Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Bmw 740 e38 M60b40 Olej w kolektorze sacym

31 Sty 2011 22:25 6699 15
  • Poziom 15  
    Witam mam bardzo spory problem otóż silnik nie równo pracuje ubywa oleju i dochodzą gwizdy z silnika w kabinie. Zdjełem kolektor sący i okazało się ze jest w nim bardzo dużo oleju myślałem że to odma lecz po rozebraniu membrana jak nowa czy ktoś może mi powiedzieć co to jest bo już wyczerpały mi się pomysły.

    Dodano po 1 [godziny] 58 [minuty]:

    Proszę o pomoc będę bardzo wdzięczny.
  • Pomocny post
    Moderator na urlopie...
    Jeśli posiadasz, to wymień filtr odmy (labiryntowy). Powinno pomóc.
  • Poziom 15  
    Możesz mi powiedzieć gdzie ten filtr się znajduje? podejrzewam ze z przodu pod rozrządem prosił bym o dokładna lokalizacje z góry wielkie dzięki za pomoc.

    Dodano po 4 [godziny] 45 [minuty]:

    Jeżeli ktoś morze pomóc to był bym bardzo wdzięczny.
  • Poziom 14  
    Czy to jest diesel czy benzyna jak diesel to najprawdopodobniej turbosprężarka gwizda lub gdzieś jest nieszczelność w dolocie Dymi?
  • Poziom 15  
    Pisze ze to m60b40 a ni diesel mam silnik 4.0 a nie 2.8 kolego zeimp dałeś mi link do silnika 2.8 .

    Dodano po 1 [minuty]:

    Tak dymi białym dymem .
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    olej zaciąga przez odmę, a te gwizdy to powietrze, które zasysa do skrzyni korbowej przez zimeringi. do wymiany cały zawór i labirynt.
  • Moderator na urlopie...
    Tak, dokładnie o ten oddzielacz oleju. Sądzę, że on jest sprawcą tych kłopotów.
  • Poziom 15  
    Sporo już rozebrałem trzeba cały przód rozebrać chłodnice itp. dam fotki z roboty przyda się komuś kiedyś straszna robota .Jak zrobię to dam znać o efekcie.
  • Moderator na urlopie...
    zgolwasy91 napisał:
    Sporo już rozebrałem trzeba cały przód rozebrać chłodnice itp. dam fotki z roboty przyda się komuś kiedyś straszna robota .Jak zrobię to dam znać o efekcie.


    W moim drugim poście załączyłem link i tam są fotki, czyli co, u Ciebie jest inaczej, że chłodnicę musisz demontować?
  • Poziom 15  
    U mnie trzeba zdjąć Pokrywy zaworów chłodnice wiskozę koło zamachowe rolki napinające alternator wspomaganie sprężarkę klimy pompę wody i cały przedni dekiel od rozrządu trzeba tak rozebrać jakbyś wymieniał rozrząd jest makabra jednym słowem jutro z rana będę już miał wyjęty ten separator dobre dwa dni roboty samemu zdjęty też mam kolektor sący żeby to wyjąc trzeba wyjąć ślizg łańcucha a żeby go wyjąć trzeba właśnie zdjąć przód silnika.Zrobię parę fotek z roboty jak skończę to dam znać jak efekty.Pozdrawiam i dziękuje za zainteresowanie tematem i za wszelką pomoc.

    Dodano po 4 [minuty]:

    Jeżeli chodzi o twój link to podałeś mi do silnika m52b28 R6 a ja mam silnik m60b40 V8 wogóle co innego w silniku R6 jest pod kolektorem ssacym obok silnika a tu jest w środku silnika pod rozrządem.
  • Poziom 30  
    A odmę z tyłu kolektora ssącego wymieniałeś?
  • Moderator na urlopie...
    No jak tam leci kolego, bo aż sam ciekawy jestem efektów końcowych ;) Pozdrawiam.
  • Poziom 15  
    Wszystko zdjęte czekam na nową cześć z serwisu.

    Dodano po 2 [godziny] 1 [minuty]:

    Do poniedziałku auto będzie hulać max do soboty mam dostać cześć.
  • Poziom 15  
    Robota jeszcze potrwa bemka stoi prawie skończone ale dużo pracy mam i nie mam czasu na skończenie swojego auta.Jak skończę dam znać i powiem jak efekty.