Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi 80 b3 Coupe 2.3 NG Problem ze ssaniem proszę o pomoc.

oleslaw18 29 Sty 2011 12:34 2012 5
  • #1 29 Sty 2011 12:34
    oleslaw18
    Poziom 7  

    Witam kupiłem audi coupe 2.3 benzyna bez gazu i ktoś podłączył w nim sobie ssanie na guziczek pod kierownicą:) jak jest zimny rano to po przekręceniu zapłonu muszę go kilka razy wcisnąć odpalić trzymac z 30sek. na obrotach i manewrować tym guziczkiem po chwili wszystko jest już ok ale chcial bym żeby było normalnie.
    Chciałem zapytać czy zamontował sobie to ktoś przez to że jest zepsuty czujnik temperatury??

    Z góry dziękuję za pomoc:D

  • #2 29 Sty 2011 13:09
    jarewa
    Poziom 31  

    Nie wiadomo czy popsuty trzeba sprawdzić. Przy 20*C około 2000-3000ohm przy 90*C 200-300ohm rezystancja czujnika.

    A to montują by silnik mniej palił oszukują komputer podając stała wartość temp. wysokiej.

  • #3 30 Sty 2011 22:16
    endriu233
    Poziom 21  

    Witam jeżeli dobrze pamiętam to tam był osobny czujnik do ssania; tzw. zegarowy przełącznik termiczny temperatury chłodziwa.

  • #4 31 Sty 2011 17:11
    oleslaw18
    Poziom 7  

    Dzięki za odpowiedź wymieniłem czujnik temperatury i to samo jest ze trzeba jednak wcisnac guzik;p Ale to całkiem możliwe że ktoś sobie to założył zeby mniej palil bo jak go kupowalem od typa to on go mial moze z tydzien czasu i jest mechanikiem i mowił zebym tego nawet nie robil bo to bedzie na zime korzystne bo bedzie mniej palil.

    A i wogóle gdzie znajduje się ten zegarowy przełącznik termiczny temperatury chłodziwa??

  • #6 04 Lut 2011 16:04
    endriu233
    Poziom 21  

    Z tego co pamiętam to znajduje się na którymś króćcu wodnym lub rurze(po prawej stronie głowicy stojąc przodem do samochodu). Czujnik ten jest charakterystyczny, gdyż posiada długi trzpień widoczny po demontażu.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME