Objawy są następujące: samochód odpala bez zarzutu następnie w nieregularnych odstępach czasu (2-30minut) gaśnie na wolnych obrotach po czym daje się bez problemu ponownie uruchomić. Gdy samochód jest rozgrzany dodanie gazu ponad połowę skutkuje zadławieniem, często strzałem w dolot oraz bardzo niechętnym zwiększaniem obrotów.
Zostały wymienione elementy układu zapłonowego (świece,przewody, kopułka , palec) - w związku z wypadaniem zapłonu które już nie występuje.
Nalane czyste paliwko, ciśnienie paliwa 4 bary nie spada podczas dodawania gazu.
Czas wtrysku na wolnych 4ms, lambda oscyluje, map sensor ma około 1,5V gdy ma ochotę zgasnąć lambda robi się uboga ale czas wtrysku pozostaje bez zmian
Po dodaniu gazu czas wtrysku 15-25ms (zależnie od położenia przepusnicy) map sensor 4,4-4,5V, lambda uboga.
Sygnał z optycznych czujników w aparacie jest cały czas aż do zgaśnięcia.
Wszystkie napięcia, sygnały mierzone zarówno na czujnikach/elementach wykonawczych jak i na sterowniku.
Kąt wyprzedzenia zapłonu na wolnych ok.
Wymieniony z braku innych koncepcji sterownik silnika- bez zmian.
Silniczek krokowy sprawny
Podłączenie do komputera się nie powiodło na starym sterowniku, na nowym nie sprawdzałem(mega macs 42, z innymi matizami chyba się łączył, łączy się z absem i airbagiem, przewody sterownik - gniazdo OK).
Check się nie świeci.
Czy spotkał się ktoś z taką usterką lub ma jakiś dobry pomysł?
Zostały wymienione elementy układu zapłonowego (świece,przewody, kopułka , palec) - w związku z wypadaniem zapłonu które już nie występuje.
Nalane czyste paliwko, ciśnienie paliwa 4 bary nie spada podczas dodawania gazu.
Czas wtrysku na wolnych 4ms, lambda oscyluje, map sensor ma około 1,5V gdy ma ochotę zgasnąć lambda robi się uboga ale czas wtrysku pozostaje bez zmian
Po dodaniu gazu czas wtrysku 15-25ms (zależnie od położenia przepusnicy) map sensor 4,4-4,5V, lambda uboga.
Sygnał z optycznych czujników w aparacie jest cały czas aż do zgaśnięcia.
Wszystkie napięcia, sygnały mierzone zarówno na czujnikach/elementach wykonawczych jak i na sterowniku.
Kąt wyprzedzenia zapłonu na wolnych ok.
Wymieniony z braku innych koncepcji sterownik silnika- bez zmian.
Silniczek krokowy sprawny

Podłączenie do komputera się nie powiodło na starym sterowniku, na nowym nie sprawdzałem(mega macs 42, z innymi matizami chyba się łączył, łączy się z absem i airbagiem, przewody sterownik - gniazdo OK).
Check się nie świeci.
Czy spotkał się ktoś z taką usterką lub ma jakiś dobry pomysł?