Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sprinter 311CDI z 2007, nie pali, błąd CPW

fuelinyourblood 11 Lut 2011 07:17 12425 34
  • #31
    T5
    Admin grupy Samochody
    fuelinyourblood napisał:
    .

    Sprawdzilem wiązke od stera, ster w srodku, do czujnika, wszystko czyste, opornosc czujnika 0,645 kΩ



    Gdzie mierzone?Dolot powietrza do silnika drożny?Wydech też?Dziwne to nie odpalanie na plaku.
  • #32
    tocka
    Poziom 23  
    fuelinyourblood napisał:
    Regulator cisnienia pompy był wymieniany. listwy nie.
    na plaku, samostarcie i innym sprayu nie pali.
    nie sprawdzalem synchronizacji czujników i nie sprawdzałem pradu na wtryskiwaczach.
    Narazie czekam jak wyjma skrzynie i obejza dwumase.

    dam znac co sie dzieje.


    Sprawdź ciśnienie na tłokach bo tak to wy rozkopiecie tylko cały samochód.:D

    Nie jestem mechanikiem ale wydaje mi się, że wy mało kumacie mechanikę.
  • #33
    zeimp
    Moderator na urlopie...
    trans-serwis napisał:
    Kolego zeimp mam pytanie do ciebie.
    Jak ma być ustawiona pompa w tym sprinterze żeby był dobry zapłon. Opisz mi to w miarę dokładnie bo chciałbym wiedzieć a forum jest po to żeby sobie pomagac



    Palisz głupa czy nie wiem co chcesz osiągnąć. Czytając Twoje posty domyślam się, że wiesz o co kaman. No cóż skoro się czepiasz więc wyjaśnię Ci mój post, że wiem o co chodzi. Ustawić pompę - miałem na myśli pompę wys. ciśnienia i sprawdzenie przestawiacza/regulatora kąta wtrysku (ECU, sądzę, że wiesz stardata, sprint...). Co do rozrządu (ci co robili to wiedzą) łańcuch jest zakuwany na stałe więc jeśli ktoś "coś" robił (nie rozpinając łańcucha) przy rozrządzie (jak JA!)podwieszając go jakimiś opaskami (drutami) razem z kołem wałka, to póżniej różnie mogło być... Kiedyś już pisałem, że nie jestem poobstawiany programikami dookoła i się podpieracie odpisując na forum. Ja wiem to z praktyki i sprzęty mam na warsztacie (2km od domu!), Tak więc mogę coś (ale niewiele) napisać "nie książkowo". Owszem, chyba z rok temu robiłem 311cdi (urwana świeca 1 i 3 cyl.) i doskonale pamiętam jak się z klientem szarpałem o plan głowicy (aluminium), że go chcę na jeszcze większe koszty naciągnąć. Ach nie chce mi się pisać - ciężki dzień miałem z BMW E90/2008r. Będziesz miał jakieś pyt. do mnie odnośnie moich wypowiedzi, to pisz na PW, nie musisz podkreślać, że jestem "młody" na tym forum. Po prostu lubię rzęchotniki i to wszystko - pozdrawiam WSZYSTKICH.


    P.S.
    Nie wiem czemu mi powiadomienia nie przychodzą (raz tak, raz nie), stąd też dopiero dziś odpisuję.
  • #34
    T5
    Admin grupy Samochody
    zeimp piłeś coś?Co ty za bzdury wypisujesz.
  • #35
    fuelinyourblood
    Poziom 35  
    Po zrzuceniu miski okazało sie ze wał chwycony, a w misce zmielone panewki.

    Dzieki za pomoc wszystkim.