Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat B5 fl 2003r. 1.9 TDI(101KM) gaśnie z obrotów...

29 Sty 2011 13:39 15330 30
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 24  
    radze najpierw wymień filter paliwa i pojezdzij troche jak bedzie to samo to na VAG
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 20  
    Mechanik wymienił moduł od pompki?jaki moduł przekaźnik czy pompkę?podłącz pod VCDS i prawdę ci powie ,wymień ten filtr paliwa i zobacz co się będzie działo żebyś sie w za duże koszty nie ładował
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 20  
    Sprawdź synchronizację czujników wał i wałek rozrządu,

    A swoją drogą jeżeli zimny jak zgaśnie pali szybko to ok,a jeżeli ciepły to już inna historia ,najpierw doprowadź do tego żeby auto nie gasło
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 20  
    To że ciepły długo kręci to ich przypadłość,a to co opisujesz faktycznie wygląda jak by mu paliwa brakowało,ale jak wymienisz filtr i będzie to samo to trzeba go podłączyć pod komputer
  • Moderator na urlopie...
    Generalnie, to powinieneś zacząć od odczytania kodów usterek, jak i sprawdzenie co niektórych podzespołów i ich wartości rzeczywiste.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Admin grupy Samochody
    mgrudzien35 napisał:
    Witam,
    Byłem na komputerze i wykryło tylko przekaźnik od świec żarowych...
    A jak zgaszę to muszę długo kręcić żeby zapalił,pompka tak jakby raz ją słychać a raz nie -czy to może ona pada???

    Dodano po 1 [minuty]:

    A filtry wymienione...

    Wiesz i pytasz?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 20  
    Wyjmij przekaźnik od świec rozbierz go i popraw luty i zobacz co będzie się działo,i sprawdź jak mówi kolega ciśnienie jakie daje pompa wspomagająca i jej wydajność
  • Poziom 24  
    możesz zdradzić ile twe autko już przejechało km ?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Admin grupy Samochody
    Pod osłoną silnika tą z góry obok wlewu oleju na kolektorze ssącym u góru masz puszkę od egr a z boku(nad turbiną)taką plastikową gruszkę od niej odłącz wężyk i go zaślep.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 39  
    T5 podziwiam cię.
    mgrudzien zaprowadź ten samochód do mechanika kumatego w vw i po sprawie.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Moderator na urlopie...
    mgrudzien35 napisał:
    On był już u mechanika i nic...


    Bez urazy, ale kiepskiego masz tego "mechanika". Zaprowadż do innego! Sam sobie nie poradzisz kolego. Koledzy wszystko Ci opisali a Ty nie reagujesz tylko pytasz. Tu już potrzeba troszkę wiedzy, żeby mieć pozytywne efekty. Sorki za brutal, ale taka jest rzeczywistość! Pozdrawiam.
  • Poziom 27  
    Kto ma schemat do tego silnika? Jakie parametry powinien mieć czujnik położenia wału korbowego? Bo widzę, że nie ma on stałego zasilania po zapłonie.
  • Poziom 10  
    Witam.
    Mam podobny przypadek. Ten sam silnik, moc, tylko rocznik 2001. Podłączenie pod VAG nic nie rozjaśniło, tylko skasowali mnie 70zł. Może kolega "mgrudzien35" poradził sobie z usterką? Zimny pali na dotyk, zagrzeje silnik i gaśnie jak wcisnę sprzęgło lub dam na luz. Nawet na rozgrzanym jak już po dłuższym kręceniu odpali, to wystarczy go do 3tyś. przygazować i puścić, zgaśnie. Po ciężkim odpaleniu zostawię na wolnych chodzi równo i bez problemów.

    Z góry dzięki za pomoc.