Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw sharan 2.8 vr6, zimny silnik..

bubu_24 03 Lut 2011 23:35 3792 3
  • #1 03 Lut 2011 23:35
    bubu_24
    Poziom 11  

    Witam.
    Autko jak powyżej, pytanie moje dotyczy zimnego silnika i jego zachowania.

    Mianowicie, stał sobie ok tygodnia nieruszany i po odpaleniu nierówna praca, nie mógł się wkręcić na obroty i zgasł.. przy próbie ponownego uruchomienia rozrusznik kręcił tak, jakby bez oporu-jakby nie było kompresji, ale odpalił. Popracował trochę i po dodaniu gazu zgasł. Tak kilka razy-zostawiłem odpalonego, dostał temperatury i zaczął pracować normalnie. Dodam jeszcze, iż podczas tej pracy słychać było głośne syczenie pod maską, nagle "klik" i wszystko w normie.

    Po podłączeniu pod kompa- wszystko OK, żadnych błędów.
    Świece NGK nówki dedykowane, przewody WN nowe no name.

    Jeśli ktoś może opisać powyższe objawy-zapraszam.

    0 3
  • #2 04 Lut 2011 13:41
    damdam

    Poziom 33  

    to że chodził jak bez kompresji może świadczyć o zbyt wysokim ciśnieniu oleju - sprawdź to. pompy w VR6 mają często problem z zaworkiem.

    Objawy co do nierównej pracy itp, może być jakieś fałszywe powietrze w dolocie. sprawdź szczelność węży gumowych, i podciśnień.

    Sprawdź również ciśnienie paliwa. Oczywiście w sensie pomiaru manometrem.

    0
  • #3 05 Lut 2011 00:14
    bubu_24
    Poziom 11  

    to jeszcze powiedz kolego czy jest to coś poważnego, czy pojawia się sporadycznie?

    dzisiaj zrobiłem ok 300 km i wszystko było ok.

    po dzisiejszym dniu wiem, że jednak przewody WN kupujemy oryginalne..
    mam to autko od 2 tygodni i podoba mi się bardzo, wcześniej nie miałem do czynienia z VR6, więc wszystkie info się przyda..

    dzięki za zainteresowanie.
    pozdrawiam.

    0
  • #4 16 Lut 2012 20:57
    bubu_24
    Poziom 11  

    He He He..

    Mija rok i ten sam problem...
    Było wszystko OK do puki nie przyszły mrozy. Problem się powtórzył i jestem niemal pewien wady pompy oleju- doszedł wyciek spod podstawy filtra oleju- zbyt wysokie ciśnienie i uszczelniacze zrobiły wypad. Do wymiany pompa, zrobię też prowadzenie i napinanie łańcucha, tak dla zasady, one też są regulowane ciśnieniem oliwki.

    Temat zamknięty.

    0