanie czy jeśli naprawiali ten niby cały system to powinni też naprawić ESP,czy przetestować chociaż?
Pozdrawiam i dziękuje z góry za pomoc.
ML320 99rok Wersja USA.
Otóż kupiłem auto z uwalona pompą ABS,świeciły dwie skrajne kontrolki od lewej ABS+ETS ponadto nie działał przycisk ESP(ten poniżej radia)
Mechanik wymienił pompę+wgrali sterownik i ABS działa,kontrolki już nie świecą,niestety ESP nie działa dalej.Inny mechanik twierdził że ABS,ETS i ESP to ze sobą powiązane systemy i jeśli jeden przestaje działać to pozostałe zostają wyłączone.Mam więc pytanie czy jeśli naprawiali ten niby cały system to powinni też naprawić ESP,czy przetestować chociaż?
Pozdrawiam i dziękuje z góry za pomoc.