Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

FM volvo- informacje diagnostyka vcads

miko34 23 Lis 2012 12:22 21079 38
  • #32 23 Lis 2012 12:26
    kair
    Poziom 7  

    Dzięki za pomoc i uciekam do pracy bo gonią .
    Pozdrawiam

  • #33 23 Lis 2012 22:44
    coralgol1976
    Poziom 16  

    Podstawowe błędy zrobisz CDP, poza tym oryginał Volvo > 6,3 tys brutto z fakturą u mnie.

  • #34 23 Lis 2012 22:53
    serwisantscani1
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Tak jak pisałem .....wszystko zależy Kto sprzedaje Pozdrawiam.

  • #35 05 Sty 2013 00:41
    laki153
    Poziom 10  

    jezeli jeszcze aktualne to prosze o wiadomos na meila- bartekmichalowicz(malpa)wp.pl pozdrawiam

  • #36 05 Sty 2013 16:21
    dudi255
    Poziom 1  

    witam zakupie Vcads interfejs w języku polskie do obsługi volvo FH 12 FH 13

  • #37 04 Cze 2013 13:18
    luftar
    Poziom 6  

    Witam!
    Mam problem z i-shift,a mianowicie jak odpalam rano volvo to gdy jest zimny biegi wchodza na automacie super, a gdy przejade ze 150 km i wylacze silnik to po wlaczeniu na cieplym silniku pedal gazu nie reaguje i nie mozna dodac obrotow!
    Pojechalem na warsztat i powiedzieli ze 2 elektromagnesy w wysprzegliku nie dzialaja! No ja mysle ze jezeli bylaby to wina elektromagnesow to na zimnym silniku tez by pewnie nie dzialaly!-)
    Prosze o pomoc w tym temacie!!!
    Z gory dziekuje!!!

  • #38 04 Cze 2013 13:40
    miko34
    Poziom 13  

    Witam , kolego za mało informacji podałeś odnośnie twojego problemu ze skrzynią i-shift . Diagnostyka skrzyni i-shift w volvo nie jest prostą sprawą nawet mając fizycznie pojazd a co dopiero przez internet. Ty nie podałeś kluczowych informacji odnośnie pojazdu hmmm nawet koloru nadwozia nie napisałeś ;-) pozdrawiam miko.

  • #39 23 Cze 2013 14:51
    coralgol1976
    Poziom 16  

    luftar napisał:
    Witam!
    Mam problem z i-shift,a mianowicie jak odpalam rano volvo to gdy jest zimny biegi wchodza na automacie super, a gdy przejade ze 150 km i wylacze silnik to po wlaczeniu na cieplym silniku pedal gazu nie reaguje i nie mozna dodac obrotow!
    Pojechalem na warsztat i powiedzieli ze 2 elektromagnesy w wysprzegliku nie dzialaja! No ja mysle ze jezeli bylaby to wina elektromagnesow to na zimnym silniku tez by pewnie nie dzialaly!-)
    Prosze o pomoc w tym temacie!!!
    Z gory dziekuje!!!


    I tu jesteś w błędzie....gdybyś poszukał na tutejszym forum jest obszerny wątek o takiej przypadłości.

    ....w wysprzęgliku czujnik położenia tłoczka zmienia swoją rezystancję wraz ze wzrostem temperatury i tym samym wprowadza w błąd sterownik....
    sam czujnik w postaci cewki nie jest (chyba, że ostatnio jest inaczej) dostępny.

    Wymień cały wysprzęglik i masz problem z głowy ! Zapewne już także traci cisnienie i spowalnia zmianę biegów co w terenie górzystym znacznie wpływa na zuzycie paliwa na niekorzyść oczywiscie....

    Pozdrawiam