Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dobór: Głośniki 18" do 700zł + Napęd do max 700zł

Tijs 06 Lut 2011 23:43 1734 13
  • #1 06 Lut 2011 23:43
    Tijs
    Poziom 8  

Witam!

Na wstępie zaznaczę, że jestem początkującym mobilnym DJ-em amatorem i moja wiedza z zakresu akustyki jest znikoma, dlatego potrzebuję pomocy osób, które wiedzą dużo więcej w tym temacie.

W najbliższym czasie mam zamiar wykonać paczki subbasów (już kiedyś robiłem skrzynię band pass z gotowego projektu tak więc z konstrukcją paczek nie powinno byc większych problemów) i zastanawiam się nad zakupem:
    2 x Alphard MAGNUM Mw -18 8ohm 18"
    http://allegro.pl/glosnik-alphard-mw-18-43cm-estrada-moc-1000-wat-i1432788534.html
    Wiem że na "dzień dobry" zostanę skrytykowany za "Alpierdy" ale na to pozwala mi budżet i tego trzymam się przede wszystkim. Inne, lepsze sugestie mile widziane (oczywiście w przybliżonym przedziale cenowym) :]
    Również potrzebuje dobrać do tego jakąś stosunkowo dobrą Końcówkę Mocy do 700zł max. Co polecacie?

Do tych przyszłych subów chciałbym dodać nadstawki z trochę zmodyfikowanego przeze mnie zestawu (ogólnie masakryczny niewypał, ale kupowałem na szybko i strasznie się przejechałem z zakupem):

*KOLUMNY HOLLYWOOD DJ-Pro 212
    http://allegro.pl/super-kolumny-1000-watt-sklep-gw-fv-24h-i1449144011.html
    Po zakupie odkręciłem jeden z głośników i stwierdziłem, że gorzej kolumny wykonać się już nie da :/ Dlatego w najbliższym czasie będzie modyfikacja ;]

*WZMACNIACZ NIGHTLINE 600 2x300W
    http://allegro.pl/wzmacniacz-nightline-600-2x300w-najtaniej-w-pl-24h-i1439108620.html
    Po 6 miesiącach od dnia zakupu wzmacniacz się spalił i teraz zastanawiam się czy:

a) nadstawki i suby napędzać jednym, mocnym wzmacniaczem
    b) czy naprawić tego Nightline'a, dokupić wzmak do Subów + jakiś crossover.

Co sugerujecie?

Pozdrawiam

0 13