Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

piszczenie silnika golf 3 variant 1.9tdi

03 Lut 2011 20:09 3700 10
  • Poziom 9  
    Witajcie przeszukałem forum w poszukiwaniu podobnego tematu ale niestety nic nie znalazłem. Otóż przy właczeniu silnika dobiega z pod maski dziwny pisk, na początku myślałem że to paski, ale że auto sprowadziłem wymieniłem wszystkie więc paski odpadają. Przeczytałem że docisk alternatora, tez opada bo docisk ma idealny, koło pasowe wymieniłem to mniejsze koło co wchodzi do wału wieksze mam małe bicie ale nie widać żeby było uszkodzone, teraz moim podejrzeniem jest koło od pompy wodnej u mnie jest kompletnie gładkie czy ma jakieś nacięcia ? Podejrzewam jeszcze łożyska alternatora co radzicie?

    Moderowany przez robokop:

    Radzimy udać się do mechanika.

  • Poziom 10  
    A być może winna jest rolka napinająca pasek rozrządu bądź pompy wodnej?
  • Pomocny post
    Poziom 20  
    piotrzysko10 napisał:
    wieksze mam małe bicie ale nie widać żeby było uszkodzone


    Na krzywym kole rowerowym też jeździsz,fajnie się jeździ? Zastanów się co jest dobre a co nadaje się na złom...Czy Twoim zdaniem praca paska po takim czymś jest zdrowa?Nie zdziw się gdy za chwilę wystrzępi się pasek i zerwie.
  • Poziom 9  
    Przepraszam bicia już nie ma cały czas, w tym siedze, naciąg paska rozrządu jest nowy a sprężyna naciągająca pasek pompy z pod alternatora trzyma bardzo mocno. Nie mam pojęcia co to może być i czy pasek od pompy wodnej idzie nad czy pod kołem pompy, bo pasek ma nacięcia na stronie zewnętrznej i czy koło to powinno być gładkie czy mieć jakieś nacięcie.
  • Poziom 20  
    Witam! Wyjmij wtyczke z alternatora lub odlacz i wowczas sprawdz.Pozdrawiam.Stefan.
  • Poziom 20  
    stefanscorpio napisał:
    Wyjmij wtyczke z alternatora lub odlacz i wowczas sprawdz.


    Ciekawa jest ta wypowiedź,możesz ją rozwinąć pod kątem odłączenia wtyczki?
  • Poziom 11  
    Jedna z rolek na pasku klinowym jest przykręcona do ramienia, w kształcie litry L, taka ośka i ona po upływie lat wyrabia sie i piszczy, jutro postaram sie odnaleźć numer i prześlę
  • Poziom 30  
    robertnov napisał:
    stefanscorpio napisał:
    Wyjmij wtyczke z alternatora lub odlacz i wowczas sprawdz.


    Ciekawa jest ta wypowiedź,możesz ją rozwinąć pod kątem odłączenia wtyczki?


    Chodzi mu o to żeby alternator bez obciążenia chodził ale po co?
  • Poziom 20  
    Witam! Pod katem odlaczenia wtyczki wyjasniam co nastepuje: Alternator jest jedynym (klime pomijam) urzadzeniem ktore po rozruchu bierze dosc duza moc aby uzupelnic akumulator za posrednictwem paska. Po wyjeciu wtyczki juz tego problemu (obciazenia) nie ma. Jesli "piszczenie"jest nadal pomimo odlaczenia "glownego piszczyciela" to zdejmij pasek i ponowny rozruch...Pozdrawiam.Stefan.
  • Admin grupy Samochody
    Zaczyna się robić rozwojowo.Pompę sobie ustaw.
  • Poziom 9  
    myśle że łożyska w alternatorze jutro się za to wezme i napisze co to dało