Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nowy numer na starej instalacji.

jakub298 31 Sty 2011 22:18 647 2
  • #1 31 Sty 2011 22:18
    jakub298
    Poziom 9  

    Witam. Kilka lat temu zrezygnowałem z TP, pozostał u mnie tylko słup i linia. Teraz złożyłem zamówienie na nowy numer udało mi się to po dwóch latach prób (mówili że brak wolnych portów) zamawiać też będę neostradę 20mb, mam z tym związane pytanie gdyż puszka na słupie jest oderwana i nie wiem czy będzie działał mi telefon, wystają tam jakieś kable, stało się to po wichurze, czy mam zgłosić uszkodzenie puszki? Czy będę za to płacił? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pzdr

    0 2
  • #2 31 Sty 2011 22:53
    kreslarz
    Poziom 35  

    Podstawą jest działanie instalacji i dobra jakość usług. Jeżeli to co masz zapisane w umowie działa, to stan puszki i innych kabli jest z punktu widzenia użytkownika obojętne. Jak przyjadą instalować Ci Neostradę, to zwróć im uwagę na stan ich urządzeń.

    0
  • #3 31 Sty 2011 23:20
    ajanek9
    Poziom 28  

    Nie będziesz płacił za wymianę puszki czy nawet wymianę kabla (jeśli zachodzi potrzeba), tak samo gniazdko jeśli jest starego typu (brak podłączenia na mikro-wtyk) powinno być zmienione w ramach instalacji, ale tylko jedno.
    Płacisz za uruchomienie (jeśli się promocja nie zmieniła), to było 10 zł, rezygnując przed upływem roku musisz zapłacić za rozwiązanie umowy przed czasem, ale w końcu nie po to się podpisuje żeby rezygnować.

    0