Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z Polonezem

18 Paź 2004 20:53 1623 19
  • Poziom 19  
    Mam taki dziwny problem z polonezem r. 94 1,6 gti zapala misie kontrolka check engin i silnik pracuje na 3 cyl. czasami złapie dobrze i jest ok. a póxniej zów odnowa. Sprawdziłem swiece i przewody wys. nap proszę o pomoc. Pilne. Dzieki.


    Kto to jest "poldek" :?:
    Poczytaj regulamin na temat slangu.
    ankuch.
  • Poziom 15  
    Witam!!!
    Sprawdz luzy zaworow, one tez moga powodowac takie zachowanie.
    pozdrawiam..
  • Poziom 18  
    ja miałem to samo uszkodzenie,byly winne przewody wys. nap. przemież je,spróbuj zamienić cewki miedzy soba bo pomiar cewek wychodzi dobry a cewka jest uszkodzona,ja jezdzilem na trzech cylindrach przez tydzien ale nie polecam
  • Poziom 19  
    raczej luzy mam w porzo. podejrzewam moduł zapłonowy, ale niemogę znaleźć schematu.W starych typach niemiałbym problemu. Dzięki za poradę. :wink:
  • Poziom 18  
    luzy na pewno nie,mialem rozklekotane i bylo ok, zacznij od zamiany cewek,jezeli to nie pomoze to moze byc modul a konkretnie tranzystory mocy, to juz gdzies bylo na elektrodzie
  • Poziom 19  
    dzięki za radę tak myslałem cewki ok. a własnie szukam coś o tych tranzystorach. przydałby się tez jakiś program diagnostyczny do poldka. Coś tam sobie moze wymyślę. POZDRAWIAM. :wink:
  • Poziom 17  
    Kolego sprawdz kostke polaczeniowa sondy lambda oczsc ja i spryskaj np WD40 powinno pomoc
  • Poziom 19  
    NO NIEWIEM CZY SWIECA LAMBDA MOZE MIEC COŚ WSPÓLNEGO, ALE SPRUJĘ JUTRO BO PO NOCY TO SE MOGE POMAŻYĆ. jEST TO DZIWNA USTERKA BO NIEWYSTEPUJE PRZEZ CAŁY CZAS, NIEZALEZY OD WARUNKÓW ATMOSFERYCZNYCH CZY PALIWA. RAZ JEST DOBRZE Z RANA PRZEJADE 10 KM. 2 H PRZERWY I JEST ŹLE. w CZASE JAZDY WYŁĄCZAM ZAPŁON NASTĘPNIE ODPALAM I CZASAMI ZASKOCZY A CZASAMI NIE. ROZMAWIAŁEM JUŻ Z PAROMA MECHANIKAMI OD 7 BOLEŚCI KAZA WYMIENIC MODUŁ , CEWKI, A NAJLEPIEJ KUPIĆ SZROTA Z NIEMIEC. JA TAM WOLE FSO I CHOĆ ŹLE JEDZIE TO I TAK JEDZIE.


    Wyłącz Caps Lock :!:
    ankuch.
  • Poziom 17  
    Kontrolka ta jest powiazana scisle z wtryskiem paliwa jeszcze mozna sprawdzic kostke od czujnika cisnienia atmosferycznego ta czarna kosteczka z zielona chyba kostka
  • Poziom 18  
    mysle ze sonda lambda nie ma tu nic do rzeczy, do 70 stopni nie jest brana pod uwage,najlepiej pozyczyc modul i przetestowac, jak bedziesz zdeterminowany mozesz rozebrac modul bardzo ostroznie, mowisz ze czesto jest wszystko ok, wiec masz uszkodzenie ruchowe, w modulach moga sie zdazyc rozne niespodzianki, zimne luty, popekania,posprawdzaj wszystkie elementy, pod wplywem drgan moglo cos peknac,dokladnie posprawdzaj najlepiej pod lupa, musisz byc pewny na 100% ze to moduł, inaczej go nie rozbieraj,zwroc uwage na odprowadzanie ciepla, radiator,pasta silikanowa posmaruj,powodzenia
  • Poziom 19  
    Witam wszystkich którzy chcieli mi dopomuc. przepatrzyłem wszystko co tylko mozliwe i nic niepomogło, dalej świeci i niejedzie. Chociaż chwilami było dobze i piorun jasny wie co mu dolega moze ktoś wie skąd pobrać książkę serwisową. Prosze dalej o pomoc. Wszystkie porady sprawdzam.
  • Poziom 11  
    ZOBACZ MASE MODUŁU ,BARDZO CZĘSTO SIĘ UTLENIA


    Wyłącz Caps Lock.
    ankuch.
  • Poziom 19  
    Dzieki za poradę, moduł odkrecałem i przykęcałem może 10 razy przytym go tak wyczyściłem że wygląda jak nowy i nic
  • Poziom 18  
    jezeli jestes pewny ze to nie modul, to moze cos przy komputerze, zwlaszcz ze sie zaswieca czek engine,rozłacz akumulator, rozlacz komputer posprawdzaj, nie grzebaj w komuterze, powodzenia
  • Poziom 19  
    Jaki przebieg ma silnik? Może trzeba sprawdzić ciśnienie na cylindrach?
  • Poziom 11  
    czy probowales choc odczytac kody usterek??? Polonez takze posiada- jak i wiele innych aut uklad samodiagnozy wtrysku...
  • Poziom 19  
    Już naprawiłem Dzięki wielkie wszystkim. Głupia awaria i ciężko znalęźć. Zasze trzeba patrzeć na kabelki.
  • Poziom 30  
    To jeszcze napisz co to było - może innym w przyszłości pomoże. A tak na marginesie to gdyby nie wtrysk paliwa to wystarczy odpiąć przewodzik od modułu zapłonowego do kompa i silnik też by chodził. Ale ponieważ impulsy do wyzwalania wtrysku też idą z modułu zapłonowego to i wtrysku niebędzie. Moduł sam steruje kątem wyprzedzenia zapłonu do jakichś 450 RPM a dopiero powyżej ECM przejmuje kontrolę nad zapłonem. Może sie komuś przyda ta informacja.
  • Poziom 19  
    Wszystki dziękuję w module nużka od tranzystora trzymała się tylko na silikonie dolutowałem i po bulu.
  • Poziom 18  
    gratuluje, mialem nadzieje ze to modul a nie komputer,pozdrawiam