Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wykrywacz metali AVT-5025

08 Lut 2003 21:46 8278 8
  • Poziom 2  
    Mam problem z układem AVT-5025 (wykrywacz metali). Konkretnie, chciałbym
    się dowiedzieć do czego służy przycisk S3? Co ma się wyświetlać, jak go
    przycisnę? Jakie w ogóle wyświetla komunikaty? Dlaczego buzzer "wyje"
    bez powodów zaraz po włączeniu i zniknięciu napisu "metal detector",
    wszystkie segmenty LCD zapalają się po kolei. Nie wykrywa nawet dużych
    metali.
  • Poziom 12  
    Skrzynka na elektrodzie nie przyjmuje załączników wiec musisz podać prywatnego e-maila. :o :(
  • Poziom 11  
    [quote="Robert_p"]Skrzynka na elektrodzie nie przyjmuje załączników wiec musisz podać prywatnego e-maila. :o :([/quote]

    Czyli tego ?

    swiatko(malpa)interia.pl

    Za pomoc dziękuję.
  • Poziom 12  
    Z kodami źródłowymi jest problem bo akurat tego nie mam w swoich zasobach :cry: :( , a pdf udało mi sie ściągnąć :D
  • Poziom 12  
    Otóż drogi kolego... Wykrywacz metali AVT-5025 leży właśnie złożony na moim biurku. Skoro pytasz to podzielę się z tobą wynikami moich prac. To że wykrywacz wyje non stop po włączeniu jest zapewne wynikiem zamieszania w firmie AVT. Po prostu zamiast zwykłego piezo wrzucili oni do zestawu piezo z generatorem i jak można się tego domyśleć wyje ono kiedy tylko ma do tego okazję, czyli jaj ma zasilanie. Prosta rada - musisz kupić sobie piezo bez generatora, koszt ok 0,50 - 1,50 pln.
    Stopniowe "zapalanie" się segmentów na wyświetlaczu oznacza odstrojenie od częstotliwości na której nastąpiło wyzerowanie ukłądu.
    U mnie ten układ działa i jak za taką cenę jestem z niego zadowolony. Zrobiłem mu 2 cewki: jedną wedle opisu a drugą mniejszą ok 50 zwojów śr 5 cm. Powoduje to pracę na dużo większych częstotliwościach, amniejszenie zasięgu oraz zwiększenie selektywności.
    A co się tyczy konstrukcji mechanicznej to w OBI mają takie fajne teleskopowe kije do mopa za 10pln, które można łatwo przerobić.... :D
  • Poziom 12  
    mam prośbę.. wie ktoś jaką indukcyjność powinna mieć wykonana cewka?