Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw lt 46 sam gaśnie i zapala sie kontrolka świec żarowych

30 Sty 2011 02:21 8511 11
  • Poziom 9  
    Witam.Mam problem z VW LT 46 2001r 109 koni silnik ANJ.Auto samo gasnie podczas jazdy i w tym czasie zapala sie kontrolka świec żarowych,po czym mozna go uruchomić i jechać dalej jak gdyby nic sie nie stało.I tak do nastepnego razu.Częstotlwość gaśnięcia jet różna.Rrzekażnik swiec jest ok.Po podłączeniu VAG nie ma żadnych błędów.Może ktoś miał podobny problem i wie jak sobie z tym dac rade?Z góry dziękuję.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 26  
    Dziwne.... że nic Ecu nie zapisało .Zawsze po zapaleniu świecy jest błąd w ecu. Daj auto komus co ma pojęcie bo i tak temat widzę w koszu.....
  • Admin grupy Samochody
    Ecu nie zapisuje bo go rozłącza.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 32  
    Podobą usterkę miałem w passat b3 1.9T. Wiem, że to inne epoki ale okazało się, że to wytrzaskane styki w stacyjce.
  • Poziom 9  
    Najciekawsze jest to że auto zaliczyło dwóch najlepszych elektryków w łodzi i oni twierdzą że jest ok , ale jak auto pojeżdzi z jeden dzień problem wraca.Przebadali stacyjkę bo podobno się grzała,przekażniki sterujące, czujnik położenia wału,masy na silniku,zawory sterujące pociśnieniami i egr.i nadal ząg.

    Dodano po 3 [minuty]:

    Dodam ze w czasie jazdy jest to rozłączenie na około 1 sekundę i jeżeli auto jest na biegu to nie trzeba kluczyka przy stacyjse dotykać.Gdy jest na wolnych obrotach to zgaśnie i trzeba odpalić ponownie.
  • Poziom 11  
    na 100% pada cewka czytająca IMMO, czarny plastyk w okól stacyjnki lub same immo. Spróbuj zmienić akumulator, pomimo że pali itp.
  • Admin grupy Samochody
    andzin2000 napisał:
    na 100% pada cewka czytająca IMMO, czarny plastyk w okól stacyjnki lub same immo. Spróbuj zmienić akumulator, pomimo że pali itp.

    Porada dnia:D
  • Poziom 11  
    odezwał się mądry zbierający punkty takimi mądrościami. Miałem taki przypadek, sam go przerabiałem więc piszę, może się chłopu przyda. Lepsze to niż poczucie humoru tłoka T5 !
  • Admin grupy Samochody
    andzin2000 czy ja cię obrażam?
    Przeczytaj to co sam napisałeś.Pada cewka -wymień akumulator.
  • Poziom 9  
    VAG błędów immo nie pokazuje.Gdyby była uszkodzona cewka nie odpalał by odrazu po wyłączeniu się - nawet w czasie jazdy.
  • Poziom 9  
    Usterka usunięta.Zwarcie w instalacji zasilającej komputer sterujący silnikiem.Fakt ze usunął to warsztat i mechanik siedział nad tym cały dzień.Sprawdził po kolei stacyjkę,skrzynkę bezpieczników,skrzynkę z przekaźnikami i sterownik silnika.Zamienił sterownik na swój i wyszło ze ginie zasilanie na sterowniku a komp jest ok.Wypruł całą instalacje z peszlowych osłon i znalazł przetarte przewody.Auto chodzi tak jak powinno.Koszt robocizny 250 pln netto.Myślę ze niedużo jak na cały dzień efektywnego dłubania.
  • Admin grupy Samochody
    T5 napisał:
    Ecu nie zapisuje bo go rozłącza.
    Trzeci post:D