Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

piekarnik do zabudowy whirlpool AKP 241/05 sam się włącza

02 Lut 2011 19:24 10649 7
  • Poziom 2  
    witam mam nowy piekarnik pod zabudowę Whirlpool AKP 241/05 mam problem ponieważ gdy kończę pieczenie wyłączam go a po ok 10 minutach on sam się włącza i chodzi ok 20 min i nie mogę go wyłączyć po tym czasie dopiero sam się wyłączy i tak za każdym razem.proszę o pomoc bo w instrukcji nic nie piszą.
  • Poziom 23  
    Może masz na myśli, że piekarnik się chłodzi ??

W nowych piekarnikach jest dodatkowy wentylator który chłodzi obudowę i wywiewa ciepłe powietrze nad drzwiczkami.

U mnie piekarnik i mikrofala schładza obudowę przez około 15min.

Pozdrawiam
  • Poziom 2  
    Dzięki za informację,być może w ten sposób się chłodzi ale gdy otwieram drzwiczki to jest tam gorące powietrze.Nie znam się na tym do tej pory miałam stary piekarnik który już swoje wysłużył.Dobrze że nie zgłosiłam tego do serwisu.wielkie dzięki
  • Poziom 23  
    Tzn zgłosić zawsze można, na pewno na początek zadadzą pytania i szybko orientują się w temacie.

Różnica z starym, a nowym jest bardzo duża.

Po skończeniu pieczenia, Twój piekarnik będzie jeszcze chłodził obudowę piekarnika, czyli nad drzwiczkami będzie powiew ciepłego powietrza. Będzie to trwało z 15/20minut. Potem się automatycznie wyłączy.
    Po otwarciu nadal będzie w nim gorąco, ale już dużo chłodniej, ponieważ wentylator chłodzący się nie włącza.

Na pewno trzeba przyzwyczaić się do nowych wypieków, różnica jest ... ale pozytywna.

Powodzenia w użytkowaniu :)
  • Poziom 2  
    Dzięki bardzo za pomoc,będę musiała się przyzwyczaić.W końcu trzeba iść z postępem.

Pozdrawiam...
  • Poziom 2  
    Witam,