Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi a4 b5 Immobiliser a komputer silnika...

radek13051980 05 Lut 2011 18:27 7221 13
  • #1 05 Lut 2011 18:27
    radek13051980
    Poziom 8  

    Serdecznie witam wszystkich użytkowników forum.

    Od razu przejdę do rzeczy i opiszę mój problem:

    Od kilku dni miałem problem z wycieraczkami w moim autku,po licznych poszukiwaniach na forum zabrałem się do naprawy ale chyba nie wyszło to dobrze...

    W pierwszej kolejności sprawdziłem przekaźnik ale był ok,następnie przełącznik przy kierownicy ale też wydawał się ok,postanowiłem wymontować silniczek wycieraczek i tu była przyczyna ich złego działania,

    Mój problem polega na tym,przy odkręcaniu silniczka wycieraczek zdecydowałem się na całkowity demontaż skrzynki z komputerem ponieważ za tą skrzyneczką zebrało się mnóstwo brudu...po wyczyszczeniu wszystkiego i podłączeniu kostek i samego komputera chciałem sprawdzić czy wszystko jest ok...ale niestety nie jest.

    Po włożeniu kluczyka do stacyjki zapala się kontrolka od immobilsera(tak jak zawsze)przykładam chipa którego dostałem do kluczyków przy zakupie auta do dołu stacyjki ale niestety kontrolka nie gaśnie i nie można uruchomić autka:

    Moja pytanie jest takie czy komputer który demontowałem ma jakiś wpływ na immo,a może po prostu coś przestało działać w momencie gdy dobierałem się do przełącznika wycieraczek przy kierownicy...

    Jest już prawie 19 w ten sobotni wieczór i powoli się poddaję,może znajdzie się ktoś na tym forum kto ma wiedzę na ten temat,
    Proszę o pomoc.

    0 13
  • #2 05 Lut 2011 18:46
    Ireneo
    Poziom 40  

    Myslę że nie wszystko podłączyłeś,zwłaszcza pętelkę przy stacyjce.

    0
  • #3 05 Lut 2011 18:50
    radek13051980
    Poziom 8  

    Przy kierownicy nic nie odłączałem,psiknąłem tylko w przełącznik wd40...

    0
  • #4 05 Lut 2011 18:58
    olanocka
    Poziom 11  

    O jakim immo piszesz.Co dokladasz pod stacyjke i jaka kontrolka nie gasnie. Faryczne immo to klczyk z tranporderem,petla na stacyjce i deska lub puszka . ktory rok samochodu.

    0
  • #5 05 Lut 2011 19:30
    radek13051980
    Poziom 8  

    rok 2000 po liftingu,1,9 tdi 90 KM,po zakupie samochodu dostałem jeden komplet kluczyków z "chipem"(osobno) który przykładam do stacyjki gdy przekręcam kluczyk aby odpalić auto...

    Pojawia się żółta kontrolka samochodu z kluczykiem i cały czas miga,wcześniej gdy przekładałem chipa po chwili znikała..i odpalałem auto.

    ps.
    dzięki za zainteresowanie się moim problemem

    0
  • #6 05 Lut 2011 19:40
    olanocka
    Poziom 11  

    Masz dodatkowe zabezpieczenie. Sprawdz wszystkie polczenia w obudowie kierownicy. Pisales cos o psikani wd ,moze wtyczka sterownika ,ktora tez wypinales.

    0
  • #7 05 Lut 2011 19:41
    emeryt2
    Poziom 42  

    Przed demontażem "skrzynki z komputerem " i odpinania wtyczek , wypinałeś akumulator?

    0
  • #8 05 Lut 2011 19:46
    olanocka
    Poziom 11  

    pomylka to nie ty psikales tym WD,sprawdz polaczenia wtyczek

    0
  • #9 05 Lut 2011 19:59
    radek13051980
    Poziom 8  

    olanocka napisał:
    Masz dodatkowe zabezpieczenie. Sprawdz wszystkie polczenia w obudowie kierownicy. Pisales cos o psikani wd ,moze wtyczka sterownika ,ktora tez wypinales.


    ok wszystko sprawdzę przy kierownicy

    Dodano po 41 [sekundy]:

    emeryt2 napisał:
    Przed demontażem "skrzynki z komputerem " i odpinania wtyczek , wypinałeś akumulator?


    nie,akumulator nie był wypięty.

    0
  • #10 06 Lut 2011 09:13
    Ireneo
    Poziom 40  

    Nie był wypięty i podawałeś zapłon na odpiętych wtyczkach?

    0
  • #11 06 Lut 2011 10:59
    radek13051980
    Poziom 8  

    Ireneo napisał:
    Nie był wypięty i podawałeś zapłon na odpiętych wtyczkach?


    Akumulator nie był wypięty ponieważ musiałem przekręcać kluczyk w stacyjce żeby sprawdzać położenie wycieraczek podczas naprawy silniczka i tak wtedy wtyczki w komputerze pod maską były wypięte...

    0
  • #12 06 Lut 2011 11:11
    matrixs
    Poziom 25  

    Dobrze by było podłączyć pod Vag. Ma ktoś z twoich znajomych interfejs?

    0
  • #13 06 Lut 2011 11:44
    radek13051980
    Poziom 8  

    matrixs napisał:
    Dobrze by było podłączyć pod Vag. Ma ktoś z twoich znajomych interfejs?


    Właśnie nikt nie ma...

    Ale jestem wku... chciałem trochę sam pogrzebać przy tym samochodzie(zawsze jeździłem do mechanika) i od razu coś spieprzyłem...

    Idę teraz do garażu przeczyścić immo może coś pomoże...

    Dodano po 20 [minuty]:

    I rzeczywiście coś tam "pogłaskałem" to immo i teraz kontrolka po przyłożeniu chipa się wyłączyła i samochód zapalił...

    Sam już nie wiem o co z tym chodzi...gdzieś pewnie nie łączy jakiś kabelek przy kierownicy ale boję się cokolwiek rozbierać bo będzie jeszcze gorzej...

    Dodano po 7 [minuty]:

    a tak korzystając z okazji chciałbym się zapytać gdzie w audi a4 b5 tdi znajduje się czujnik ciśnienia oleju i czy dużo jest roboty z jego wymianą bo w sumie mam ten czujnik ale sami widzicie jaki ze mnie mechanik...i nie wiem czy się tego podejmować...

    0
  • #14 06 Lut 2011 12:22
    ele5
    Poziom 26  

    Czujniki są dwa. W obudowie "postawie filtra oleju" Różnią się kolorami.

    0
  Szukaj w 5mln produktów