Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podsłuchiwanie rozmów

aren 22 Paź 2004 00:26 23011 59
  • #31
    FranekDolas
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Bluetooth a nie "blue touch" kolego bo zmieniasz niebieski ząb a raczej idiom "Sinozęby" w niebieski dotyk
  • #32
    neox_wrc
    Poziom 12  
    jasne że Bluetooth sorry zadużo browka dzisiaj :-)
  • #33
    leonov
    Poziom 42  
    Jeżeli to wszystko prawda to gość musi mieć jakąś poważną 'fuche" jako glina może prowadzą taką inwigilacje jakiejś mafii a ciebie wzieli tak z nudów więc sprzęt nie stanowi tutaj żadnej bariery a i dostęp do operatora też muszą mieć przy okazji takiej akcji - ciekawi mnie tylko fakt że po zmianie numeru telefonu i aparatu na karte ma dalej na ciebie namiary a takowe może zdobyć tylko tak :
    1. musi cię znać - z widzenia przynajmniej ; )
    2. musi się znaleźć na chwile blisko ciebie żeby zdobyć twój nowy numer są takie "zabawki" i wcale nie drogie żeby podczas twojej rozmowy zdobyć numer twój i tego do kogo dzwonisz - warunek musi być blisko ciebie.

    Co do kompa to muszą być logi na serwerze i albo ma hasło do serwera i je kasuje albo admin dostał zakaz ujawniania ich tobie bo mu policja zakazała bo jesteś niebezpiecznym przestępcą albo przechwytuje sygnał bo masz "radiówke" i jak pisałem wcześniej jeżeli to "glina" ma do tego celu kupę SPRZĘTU - służbowego ; ))
  • #34
    Damiankca
    Poziom 26  
    Eeeeeeee tam ten Policjant jak to mówicie to po prostu jakiś szarlatan. Może Cię w jakiś sposób posłuchuje ale nie wydaje mi się żeby po zmianie aparatu i karty robił to dalej ????? to dziwne. Możesz zgłosić ten fakt do wojewódzkiej albo do Stołecznej. Moze się tym ktoś zainteresuje. Wejdź na stronę Policji tam są numery telefonów zaufania i przeciwko piractwu komputerowemu i elektronicznego. Podaj całą sprawę, myślę, że ktoś coś zaradzi. Ale słowem masz prze.........ne. Jeśli jest tak na prawdę to szczere wyrazy współczucia. Pozdrawiam
  • #36
    aren
    Poziom 28  
    bluetootha nie uzywam. Ten koles mnie zna z widzenia bo kiedys zamna łaził, nie stety ja nigdy go nie widziałem. On musi miec jakies zabawki ktore teraz wcale nie sa juz drogie. I napewno wie ze tu pisze, a moze nawet odpisal mi w tym temacie. mam juz nawet swoj typ :)
  • #37
    eMC
    Poziom 12  
    Zmiana numeru tel i samego telefonu moze nic nie dac i tak bedzie mial 3 sposoby na uzyskanie nowego numeru:
    1. wyzej opisany
    2. mogles gdzies w kompie zapisac swoj numer a jesli gosc ma dostep do twojego kompa to go znajdzie
    3. zna numery twoich znajomych i w razie zmiany numeru podsluchuje ich i szuka jakiegos sladu od ciebie.

    jesli siec masz radiowa to fatalnie bo do takiej sieci najlatwiej sie wlamac...
    a jesli jestes pewien ze on podsluchuje cie na kazdym kroku to sproboj to wykorzystac...
    pomysl
    :)
    ciekawa sprawa :)
  • #38
    mmm777
    Poziom 29  
    1) Na wszelki wypadek wymien klawiature (jakis snifferek wenatrz, proste i skuteczne), obejrzyj, czy Ci sie w kompie w okolicach kbd nic nowego nie pojawilo,
    2) Rozmawiaj przez Skype, podobno oni szyfruja polaczenia (nie mam pojecia na ile skutecznie - okaze sie...),
    3) Moze cos z tradycji stanu wojennego - te ogloszenia na slupach: tanio sprzedam lodowke + numer telefonu.
  • #39
    sq9cya
    Poziom 11  
    Sory ale uwazam ze robisz ludzi w balona, po
    1. mowisz ze za toba chodził a go nie widziałes -> to skad wiez ze za toba chodził
    2. sprzet taki jest troszke drogi -> po co miał by ciebie podsłuchiwac chyba nie jestes w mafi
    3. jesli chodzi o komputer to na radiówce raczej nic nie poradzisz ale admin na pewno go umie odnalezc po logach, gdyby tak nie było to admin by miał włamanie na swój serwer w co watpie zeby o tym nie wiedział
    4. facet nie jest w stanie za kazdym razem dowiedziec sie jaki masz numer chyba ze mu to powiesz a skanowanie kilku milionów numerów to troche trwa no i u kazdego operatora
    poza tym uzywasz innego telefonu
    (dla informacji telefony analogowe bezprzewodowe (komórki) mozna podsłuchać zwykłym scanerem radiowym pracujacym chyba w granicach 6xx MHz z tego co pamietam)
    wiec wniosek z tego to to ze za duzy bajer pociskasz

    pozdrawiam

    Bastek

    PS. nie twierdze ze nie jest to mozliwe ale po co i dlaczego akurat ty ?
  • #40
    bartas1503
    Użytkownik obserwowany
    Dolaczyl posta
    olsenk
    Dołączył: 20 Wrz 2003

    a ty dolanczasz posta

    neox_wrc
    Czytający Użytkownik 1
    Dołączył: 02 Kwi 2004


    w takiej przestrzeni czasowej ze nie mozesz sobie uswiadomic ze ten temat juz jest zamkniety :/ Przeciez ktos nie bedzie czekal pol roku na odp
    Wiec nastepnym razem przemysl to co robisz
  • #41
    sq9cya
    Poziom 11  
    bartas1503 - nie wiem czy ta informacja była do mnie ale jezeli tak to lepiej popatrz na daty kiedy został utworzony ten temat a z tego co wiem to 19 Paź 2004 17:18 wiec jest to zaledwie 24 dni.

    a nawet jesli temat był by załozony dawno temu to chyba ktos moze mieć podobny problem i niech sie zapozna ze wszystkimi wypowiedziami po to chyba jest forum aby wymieniac informacje, poglady na różne problemy.

    pozdrawiam

    Sebastian
  • #42
    pepe
    Poziom 23  
    Proponuje cały wątek do "na wesoło " :-)
    Dawno sie tak nie uśmiałem. Gratuluję manii prześladowczej jak i bezgranicznej wiary w możliwości techniczne. Szczególnie mozliwości "pana z policji" :-)

    Spróbuje zakończyć ten cyrk: podobno ten dręczyciel czyta i to ? W takim razie duża nagroda za odgadniecie dwóch numerów których używam aktualnie ! O treści rozmów nawet nie wspomne. Reszte bzdetów na razie zostawmy :)
  • #43
    aren
    Poziom 28  
    bardzo zabawne ... ehh a pytanie bylo do ekspertow a nie do ludzi co sie tylko smiac potrafia i pisac ze robie sobie jaja...
  • #44
    sq9cya
    Poziom 11  
    Sory Aren

    Ale naprawde nie wieze ze zwykły policjant ma mozliwosc ciebie podsłuchiwac ale tez nie twierdze ze nie jest to możliwe
    daje tobie linki ciekawych stron
    http://profit.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Artykul=406
    http://polityka.onet.pl/artykul.asp?DB=162&ITEM=1027191
    mozesz poczytać i wywnioskowac sam czy jesteś podsłuchiwany czy nie.

    mam jeszcze jeden artykół ale musiał bym wysłac na email jest to o mozliwosci ataku (podsłuchania rozmowy) ale nie wiem czy byś go zrozumiał i dało by ci to coś jedynie tak dla informacji.

    i jeszcze raz powtarzam ze musisz być szpiegiem albo w jakiejs mafi zeby ktoś cie podsłuchiwał.

    pozdrawiam i zycze powodzenia
  • #45
    maru10
    Poziom 11  
    Jak poznałeś tego gościa?
    Jeżeli zna się numer gg lub ip danej osoby można zrobić wszystko!!!
    WSZYSTKO!!!

    Nawet na allegro sprzedają znasz IP może zobaczyć ile jesteś w sieci i gdzie mieszkasz.
    A znasz jego IP to se zainstaluj PowerGG.
    Jak znasz jego nr gg.

    Jak masz komóre zmień operatora i telefon (MUSI BYĆ NA KARTE NIEZAREJESTROWANY)

    Pozdrawiam i życze szczęścia!!!
  • #47
    aren
    Poziom 28  
    No własnie nie wiem czy wracamy do tematu czy poprosic moderatora o jego zamkniecie bo jak czytam posty w ktorych jest napisane ze sobie robie jaja itp to mi sie białko w oku scina ...


    maru10. Myslisz ze nie probowalem go złapac po IP?? Koles głupi nie jest i albo wyłanczał połaczenie bezposrednie w gg albo podpinal sie do innych komputerow i w rzeczywistosci wychodzilo ze docelowy IP to moj. Zakladalem juz sniffery i nic, koles jakis dobry jest. POzatym nie wnikam czy on jest policjantem czy górnikiem. Tak sie przedstawił i tyle.

    mmm777 - ssl to ja od dawna uzywam. Wczoraj zaczolem uzywac pgp i zobaczymy jakie beda tego skutki.
  • #48
    sq9cya
    Poziom 11  
    Aren mysle ze nikt z ciebie jaj nie robi jesli chodzi o komputer bo sa rozno mozliwosci, ale jesli mowisz ze zmieniales telefo i na rozne cieci nawet prepaid to wybacz ale albo urzadzasz sobie z tego zabawe albo po prostu podajesz facetowi swoje namiary na nowy telefon. Moze to jakis z twoich kolegow robi sobie jaja z ciebie, lepiej sie zastanow.
    Mowie ci jak jest bo sam kiedys podsluchiwalem rozmowy co prawda zadko ale bylo to mozliwe tylko z dawnym systemem, w tej chwili sa rozne metody kodowania i naprawde trzeba byc zdolnym i miec do tego bardzo drogi sprzet.
    pozdrawiam i zycze powodzenia z komputerem
  • #49
    v1ru5
    Poziom 11  
    moze gosc uzywa czegos takiego: http://eckbox.sourceforge.net/ nie ma tam zadnego radia kolo twojego kompa ??:> albo sprawdzales czy nic nowego w ompie nie ma ?? widzialem kiedys malutką przejsciowke ktora sie wlacza zaraz przed kompem a klawiaturką, ale byla ona dosc widoczna. ale zobacz na tą stonke.. jesli gosc tego uzywa to mozesz nawet dm5 hashowac a on i tak bedzie widzial wiadomosc przed zakodowaniem.
  • #50
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #51
    aren
    Poziom 28  
    Prosze moderatora o zamkniecie tematu.. bo uwazam ze nikt juz tu nic ciekawego nie wymysli ....
  • #52
    spider009
    Poziom 10  
    tyo dobrze ze mnie kolo nie podsłuchuje bo by kutasowi uszy zwiedły i pewnie szybko poszedł bym siedziec
  • #53
    spider009
    Poziom 10  
    to jakis total palant i tyle ja tez go zapraszam podaje ci mój nr gg 3970149
  • #54
    sheep shaker
    Poziom 1  
    Witam

    Widze ze ten topic juz dawno umarł,ale moze warto przeprowadzić małą reanimacje.
    Jakis czas temu grubsza ekipa od drugow zwinela mojego kumpla.
    Nic w chacie nie znalezli, ale 48 przekiblowal.
    I pierwsza rzecz jaka powiedzial jak wrocil to bylo, Lepiej nie używajcie komórek. Kolesie wiedzieli wszystko. Wszysko jest nagrywane w sieciach gsm nawet do 2 lat moga odtworzyc kazda prowadzona przez was rozmowe. Sms oczywiscie tez. Wystarczy zgoda, poparta przypuszczeniami ze tą osobe warto sprawdzic i juz maja calą historie rozmów. W USA(chociaż sie tego wypieraja)robia to na bierząco i monitoruja kto co gada. W polsce mogo po to poprostu siegnąc i prześledzić co przez 2 ostatnie lata nawijaleś, ale dopiero po zgodzie odpowiedniej osoby (przełożony, komendant,nie wiem).Nie wiem tez jak to możliwe bo ta so gromne ilości danych, mnożąc kazdegego abonenta przez liczbe wygadanych minut robią sie z tego tysiace albo setki tysiecy godzin.
    Pewnie teraz pojda glosy, ta ale sciema...hmm...moze tak moze nie, znajomy nie jest typem bajkopisarza i niezwykl sciemniac a juz napewno nie w takich sprawach.
    A dla ciekawostki bo tego tez nigdzie nie mozna znalesć. Organy scigania miały dużą zagwostke co zrobić z prepaidami, ktore są anonimowe i cieżko zlokalizować właściciela. Na co wiec wpadła nasza wspaniała policja stworzyła własną sieć pre paid. Styl młodzieżowy luźny i na przestrzale. HEYAH :|

    Troche pogrzebałem po sieci zeby zlokalizować co można zrobić zeby nasze rozmowy blyly w 100% prywatne do cholery.
    Znalazlem taki gadget http://www.podsluchy007.pl/?action=produkt&produkt=135
    niestety tylko do sony ericson pozatym cena zaporowa.

    Czasami można zobaczyć takie przystawki w filmach. Koles coś przyłącza do telefonu i niby ma być już zaszyfrowana.
    Może można zbudować taki gadget za mniejsza kase ??

    Znalazlem coś jeszcze Sagem MW3026S z wbudowanym szyfratorem twojego głosu. Niestety, nigdzie nie znalazlem ceny ani miejsca gdzie mozna to kupic.

    Pzdr
  • #55
    Pi-Vo
    Poziom 37  
    Jeśli chodzi o USA to wszystkie rozmowy i maile są filtrowane programem który wykrywa słowa kluczowe wyłapując je z treści i jeśli uzna że za korespondencją kryją się terroryści to sprawdzają czego dotyczy i kto ją prowadzi.Jak jest w Polsce nie wiem ale była chyba z rok czy 2 lata temu propozycja naszego (nie)rządu żeby operatorzy Internetu i GSM na własny koszt a na użytek państwa rejestrowali ,na 2 lata właśnie ,maile i rozmowy telefoniczne.Operatorzy ostro się zburzyli bo koszty byłyby ogromne i sprawa ucichła.Ale może właśnie po cichu stworzono całą techniczną infrastrukturę tego procederu?Nie wiadomo.Permanentna inwigilacja :? Brrrrrrrrrr....
  • #56
    apsiq
    Poziom 10  
    sheep shaker napisał:
    Witam

    Widze ze ten topic juz dawno umarł,ale moze warto przeprowadzić małą reanimacje.
    Jakis czas temu grubsza ekipa od drugow zwinela mojego kumpla.
    Nic w chacie nie znalezli, ale 48 przekiblowal.
    I pierwsza rzecz jaka powiedzial jak wrocil to bylo, Lepiej nie używajcie komórek. Kolesie wiedzieli wszystko. Wszysko jest nagrywane w sieciach gsm nawet do 2 lat moga odtworzyc kazda prowadzona przez was rozmowe. Sms oczywiscie tez. Wystarczy zgoda, poparta przypuszczeniami ze tą osobe warto sprawdzic i juz maja calą historie rozmów. W USA(chociaż sie tego wypieraja)robia to na bierząco i monitoruja kto co gada. W polsce mogo po to po prostu siegnąc i prześledzić co przez 2 ostatnie lata nawijaleś, ale dopiero po zgodzie odpowiedniej osoby (przełożony, komendant,nie wiem).Nie wiem tez jak to możliwe bo ta so gromne ilości danych, mnożąc kazdegego abonenta przez liczbe wygadanych minut robią sie z tego tysiace albo setki tysiecy godzin.
    Pewnie teraz pojda glosy, ta ale sciema...hmm...moze tak moze nie, znajomy nie jest typem bajkopisarza i niezwykl sciemniac a juz napewno nie w takich sprawach.
    A dla ciekawostki bo tego tez nigdzie nie mozna znalesć. Organy scigania miały dużą zagwostke co zrobić z prepaidami, ktore są anonimowe i cieżko zlokalizować właściciela. Na co wiec wpadła nasza wspaniała policja stworzyła własną sieć pre paid. Styl młodzieżowy luźny i na przestrzale. HEYAH :|

    Troche pogrzebałem po sieci zeby zlokalizować co można zrobić zeby nasze rozmowy blyly w 100% prywatne do cholery.
    Znalazlem taki gadget http://www.podsluchy007.pl/?action=produkt&produkt=135
    niestety tylko do sony ericson pozatym cena zaporowa.

    Czasami można zobaczyć takie przystawki w filmach. Koles coś przyłącza do telefonu i niby ma być już zaszyfrowana.
    Może można zbudować taki gadget za mniejsza kase ??

    Znalazlem coś jeszcze Sagem MW3026S z wbudowanym szyfratorem twojego głosu. Niestety, nigdzie nie znalazlem ceny ani miejsca gdzie mozna to kupic.

    Pzdr


    Też slyszalem o tym ze heyah jest przestrzelona. Jak sie ustawiasz na jakies palenie albo inne bajery to lepiej zmien. Niezle to filtruja. W moim miescie 15 osob mialo problemy wszyscy z heyah.
    Jakby ktos wykminil w miare uniwersalny i w miare tani gadget do komorek co bedzie szyfrowalo albo przynajmniej uniemozliwialo nagrywanie bądz podsluchiwanie rozmow przez operatora, szybko by sie wzbogacil. Bo 5 koła za taki bajer to cena przynajmniej dla prywatnych osob zaporowa !

    Elo.
  • #57
    Jacek Eltronix
    Poziom 20  
    Witam,
    a co dobrego słychac u kolegi,który napisał ten post?
    Odezwij sie,kolego aren,i podziel sie informacjami,jak cała sprawa podsłuchiwania sie zakonczyła.
  • #58
    Fyszo
    Spec od GSM
    Najprostrze rozwiazanie to podsłuch przy osobie np. w guzikach,butach itp. I nie trzeba zadnych deszyfratorów itd. drugi posłuch/kamera w mieszkaniu. nadajniki na kablach/wtyczkach od klawiatury/monitora. I inwigilacja gotowa za 300pln
  • #59
    apsiq
    Poziom 10  
    koledze chyba chodzilo o to jak sie zabiezpieczyc od podsluchiwania, a nie jak podsluchiwac :idea:
  • #60
    -=TOMA=-
    Poziom 18  
    sheep shaker napisał:
    Witam
    Kolesie wiedzieli wszystko. Wszysko jest nagrywane w sieciach gsm nawet do 2 lat moga odtworzyc kazda prowadzona przez was rozmowe..
    Pzdr


    haha ile?
    chyba zartujesz , akurat ostanio czytalem na temat w CHIPIE czy podobnym czasopismie i nie chce zmyslac, ale pisalo ze trzymaja dane max 7dni o ile dobrze pamietam.