Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Zasilacze UPS
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

fiat 126p przerywacz kierunkowskazów

01 Lut 2011 09:04 16341 15
  • Poziom 10  
    proszę o danie mi schematu podłączenia do tego nowego typu przerywacza od fiata 126p nowy typ nie wiem jak to podłączyć chcę zastosować do ciągniczka sam:D
  • Zasilacze UPS
  • Poziom 10  
    i czy to jest przerywacz awaryjny i zwykły czy sam awaryjny

    Dodano po 53 [sekundy]:

    proszę o jak najszybszą odpowiedź
  • Zasilacze UPS
  • Poziom 29  
    To jest przerywacz do awaryjnych z tego co pamietam :) Zastosuj sobie chociażby taki JEZPOL PK-1 zastępuje on ten stary w metalowej obudowie.
  • spec od auto-elektro
    To jest przerywacz i awaryjnych i kierunkowskazów ,chcesz mieć jedno i drugie czy tylko kierunkowskazy.P
  • Poziom 10  
    i do tego chcę i do tego ale jak to podłączyć??
  • Pomocny post
    spec od auto-elektro
    49-zasilanie z włącznika awaryjnych /stałe/
    49a-zasilanie z klawisza awaryjnych /po zapłonie/ oraz zasilanie przełącznika kierunkowskazów
    C-kontrolka kierunkowskazów
    C2-kontrolka klawisza awaryjnych
    L-lampy lewa strona
    R-lampy prawa strona
    Wykonanie na oryginalnym klawiszu awaryjnych.P

    Moderowany przez Błażej:

    ŹLE!!! 49a, to WYJŚCIE na wyłącznik kierunkowskazów. Nigdy zasilanie!

  • Poziom 10  
    dzięki wielkie jeszcze sprawdze czy to jest to ale dzięki ;-]]
  • Poziom 10  
    to nie to a gdzie styk 31 ? nie działa ciulowo;-\\
  • Poziom 29  
    Styk 31 to masa :)
    Ps: Zdania zaczynamy z dużej litery :)
  • Poziom 10  
    schemat by się nie dało narysować jak to podłączyć ??

    Dodano po 57 [sekundy]:

    dam 5 pkt
  • spec od auto-elektro
    Niestety wybrałes trudny przerywacz dodatkowo zapomniałem Ci napisać
    R-lampy prawa strona + przełącznik kierunkowskazów prawa strona
    L-lampy lewa strona +przełącznik kierunkowskazów lewa strona.P
  • Poziom 10  
    a środek do masy??
  • spec od auto-elektro
    Masz odręczny schemat.P
  • Poziom 10  
    ale coś to nie tak jest

    Dodano po 23 [minuty]:

    napisz jeszcze raz a porządnie
  • Pomocny post
    Poziom 37  
    Temat mi umknął, a tak lubię Fiaciki...
    49 to wejście zasilania w przerywacz;
    49a wyjście na "balans" czyli środek przełącznika lewa/prawa;
    L i R to wyjście bezpośrednio na gałąź lewą i prawą kierunkowskazów;
    C i C2 kontrolki;
    31 masa.
    W normalnej pracy 49 jest zasilane "ze stacyjki" a w trybie awaryjnych dodatkowy styk przełączny we włączniku awaryjnych "wybiera" inne, stałe zasilanie jednocześnie łącząc L i P z odpowiednimi gałęziami kierunków, POMIJAJĄC przełącznik na kierownicy. Wieczorem, gdy jeszcze będzie sprawa aktualna, narysuję co i jak, teraz jestm w pracy.

    Dodano po 5 [godziny] 39 [minuty]:

    I zgodnie z obietnicą wstawiam szkic. Ja tak bym to widział podpięte:
    fiat 126p przerywacz kierunkowskazów
  • Poziom 10  
    dzięki temat zakończony