Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

uruchomienie centrali telefonicznej Slican CCT-1668.EU

omiko 05 Lut 2011 23:57 7941 14
  • #1 05 Lut 2011 23:57
    omiko
    Poziom 8  

Witam

Proszę o pomoc w uruchomieniu centrali telefonicznej Slican CCT-1668.EU. Od razu napiszę, że nie mam doświadczenia z centralami a chciałbym taką uruchomić, dlatego mam do Was kilka pytań. Będę wdzięczny za pomoc.

1. Czy do uruchomienia w/w centrali są potrzebne jakieś specjalne uprawnienia aby nie stracić gwarancji?

2. Chciałbym tą centrale podłączyć do zwykłego gniazdka abonenckiego z TP gdzie będzie również Neostrada. Czy mogę w tym celu użyć podwójnego wtyku telefonicznego?

3. Do którego portu w centrali muszę podpiąć linie z TP (RJ-11)?

4. Wszystkie gniazdka (komputerowe i/lub telefoniczne) w budynku są podpięte do jednego patch panela. Czy mogę podłączyć porty z centrali do patch panela za pomocą zwykłego patch cordu RJ-45 a potem aparaty telefoniczne do gniazdek za pomocą kabla telefonicznego RJ-11?
    Do których portów powinienem podłączyć wewnętrzne telefony?

Gdy już uporam się z podłączeniem to zostanie zaprogramowanie centrali. Robi się to za pomocą programu ConfigMAN?
    W internecie znalazłem dwie instrukcje programowania – dla firmware 3.08 i 4.03. Jak poznać jaka jest wersja oprogramowania w centrali?

Gdyby się komuś chciało to proszę pokrótce opisać jak zaprogramować tą centralę dla jednej linii z TP i 4 telefonów wewnętrznych.

pozdrawiam

0 14
  • #2 06 Lut 2011 15:23
    Tracer2
    Moderator - Telefony Stacjonarne

Jeśli uda Ci się połączyć z centralą, to w ConfigManie jest kreator pierwszej konfiguracji przy pomocy którego to wstępnie uruchomisz centralę.
    Centralę jest trudno popsuć wskutek programowania.
    Ale wiadomo,że Polak potrafi i jeśli Ci się uda, a Serwis się na tym pozna, to wiadomo, że jest po gwarancji.

0
  • Pomocny post