Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Router + Acces Point - Neostrada 10/20 mb

06 Lut 2011 23:04 9786 25
  • Poziom 17  
    Witam. Potrzebuję routera z dobrym zasięgiem, nie awaryjny, nie mulący, ma być stabilnie, szybko i wykorzystywać możliwości w pełni. Aktualnie mam LB i 10mb, plany na 20...
    Router będzie na poddaszu, potrzebuję też dobrego zasięgu 2 piętra niżej, nie znam się więc doradźcie zastosować router z dobrym zasięgiem czy jakiś AccesPoint itp? Router będzie wygodniejszy lecz nie chcę strat na prędkości, ew. niewielkie. LiveBox łapie sygnał lecz na granicy, czasem gubi.
    Kwoty nie podaje, nie z kosmosu, ile trzeba tyle dam.
    Modem z routerem (2w1). Standard G to ostateczność.
    Podłączony będzie PC kartą WiFi, 3 laptopy, drukarka przez Ethernet, oraz telefon.
    Nie pogardzę routerem z możliwością przestawiania Marginu.
    Na razie wytypowałem takie modele:
    - TP-LINK TD-W8960N oraz Netgear DGN2000
    Karta: TP-Link TL-WN722N
  • Poziom 17  
    Coś więcej na jego temat? Takie odpowiedzi mnie nie interesują...
  • Poziom 23  
    A ja odradzam ...

Chcesz się chwilę pobawić z sprzętem, czy raczej kupić coś seryjnego i ma to działać ??

Ja kupiłem seryjnego TPlinka 1043, wgrałem do niego nowy soft i mam bardzo duże możliwości.

Jeszcze większe ma Asus RT-N16
    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Asus_RT-N16_-_bezprzewodowy_router_802.11n-20808.html

Oba mają Gigabit, Wifi abgn, USB.... i oba działają świetnie na oryginalnym sofcie.
    Do obu modeli trzeba dokupić modem ADSL2+ za 50\70zł... ale naprawdę warto.

Pisałem do Ciebie na gg, ale Masz wyłączony....

Pozdrawiam
  • Poziom 18  
    Niuniek_84 napisał:

A może w roli modemu występować router asmax 1004g, którego dostałem z netii?
    Jak połączyć Asmaxa 1004g i TP-Link TL-WR1043ND, aby zachować największą wydajność?
  • Poziom 25