Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Escort 1,6 16v(LPG) zetec gaśnie na wolnych obrotach

04 Lut 2011 16:37 16076 26
  • #1 04 Lut 2011 16:37
    Usunięty
  • #2 06 Lut 2011 14:28
    elek1977
    Poziom 12  

    Może ciągnie lewe powietrze.

  • #3 06 Lut 2011 20:12
    Usunięty
  • #4 28 Mar 2011 15:38
    Usunięty
  • #5 29 Mar 2011 13:54
    Usunięty
  • #6 29 Mar 2011 16:03
    Usunięty
  • #7 30 Mar 2011 08:33
    Usunięty
  • #8 30 Mar 2011 10:15
    Usunięty
  • #9 30 Mar 2011 11:12
    Usunięty
  • #10 13 Cze 2011 08:29
    Sobecki Racing
    Poziom 11  

    a jaki masz gaz sekwencję czy normalny na mikserze?

  • #11 13 Cze 2011 10:14
    patryk3444
    Poziom 20  

    W moim fordzie była to przyczyna czujnika temperatury .Miałem takie same objawy gasł szarpał .Lub też może ciągnąc lewe powietrze jak koledzy wyżej mówią .

  • Pomocny post
    #12 13 Cze 2011 10:47
    Sobecki Racing
    Poziom 11  

    cz. temp wody to na gazie chodzi nie równo a na bedzynie troszkę lepiej ale da się wyczuć drobne szarpanie a tu gaśnie podczas jazdy na gazie, znam przypadki że od filtra powietrza trzeba poprowadzić rurę tak aby pęd powierza nie wpychał się na siłę do puszki filtra.
    Miałem taki przypadek (osobiście) w bmw 735 v8

  • #13 13 Cze 2011 11:32
    marcing27
    Poziom 16  

    W moim przypadku była sonda uszkodzona i przy pchany katalizator.

  • #14 31 Lip 2011 20:04
    janior20
    Poziom 8  

    dołączę się również jakbyś mógł napisz również do mnie o twoich niekonwencjonalnych patentach w fordzie . Bardzo chętnie posłucham i obejrzę fotki bo w moim fordzie konwencjonalne i racjonalne rozwiązania już nie pomagają odezwij się jak możesz

  • #16 01 Sie 2011 15:15
    janior20
    Poziom 8  

    mam do ciebie małe pytanie :) bardzo mi się podoba ta przeróbka escorta :) wracając do pytania brzmi ono czy pod regulatorem obrotów biegu jałowego powinna być jakaś uszczelka ?? i pyt nr 2 co zrobiłeś z przepływomierzem w tym escorciku ??:)

  • Pomocny post
    #17 01 Sie 2011 15:45
    Sobecki Racing
    Poziom 11  

    tak powinna być taka zielona uszczelka ale możesz złożyć na czerwony silikon albo na szarą pastę uzywaną pod pokrywe zaworów lub miskę taka masa uszczelniająca.
    A przepływomierz jest cały czas podpięty :)

  • #18 01 Sie 2011 15:55
    janior20
    Poziom 8  

    a jak u mnie nie było pod zaworem regulacji biegu jałowego nic to można z czegoś ją dorobić ?? np wyciąć z gumy ??

  • Pomocny post
    #19 01 Sie 2011 16:02
    Sobecki Racing
    Poziom 11  

    nie polecam gumy lepiej jak pisałem silikon albo masa ewntualnie z brystolu

  • #20 01 Sie 2011 16:10
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Panowie :janior i :Sobecki - użyjecie funkcji ZMIEŃ i doprowadzicie swoje wypowiedzi do porządku. Tak, jak nakazuje to Regulamin forum, który także was obowiązuje!

  • #21 01 Sie 2011 16:16
    janior20
    Poziom 8  

    A dlaczego nie z gumy ?? ;/ jak możesz napisz do mnie na GG 11182832

    Moderowany przez robokop:

    Specjalnie kolegę jakoś poprosić trzeba o poprawienie postów, zgodnie z wpisem moderatora Błażeja?

  • #22 26 Wrz 2011 09:58
    Usunięty
  • #23 04 Paź 2011 01:32
    MaestroF6
    Poziom 9  

    prawidłowo to on sie nazywa regulator prędkości obrotowej biegu jałowego

    Moderowany przez Błażej:

    Prawidłowo nazywa się to IACV, czyli Idle Air Control Valve, czyli Zawór Regulacyjny Powietrza Biegu Jałowego. Czyli ok. Składa się z JEDNEJ cewki. Pan lukic został poproszony o wyjaśnienie, jak urządzenie z jedną cewką może realizować pacę krokową. Do tej pory milczy, może się jeszcze dokształca...

  • #24 04 Paź 2011 02:11
    gruby1
    Poziom 29  

    Ja miałem takie ciekawostki jak uszelniacz wtrysku mi wywinęło.

  • #25 17 Lis 2011 12:34
    Usunięty
  • #26 17 Lis 2011 13:42
    Sobecki Racing
    Poziom 11  

    kolego, jak patrzysz na wprost silnika na środku masz przepustnicę, po lewej stronie przepustnicy będzie widać czujnik położenia przepustnicy (duża kostka 3 pin), pod nim będzie kostaka na 2 pin (identyczna jak od wtrysków) tyle że wtryski wpinane sa od góry a do czujnika biegu jałowego będzie wpinana od lewej.
    Ford Escort 1,6 16v(LPG) zetec gaśnie na wolnych obrotach Ford Escort 1,6 16v(LPG) zetec gaśnie na wolnych obrotach Ford Escort 1,6 16v(LPG) zetec gaśnie na wolnych obrotach Ford Escort 1,6 16v(LPG) zetec gaśnie na wolnych obrotach

    Dodano po 8 [minuty]:

    nie mówię, nic ale patrzyłeś może w czujnik temp. wody? po prwej stronie zaraz obok korka wlewu oleju będzie termostat ( duży czarny plastyk przykręcony na 3 śruby do głowicy w nim od góry będzie czujnik tem. cieczy, jest jeszcze jeden który także jest wazny przy sterowaniu cz. poł. biegu jałowego a mianowicie cz. temp. powietrza w kolektorze ssącym, ale jego wymienić to tylko z kanału lub podnośnika, cięzko mi opisać położenie gdyż jest on od spodu kolektora, jak masz szczupłą rękę to "wymacasz go" od góry, wsadź rękę od lewej str. kolektora, także będzie na 2 pin, kostka podobna jak od cz.temp. cieczy, tylko że plastyk na nim bedzie biały

  • #27 17 Lis 2011 13:47
    Usunięty
 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME