Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Alarm w Vito - podłączenie, pilot...

31 Sty 2011 06:22 5931 27
  • Poziom 9  
    Przeszukałem całe forum , ale nie wiele znalazłem.
    Mam problem z jakimś zabezpieczeniem i nie wiem co z tym fantem - pomocy.
    Zakładałem dziś alarm , sprzedawca udostępnił schemat połączeń i poszło migiem , działa tak jak powinien. Kluczyk scyzoryk , dorobiony i wszystko ok.
    Niestety w aucie jest jeszcze jakieś zabezpieczenie i sprawa wygląda tak.
    Muszę otworzyć auto oryginalnym pilotem w kluczyku wtedy odpala ,jeżeli użyję do otwarcia pilota od alarmu to nie zapala.
    Klucz raczej pestki immobilizera nie posiada bo dorobionymi odpalam bez problemu warunkiem jest tylko otwarcie zamka oryginalnym pilotem.
    Znalazłem tu na forum opis podłączenia do modułu komfortu ( sterownik z czterema kostkami) niestety u mnie jest sterownik zamka z jedną kostką .
    rok 96 2.3 td .
    Co jest nie tak ??
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 40  
    Wygląda ze masz fabryczny sterownik z immo.Co będzie jak zamkniesz z dokładanego a oryginalnego nie złożysz i potem otworzysz z dokładanego?pamietaj aby cały czas org był rozłożony.
  • Poziom 9  
    Próbowałem na różne sposoby , zamykając w podany przez ciebie sposób również , ale to samo się załączą po około 10 min i wymaga wtedy użycia oryginału.
    Zauważyłem ,że nic się nie dzieje , jeżeli zostawię kluczyk w stacyjce w pierwszym położeniu.
  • Poziom 40  
    Czyli musisz zmienić alarm na bezpilotowy albo usunąć fabryczne immo.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 9  
    Sprawdzę podłączenia i dam znać .
  • Poziom 9  
    Sprawdziłem podłączenie i jest prawie tak , jak w podanym opisie .
    Jedyna różnica to według opisu należy przeciąć przewód czarno -żółty ( starter) , ale przed przecięciem chcę zapytać czy to może rozwiązać mój problem .
    Od czego jest ten przewód ?
  • Poziom 42  
    Nie rozwiąże, czarno/żółty to sterowanie na rozrusznik
  • Poziom 39  
    A gdzie wpiąłeś się do sterowania centralnego zamka?
  • Poziom 9  
    To co robić ?
    Alarmu bezpilotowego raczej zakładać nie chcę , ponieważ mam tylko jeden klucz oryginalny i dlatego zakładałem alarm z kluczami typu scyzoryk. Dorobienie w serwisie też mi się nie uśmiecha ( cena wysoka bardzo)

    Dodano po 2 [minuty]:

    andrzej lukaszewicz napisał:
    A gdzie wpiąłeś się do sterowania centralnego zamka?

    Niebiesko-czerwony i czarno-czerwony złącze dwu polowe "M" w lewym przednim słupku
  • Poziom 39  
    Znajdź moduł sterowania zamkiem ( dokładnie nie pamiętam, ale jest pod schowkiem pasażera albo ma prawym przednim słupku na dole) i po zdjeciu obudowy znajdź specjalny wielostykowy przekaźnik ( a właściwie wyprowadzenia cewek sterowanych masą) i tam podłącz (przez diody) sterowanie z alarmu/ster. zamka masą ( oczywiście otw. do cewki "otwórz")- spróbój , może to Ci coś pomoże....ale nie wiem czy to pomoże na ten imobilizer. I daj znać co z tego wyszło.
  • Poziom 9  
    Tak jest pod schowkiem pasażera .Jak podłączę dam znać.
  • Poziom 9  
    carrier napisał:
    zobacz czy nie jest zamontowana jakaś bezpilotówka (na kablach od sterownika z.c.) foto.

    Alarm w Vito - podłączenie, pilot...

    ok. sprawdzę i napiszę
  • Poziom 33  
    Wpięcie siew moduł do przekaźnika nie załatwi sprawy.Tam jest tak samo jak w starszej c-klasie.Jak nie otworzysz z oryginału to nie rozłączy się immo.Tak samo miały starsze renówki.No chyba,że czyszczenie kompa ale to już kasa.
  • Poziom 9  
    andrzej lukaszewicz napisał:
    Znajdź moduł sterowania zamkiem ( dokładnie nie pamiętam, ale jest pod schowkiem pasażera albo ma prawym przednim słupku na dole) i po zdjeciu obudowy znajdź specjalny wielostykowy przekaźnik ( a właściwie wyprowadzenia cewek sterowanych masą) i tam podłącz (przez diody) sterowanie z alarmu/ster. zamka masą ( oczywiście otw. do cewki "otwórz")- spróbój , może to Ci coś pomoże....ale nie wiem czy to pomoże na ten imobilizer. I daj znać co z tego wyszło.

    Wlutowałem przewody i wszystko bez zmian działa tak jak wcześniej

    Dodano po 1 [minuty]:

    carrier napisał:
    zobacz czy nie jest zamontowana jakaś bezpilotówka (na kablach od sterownika z.c.) foto.

    Alarm w Vito - podłączenie, pilot...


    Nic nie jest podłączone.


    Mam jeden klucz oryginalny i jest w opłakanym stanie co robić??
  • Pomocny post
    Poziom 33  
    Dorobić drugi.Nie koniecznie w serwisie.Są technicy magicy co kodują.Podjedź do jakiegoś gościa i zrobi.
  • Poziom 9  
    Z tego co widzę to chyba najchętniej bym się tego pozbył , mam dwa odcięcia w alarmie i to mi w ogóle jest nie potrzebne.

    Dodano po 5 [godziny] 55 [minuty]:

    xwit napisał:
    Dorobić drugi.Nie koniecznie w serwisie.Są technicy magicy co kodują.Podjedź do jakiegoś gościa i zrobi.


    Czyli, jak kupię taki sam pilot i dorobię grot , to można go zaprogramować do mojego Vito ??
  • Poziom 33  
    Oczywiście.Tylko musisz jeszcze znaleźć kogoś kto go doprogramuje.
  • Poziom 9  
    A jak to się ma do procedury programowania opisanej w Auto-data.
  • Poziom 33  
    Mam auto-datę ale u mnie nie ma opisanej procedury programowania pilota.Ale jak tam jest opisana manualna procedura programowania to tak można to zrobić.czyli widzisz zrobisz sam tylko skombinuj sobie teraz pilota i po ptokach.
  • Poziom 9  
    xwit napisał:
    Mam auto-datę ale u mnie nie ma opisanej procedury programowania pilota.Ale jak tam jest opisana manualna procedura programowania to tak można to zrobić.czyli widzisz zrobisz sam tylko skombinuj sobie teraz pilota i po ptokach.

    Przepraszam za pomyłkę mam dwa programy i ta procedura jest opisana w Vivid WorkshopData
    Alarm w Vito - podłączenie, pilot...
  • Poziom 33  
    No to masz procedurę.Ale tak szczerza mówiąc trochę dziwnie jest opisana.Tak technicznie :D
  • Poziom 9  
    Właśnie dlatego ją tu umieściłem , może ktoś to przerabiał to byłoby prościej .
  • Poziom 33  
    Ale tam jest wszystko dokładnie napisane.Zamotanie trochę ale dokładnie.Nic trudnego.
  • Poziom 9  
    Teraz zgłupiałem , albo procedura do bani , albo są różne klucze.
    W każdym razie znowu jestem w punkcie wyjścia , kupiłem kluczyk i nie programuje się . Dalej mam problem.
  • Poziom 40  
    Musisz kupic klucz do Twojego auta,po nr vin.Ta procedura działa jak zamówisz odpowiedni klucz w celu jego synchronizacji lub gdy po prostu auto "zgubi" klucz.Nie dokodujesz tak klucza z innego merca do Twojego.
  • Poziom 9  
    Rozumiem , czyli zostaje opcja znalezienia kogoś, kto to zaprogramuje ??