Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
TermopastyTermopasty
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mitsubishi Eclipse 2.0 DOHC 150KM zimny nie pali

29 Jan 2011 11:20 3808 10
  • Level 10  
    Mitsubishi Eclipse 2.0 DOHC 150KM model silnika 4G63. (po pierwszym odpaleniu normalnie zapala -ciśnienie paliwa ,iskra przepływka , czujnik temperatury sprawdzone ,komp sprawdzony ) pierwsze odpalenie dopiero po napryskaniu samostartu
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • TermopastyTermopasty
  • Level 19  
    Panie mechanik, skoro Ci nie pali za pierwszym razem to albo nie ma iskry, paliwa albo sprężania. Sprawdź czego brakuje przy pierwszym uruchomieniu...
  • TermopastyTermopasty
  • Level 10  
    : wrote:
    Panie mechanik, skoro Ci nie pali za pierwszym razem to albo nie ma iskry, paliwa albo sprężania. Sprawdź czego brakuje przy pierwszym uruchomieniu...


    wszystko jest oto chodzi przecież po odpaleniu na samostarcie jest wszystko ok tylko po nocy nie pali (po odpaleniu pali na dotyk i normalnie się wkręca moc też ma )
  • Moderator on vacation ...
    Skoro twierdzisz, że wszystkie czynniki potrzebne do uruchomienia są więc czemu nie zapala? Czy po pierwszej próbie uruchomienia (nieudanego) wykręcałeś świece zapłonowe? Czy wówczas są mokre czy suche? Skoro jest skutek to i przyczyna musi być!
  • Level 10  
    wyjąłem listwę wtryskową i sprawdzałem czy wtryski rozpylają paliwo ,sprawdziłem ciśnienie sprężania , sprawdziłem ciśnienie paliwa czujniki temperatury , przepływomierz przekładałem z innego sprawnego ,kody błyskowe sygnalizują usterkę przepływomierza kompa dawałem do sprawdzenia (wymieniono kondensatory i jeden scalak bo nie miało auto mocy ) iskra też sprawdzona noo opadają ręce

    Dodano po 6 [minuty]:

    zeimp wrote:
    Skoro twierdzisz, że wszystkie czynniki potrzebne do uruchomienia są więc czemu nie zapala? Czy po pierwszej próbie uruchomienia (nieudanego) wykręcałeś świece zapłonowe? Czy wówczas są mokre czy suche? Skoro jest skutek to i przyczyna musi być!



    dopiero jak go zaleje to zapali ,po krztusi sie wypali (np. zmywacz do hamulców )
    i pracuje ładnie potem cały dzień pali z dotyku dopiero rano schody
  • Level 10  
    komisyjnie 2 razy sprawdzony przez 4 osoby i przy użyciu auto daty
  • Moderator on vacation ...
    Cały czas wygląda mi na to, że do cylindrów nie dostaje się paliwo. Skoro "ręcznie" go zalejesz i silnik "łapie", to tylko to na myśl mi przychodzi. Albo zbyt mała dawka rozruchowa (paliwa), albo całkowity brak sterowania. Może czujnik temperatury silnika? Ja jeszcze zanim spróbowałbym uruchomić silnik (z rana), wykręciłbym jeszcze raz listwę z wtryskami i zakręciłbym silnikiem, czy wówczas paliwo jest podawane. To nie jest możliwe, żeby rozrząd był ok, iskra jest, paliwo w cylindrach i silnik nie odpala. Wiem, że już Ci cierpliwości zaczyna brakować, ale zrób jak napisałem i podziel się z NAMI wynikami. Napewno rozwiążemy problem - pozdrawiam.
  • Level 10  
    rozrząd sprawdzony ,paliwo z wtrysków podaje ,wymieniony komp,moduł zapłonowy,kable wys.nap. i świece ,czujniki sprawdzone ,przepływomierz wymieniony ,cewka sprawdzona (to wszystko w sobotę zostało zrobione )
    nadal te same objawy ( brak błędów )----jeszcze trochę i czeka go kasacja :(
  • Level 19  
    A jednak coś nie domaga w chwili uruchamiania, skup się na pomiarach w tym szczególnym momencie...
    Jakie masz ciśnienie w listwie w momencie gdy kreci rozrusznik, a silnik nie "zapala" ? Czy w tej samej chwili otwierają się wtryskiwacze ? Czy w tej samej chwili jest iskra ?

    Przecież sterowanie tego silnika jest w gruncie rzeczy dość proste. Masz oscyloskop żeby posprawdzać oba przebiegi z czujnika położenia ? (oczywiście w chwili gdy silnik nie daje się uruchomić...).
  • Level 10  
    problem rozwiązany uszkodzona sonda - po wymianie wszystko działa