Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Silnik spalinowy w rowerze

zdzichu.dunaj 19 Mar 2019 07:40 1048638 7042
  • #7021
    LemuRR 11
    Poziom 26  
    Silnik spalinowy w rowerze Silnik spalinowy w rowerze Silnik spalinowy w rowerze Silnik spalinowy w rowerze Silnik spalinowy w rowerze
    Co prawda nie rower, ale "hulajdusza" elektryczna. Jeszcze ciągle w budowie.
  • Relpol przekaźniki
  • #7022
    Michal_WWL
    Poziom 25  
    LemuRR 11 napisał:

    Co prawda nie rower, ale "hulajdusza" elektryczna. Jeszcze ciągle w budowie.


    Poproszę więcej informacji o silniku, to chyba przerobiony alternator?
  • Relpol przekaźniki
  • #7024
    Ronin045
    Poziom 4  
    Mam pytanie- w instrukcji są koła 26 cali a ja mam 24 colowe. Można założyć silnik? Rower Kamrad 3 kołowy. Nie spieprzy się?
  • #7025
    Tomek515
    Poziom 21  
    Ronin045 napisał:
    Mam pytanie- w instrukcji są koła 26 cali a ja mam 24 colowe. Można założyć silnik? Rower Kamrad 3 kołowy. Nie spieprzy się?


    Kolego a o montaż jakiego silnika pytasz?
  • #7026
    Ronin045
    Poziom 4  
    Silnik spalinowy do roweru 50cc 2T (zestaw) lub silnik do roweru 80 cc rower zestaw spalinowy. Koła mam 24 calowe, napęd na jedno koło tylne druge chodzi luzno. Rower Kamrad trójkołowy.
  • #7027
    Tomek515
    Poziom 21  
    Z montażem tego zestawu będzie trochę zabawy ponieważ rama nie jest w jednej osi z kołem. Rozmiar koła nie będzie miał tu raczej znaczenia bo i tak będzie trzeba kombinować.
  • #7028
    Ronin045
    Poziom 4  
    Zębatki z roweru są w połowie osi tylnej więc raczej nie trzeba by kombinować z tym. Tylko z mocowaniem silnika do ramy. Za duży rozstaw.Trzeba by zamontować z jednej strony rurę. Myślę ją przykręcić - bez spawania aby gwarancji nie stracić. Gdzieś o średnicy do 1 i 3/8 cala. Z przodu ramy w dwóch punktach.Silnik spalinowy w rowerze . Silnik spalinowy w rowerzeSzukam kogoś co by mi go zamontował w okolicy Bytomia. Grubość ramy 51,45 czyli z 2 cale.
  • #7029
    Tomek515
    Poziom 21  
    Jeszcze kwestia mocowanie zębatki do osi. Z zestawu jest na szprychy.
  • #7030
    Ronin045
    Poziom 4  
    Zgadza się. Nie znalazłem lepszego zdjęcia jak to wygląda od tyłu. Tylko na filmie ze składania roweru jest to pokazane. Na pierwszym zdjęciu jest z silnikiem elektrycznym. Na drugim też z silnikiem elektrycznym. Za drogo wychodzi bo razem 1600 + 3500 Rower+silnik+bateria. Ja mogę wydać 800 -900 zł z montażem.
    Silnik spalinowy w rowerze Silnik spalinowy w rowerze
  • #7031
    denior
    Poziom 2  
    Panowie jaka jest dysza paliwa w gaźniku oryginalnym chińskim z silnika 80 cc i jaką polecacie żeby nie było przerywania na pełnym otwarciu przepustnicy?
  • #7032
    Ronin045
    Poziom 4  
    Dzisiaj zmierzyłem średnicę ośki w środku - wyszło mi 15 mm. Jest o takiej średnicy wewnętrznej zębatka albo mocowanie zębatki? I do mocowania przykręcić zębatkę na 4 śruby?
  • #7033
    gimak
    Poziom 38  
    denior napisał:
    jaka jest dysza paliwa w gaźniku oryginalnym chińskim z silnika 80 cc i jaką polecacie żeby nie było przerywania na pełnym otwarciu przepustnicy?

    To nie musi być sprawa dyszy paliwa w gaźniku. Może coś blokować pełny napływ paliwa do komory pływakowej. Miałem podobny objaw w nowym silniku rowerowym, adaptowanym do kajaka. Też kombinowaliśmy jak koń pod górę, a okazało się, że w króćcu doprowadzającym benzynę do gaźnika pozostał wiór po toczeniu.
  • #7034
    denior
    Poziom 2  
    gimak napisał:
    denior napisał:
    jaka jest dysza paliwa w gaźniku oryginalnym chińskim z silnika 80 cc i jaką polecacie żeby nie było przerywania na pełnym otwarciu przepustnicy?

    To nie musi być sprawa dyszy paliwa w gaźniku. Może coś blokować pełny napływ paliwa do komory pływakowej. Miałem podobny objaw w nowym silniku rowerowym, adaptowanym do kajaka. Też kombinowaliśmy jak koń pod górę, a okazało się, że w króćcu doprowadzającym benzynę do gaźnika pozostał wiór po toczeniu.


    Dzisiaj przetestowałem różne ustawienia gaźnika, zaworek iglicowy działa, układ paliwowy drożny, dysza paliwa jest nieoznaczona, poziom paliwa był na 19mm ustawiłem na 22mm ale było bardzo źle, a potem na 20mm i góra się pojawiła - ale niestety jest tak że od wolnych obrotów jest nieźle na średnich się zastanawia i nie może zdecydować czy jechać czy nie, nawet już nie szarpie tylko po przekroczeniu pewnego otwarcia robi buuuu ale jak już się wkręci na wyższe obroty to dostaje kopa i do 50 km/h się wkręca. Nie ma średnich - iglica była na 2 rowku od góry teraz jest na 3 i jest troszeczkę mocniejszy ale nadal średnie są słabe.
    CDI jaguar ustawiony na opóźnienie 3 stopni bez opóźnienia krzywej zapłonu - pobawię się jeszcze ustawieniami CDI

    chętnie kupię K60B (ruski) jeżeli ktoś ma

    Z ostatecznych testów wyszło że to charakterystyczne szarpanie podczas którego silnik traci moc i nie chce się wkręcać na obroty to objaw zbyt bogatej mieszanki na pełnym otwarciu przepustnicy, trzeba zmniejszyć dyszę paliwa lub sprawdzić czy filtr powietrza nie jest zatkany

    Edit:
    po nawierceniu wiertłem 10 mm otworów na wysokości sworznia (pomiędzy otworami fabrycznymi) na głębokość 10 mm mocno zmalały wibracje - jazda stała się przyjemna

    Silnik spalinowy w rowerze

    pozdrawiam
    Denior
  • #7035
    Parkerpl
    Poziom 3  
    Witam . Posiadam rower z silnikiem jednostka 80cc ten za 500 zł z allegro . Chiński spalinowy 2t. Jak chce go odpalić to jak puszczam sprzęgło tylne koło całkiem blokuje się. Zero dźwięków tłoka . Jak zdejme cylinder i zdemontuje tłok ręką docisne wal końcowy to puszcza I działa . Po odpaleniu udanym I trasie dalej ok. Później próbuje następnego dnia I znów zablokowane koło całkowicie. Tłok się nie rusza po prostu. Dodam że jak zdejme klapke od przekładni to jak się blokuje to koło to też nie ma szans że rusza te zębatki jak wcisne sprzęgło to da radę to pchać Ale tarcza w środku nie styka z swoją zebatką.

    Dodano po 5 [minuty]:

    Tu filmik
  • #7038
    Motorbike
    Poziom 22  
    Koła zębate się nie zazębiają, nie odkręciła ci się ta mniejsza zębatka przez co by się mogła wysunąć inie zazębiać?
    Zrób zdjęcia tego boku silnika, na filmie mało widać.
  • #7039
    KudlatyXX
    Poziom 2  
    Takie pytanie mnie naszło, aby zlikwidować hałas jaki generuje łańcuch w silniku spalinowym podejmował ktoś już próbę zamiany zebatki zdawczej na koło pasowe i zrobienie napędu na pasek klinowy?
  • #7040
    Strumien swiadomosci swia
    Poziom 43  
    To już lepiej na pasek zębaty z rozrządu.
  • #7041
    Motorbike
    Poziom 22  
    Widziałem już takie rozwiązanie na pasek zębaty z tym że kółko napędowe było bez ząbków.
  • #7043
    Tomek515
    Poziom 21  
    Wygląda ciut lepiej ale niech coś się zepsuje zaraz po starcie? Chińczyk ci to naprawi ale jak mu to odeślesz :D u oszusta z all tez nie ma prawdziwej gwarancji ale zdekompletuje zestaw i coś ci podeśle jak coś. Sam trafnie zauważyłeś za za ten jeden masz dwa od ręki.