Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Audi a4 b5 Immobiliser a komputer silnika...

radek13051980 05 Feb 2011 18:27 8403 13
  • #1
    radek13051980
    Level 10  
    Serdecznie witam wszystkich użytkowników forum.

    Od razu przejdę do rzeczy i opiszę mój problem:

    Od kilku dni miałem problem z wycieraczkami w moim autku,po licznych poszukiwaniach na forum zabrałem się do naprawy ale chyba nie wyszło to dobrze...

    W pierwszej kolejności sprawdziłem przekaźnik ale był ok,następnie przełącznik przy kierownicy ale też wydawał się ok,postanowiłem wymontować silniczek wycieraczek i tu była przyczyna ich złego działania,

    Mój problem polega na tym,przy odkręcaniu silniczka wycieraczek zdecydowałem się na całkowity demontaż skrzynki z komputerem ponieważ za tą skrzyneczką zebrało się mnóstwo brudu...po wyczyszczeniu wszystkiego i podłączeniu kostek i samego komputera chciałem sprawdzić czy wszystko jest ok...ale niestety nie jest.

    Po włożeniu kluczyka do stacyjki zapala się kontrolka od immobilsera(tak jak zawsze)przykładam chipa którego dostałem do kluczyków przy zakupie auta do dołu stacyjki ale niestety kontrolka nie gaśnie i nie można uruchomić autka:

    Moja pytanie jest takie czy komputer który demontowałem ma jakiś wpływ na immo,a może po prostu coś przestało działać w momencie gdy dobierałem się do przełącznika wycieraczek przy kierownicy...

    Jest już prawie 19 w ten sobotni wieczór i powoli się poddaję,może znajdzie się ktoś na tym forum kto ma wiedzę na ten temat,
    Proszę o pomoc.
  • #2
    Ireneo
    Level 42  
    Myslę że nie wszystko podłączyłeś,zwłaszcza pętelkę przy stacyjce.
  • #3
    radek13051980
    Level 10  
    Przy kierownicy nic nie odłączałem,psiknąłem tylko w przełącznik wd40...
  • #4
    olanocka
    Level 11  
    O jakim immo piszesz.Co dokladasz pod stacyjke i jaka kontrolka nie gasnie. Faryczne immo to klczyk z tranporderem,petla na stacyjce i deska lub puszka . ktory rok samochodu.
  • #5
    radek13051980
    Level 10  
    rok 2000 po liftingu,1,9 tdi 90 KM,po zakupie samochodu dostałem jeden komplet kluczyków z "chipem"(osobno) który przykładam do stacyjki gdy przekręcam kluczyk aby odpalić auto...

    Pojawia się żółta kontrolka samochodu z kluczykiem i cały czas miga,wcześniej gdy przekładałem chipa po chwili znikała..i odpalałem auto.

    ps.
    dzięki za zainteresowanie się moim problemem
  • #6
    olanocka
    Level 11  
    Masz dodatkowe zabezpieczenie. Sprawdz wszystkie polczenia w obudowie kierownicy. Pisales cos o psikani wd ,moze wtyczka sterownika ,ktora tez wypinales.
  • #7
    emeryt2
    Level 42  
    Przed demontażem "skrzynki z komputerem " i odpinania wtyczek , wypinałeś akumulator?
  • #8
    olanocka
    Level 11  
    pomylka to nie ty psikales tym WD,sprawdz polaczenia wtyczek
  • #9
    radek13051980
    Level 10  
    olanocka wrote:
    Masz dodatkowe zabezpieczenie. Sprawdz wszystkie polczenia w obudowie kierownicy. Pisales cos o psikani wd ,moze wtyczka sterownika ,ktora tez wypinales.


    ok wszystko sprawdzę przy kierownicy

    Dodano po 41 [sekundy]:

    emeryt2 wrote:
    Przed demontażem "skrzynki z komputerem " i odpinania wtyczek , wypinałeś akumulator?


    nie,akumulator nie był wypięty.
  • #10
    Ireneo
    Level 42  
    Nie był wypięty i podawałeś zapłon na odpiętych wtyczkach?
  • #11
    radek13051980
    Level 10  
    Ireneo wrote:
    Nie był wypięty i podawałeś zapłon na odpiętych wtyczkach?


    Akumulator nie był wypięty ponieważ musiałem przekręcać kluczyk w stacyjce żeby sprawdzać położenie wycieraczek podczas naprawy silniczka i tak wtedy wtyczki w komputerze pod maską były wypięte...
  • #12
    matrixs
    Level 25  
    Dobrze by było podłączyć pod Vag. Ma ktoś z twoich znajomych interfejs?
  • #13
    radek13051980
    Level 10  
    matrixs wrote:
    Dobrze by było podłączyć pod Vag. Ma ktoś z twoich znajomych interfejs?


    Właśnie nikt nie ma...

    Ale jestem wku... chciałem trochę sam pogrzebać przy tym samochodzie(zawsze jeździłem do mechanika) i od razu coś spieprzyłem...

    Idę teraz do garażu przeczyścić immo może coś pomoże...

    Dodano po 20 [minuty]:

    I rzeczywiście coś tam "pogłaskałem" to immo i teraz kontrolka po przyłożeniu chipa się wyłączyła i samochód zapalił...

    Sam już nie wiem o co z tym chodzi...gdzieś pewnie nie łączy jakiś kabelek przy kierownicy ale boję się cokolwiek rozbierać bo będzie jeszcze gorzej...

    Dodano po 7 [minuty]:

    a tak korzystając z okazji chciałbym się zapytać gdzie w audi a4 b5 tdi znajduje się czujnik ciśnienia oleju i czy dużo jest roboty z jego wymianą bo w sumie mam ten czujnik ale sami widzicie jaki ze mnie mechanik...i nie wiem czy się tego podejmować...
  • #14
    ele5
    Conditionally unlocked
    Czujniki są dwa. W obudowie "postawie filtra oleju" Różnią się kolorami.