Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Po czyszczeniu nastawnika nadal szarpie a4 tdi afn 96r

bociek511 30 Sty 2011 22:02 5497 12
  • #1 30 Sty 2011 22:02
    bociek511
    Poziom 8  

    Pomóżcie co robić po czyszczeniu nastawnika nadal szarpie zero błędów na kompie nie wiem normalnie mam powoli dosyć nikt nie wie o co chodzi auto mało pali 6,3 w zimowych warunkach odpala na dotyk i taki problem że strach wyprzedzać POMÓŻCIE

    0 12
  • #2 30 Sty 2011 22:08
    robokop
    Moderator Samochody

    Szukaj drugiej pompy. Kto Ci naopowiadał że wyczyszczenie nastawnika pomoże?

    -1
  • #3 30 Sty 2011 22:10
    bociek511
    Poziom 8  

    większość ludzi na tym forum elektrody

    0
  • #4 30 Sty 2011 22:13
    kinus
    Poziom 12  

    często pomaga czyszczenie, ale jeśli nie to należy zacząć się rozglądać za drugą pompą. Miałem identyczną sytuacje w seacie toledo z afn'em. Wymiana lub regeneracja, niestety :(

    0
  • #5 30 Sty 2011 22:20
    bociek511
    Poziom 8  

    Dlaczego uważasz że pompa skoro odpala na dotyk i takie tam nie wymądżam się tylko pytam??

    Dodano po 6 [minuty]:

    No dobrze ale całą pompę czy tylko nastawnik ??

    0
  • #6 30 Sty 2011 22:37
    kinus
    Poziom 12  

    Ten kto czyścił powinien zwrócić uwagę w jakim mniej więcej stanie są łożyska na pompie (tzn czy w nastawniku nie były widoczne opiłki zacierających sie łożysk). Jeśli tak było to wymiana nastawnika jest bezsensowna gdyż będzie się zasyfiał co rusz. Wiec cała pompa. Nyćmoże należy raz jeszcze ustawić dawkowanie. Mowię Ci to kolego na własnym przykładzie na identycznym silniku

    0
  • #7 31 Sty 2011 09:28
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Jaka jest dawka paliwa na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku?

    0
  • #9 31 Sty 2011 10:35
    trans-serwis
    Poziom 39  

    To było pytanie do bociek511

    0
  • #10 31 Sty 2011 15:34
    gregorianin
    Poziom 27  

    objawy nastawnika są odczuwalne najczęściej przy niewielkich obciążeniach a nie na pełnych co sugeruje bociek pisząc że "strach wyprzedzać".
    Zacznij od logów dynamicznych podstawowych kanałów i wklej je tutaj, opisz dokładniej co się dzieje gdy szarpie, czy coś się zapala na desce w tym momencie? Czy wówczas kopci, jeśli tak to jaki kolor? Czy a jeśli tak to jak zmienia sie dźwięk silnika? Czy wpięty jest jakiś rezystor na pompie (czytaj box)?

    0
  • #11 24 Lut 2011 21:51
    bociek511
    Poziom 8  

    to wygląda tak że nie mam jak zrobić tych logów a jeśli chodzi o auto to zachowuje się w mianowicie sposób wciskam pedał i auto jakby wogóle nie reagowało po prostu nic a po chwili zaczyna swoję "triki" szarpie szarpie zaczyna ciągnąć "'ma normalną moc '" i znowu zaczyna szarpać i tak jest praktycznie cały czas na każdym biegu.
    A nie raz jest że od pierwszego biegu cisnę i jest gitara chodź więcej jest tych szarpań niż tego dobrego nie kopci praktycznie wcale nie świeci żadna kontrolka nic się innego nie pokazuje. cięgno od turbiny chodzi prawidłowo egr też działa i nie pokazuję żadnych błędów dlatego proszę o pomoc

    0
  • #12 24 Lut 2011 23:25
    mechanio
    Poziom 9  

    Z opisanych objawów wynika ,że należałoby sprawdzić elektroniczny pedał gazu .Prawdopodobnie sygnały docierają do ECU zakłócone ale jakieś są i w związku z tym sterownik nie wywala błędu.

    0
  • #13 25 Lut 2011 21:41
    bociek511
    Poziom 8  

    No dobrze pedał gazu tak ? nie mówię że nie ,ale co z tym mam wymienić pedał czy co czy jakiś czujnik? można jaśniej?

    1