Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vectra b po wymianie pompy wtryskowej nie wchodzi na obroty

03 Lut 2011 17:13 4326 9
  • Poziom 19  
    witam

    męczę się z vectrą b rok 99 silnik 2.0 dth . miałem włożyć pompę wtryskową znajomemu co uczyniłem. rozrząd ustawiony według znaków. jak w autodacie. auto odpala elegancko ale nie chce wejść na obroty i do tego dymi na biało nieźle.
    Inni mówili mi że to wina rozrządu ale 3 dni ustawiania ciągle rozrządu nie dało efektu pompa była wkładana bez trzpienia blokującego fakt ale poźniej się poprawiłem i otwór pasuje z znakiem na ostatniej zębatce.Wąż od turbiny napręża się . błędów żadnych nie było jedynie dziś po dojściu do 3000 obrotów check się pali i gaśnie po spadku obrotów.
  • Poziom 18  
    jeśli autko dymi na biłol to albo uszczelka pod głowica albo za późny zapłon obstawiam to 2 masz za późny zapłon na pompie albo o ząb przestawiony pasek na pompie sprawdź dobrze po napięciu paska czy rozrząd pasuje w znaki
  • Poziom 34  
    Rozrząd oczywiście ustawiany na blokady? Po wyjęciu pompy przypadkiem nikt nie zakręcił delikatnie wałem? I jeszcze jedno pytanie odnośnie pompy regenerowana czy kupiona używka?
  • Poziom 19  
    no właśnie że auto było do mnie ściągnięte bez pompy i bez założonych blokad ale od początku ustawiałem. według autodaty wszystko na znakach. pompa jest regenerowana

    Dodano po 3 [minuty]:

    tam nie ma paska tylko łańcuszek

    Dodano po 10 [minuty]:

    obroty przy odpaleniu po woli wchodzi na obroty do 4500 obrotów i spada przy wduszonym pedale gazu. i trzyma do ok 3000. podczas jazdy przy dojściu do 3000 tak jak pisałem załącza się check

  • Poziom 27  
    Jak pali się check to i jakiś błąd musi być ,podaj wartość kąta wtrysku otrzymywanego z pompy na biegu jałowym.
  • Poziom 19  
    no później błędów nie sprawdzałem. mam launcha diaguna jak w nim sprawdzić wartość kąta? pompa kupiona regenerowana za 1600 zł niby gość twierdzi że pompa 100 % sprawna i gwarancja na pół roku

    Dodano po 2 [minuty]:

    check gaśnie zawsze po spadku obrotów poniżej 3000
  • Poziom 27  
    Jak zapala ci sie check to w sterowniku silnika masz zapisany bład moze by go było trzeba odczytac najpierw;-)wówczs bedzie łatwiej z diagnoza oco chodzi,pozdr.;-)

    Dodano po 4 [minuty]:

    a tak na marginesie to najlepiej wszystkie operacje z katami i innymi rzeczami robi sie sprzetami pod jedna marke np.Opel -OP-COM ,TECH2,takie serwisówki sa najlepsze i łatwiej jest ze wszytkim to co chcesz to robisz bo te uniwersalne wszystkigo ci niezrobia i nie sa tak rozbudowane zebys wszystko ogarnał ;-)
  • Poziom 19  
    pewnie bedzie błąd 1220 pompa jest nieskalibrowana
  • Poziom 19  
    błedy to P0115-1 P1220-A P1635-A P0500

  • Poziom 27  
    1220 świadczy o zatartym mechaniżmie regulacji kata wtrysku,czyli jak ta pompa ma gwarancję to nie czekaj.