Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Citroen Xsara 1,8 16v '97 problem z nawiewem

28 Sty 2011 22:07 3557 10
  • Poziom 9  
    Od niedawna jestem posiadaczem Xsary I z '97 na początku nawiew czasami się załączał czasami nie, czasami wystarczyło zgaszenie i ponowne uruchomienie silnika i wtedy załapał, teraz padł już całkowicie, nie włącza się nigdy. Podłączałem już inny silnik i włączniki, nie dawały oznak życia.Jako że nie jestem elektrykiem/elektronikiem nie wiem jak się do tego zabrać.
    Proszę w miarę możliwości o jakieś porady, instrukcje. Dostałem już informację aby sprawdzić czy zasilanie wchodzi na skrzynkę bezpieczników, sprawdziłem, zasilania brak
    Auto posiada klimatyzację.

Dodam że mam też problem z klaksonem i I biegiem wycieraczek, może to wszystko jest jakoś połączone
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 20  
    Ojciec miał taki sam problem w swoim Citroenie Xsara 1.9TD '98. Przyczyną usterki była wypalona kostka stacyjki. Regeneracja stacyjki załatwiła sprawę, teraz nawiew dmucha aż miło.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 10  
    U mnie sytuacja analogiczna. Szukając prądu, od wiatraka doszedłem do stacyjki. Po rozebraniu stacyjki - obraz nędzy i rozpaczy. Regeneracja pomogła. Zima idzie, będzie ciepło.
  • Poziom 14  
    witam,

odgrzeje temat, bo zaintrygował mnie temat "regeneracji stacyjki".

podobnie jak u poprzedników - na bezpieczniku nawiewu brak napięcia, do skrzynki bezpieczników w kabinie nie dochodzi prąd - przed stacyjką jest, za stacyjką zniknął.

Xsara pierwszej generacji 1,4i - do stacyjki idą 3 wiązki po dwa kable (konkretne długie grubasy).
    może źle zinterpretowałem regenerację, ale czy chodzi o naprawę przełącznika w stacyjce, czy wymianę stacyjki z wkładką zamka.