Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Silnik spalinowy w rowerze

zdzichu.dunaj 06 Maj 2018 22:41 1045092 7042
    zaroweczka2000
    Poziom 9  
    No to muszę zobaczyć czy coś jest z gaźnikiem . Jutro się za to zabiorę i zobaczę, czy silnik będzie pobierał za dużo mieszanki.
  • Relpol przekaźniki
  • Relpol przekaźniki
    krzysiek.k7
    Poziom 10  
    Witam serdecznie wszystkich,

Jestem nowy w temacie i mam pytanie : co można polepszyć w silniku spalinowym aby było lepiej ? Gażnik,wydech albo coś jeszcze polecacie wymienić ?
    Strumien swiadomosci swia
    Poziom 43  
    krzysiek.k7 napisał:
    Jestem nowy w temacie i mam pytanie : co można polepszyć w silniku spalinowym aby było lepiej ? Gażnik,wydech albo coś jeszcze polecacie wymienić ?

Ale co lepiej? Żeby lepiej jeździł załóż silnik o wyższej pojemności.
    radarator
    Poziom 25  
    Najpierw obadaj to co jest w zestawie. Wtedy bedziesz wiedział co Ci nie pasuje.
    Davvvi
    Poziom 27  
    Panowie planuję zmianę koła. Przez jackshafta nie mam zębatki przykręconej do szprych. Jak sądzicie warto montować obręcz kapslowaną? Takie obręcze mają mniejszy stożek. Czy może zwykłą? Stożek jest większy ale bez kapsli.
    zaroweczka2000
    Poziom 9  
    Zrobiłem światła(silnik ko) i moje pytanie jest takie, czy mogę jeździć na żarówkach 12v, bo na 6v silnik nie równo pracuje, gaśnie, ma wysokie obroty oraz nie reaguje na dodawanie gazu. Na żarówkach 12v silnik pracuję ładnie i ma idealne obroty.
    sp4olh
    Poziom 21  
    Witam. Miałem podobny problem i zastosowałem oświetlenie ledowe.
    Davvvi
    Poziom 27