Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

KD czy może stereo? Budżet 5000 pln.

kocix 09 Lut 2011 02:49 3096 26
  • #1 09 Lut 2011 02:49
    kocix
    Poziom 8  

Witam

Na początku chciałem zaznaczyć, że jestem laikiem w temacie audio i w związku z tym zwracam się do Was o pomoc przy wyborze KD bądź Stereo do pokoju o wymiarach 3,5m x 5,5m2 przy budżecie maks. 5k PLN. Zaznaczam, że sprzęt ma służyć częściej do muzyki niż do filmów. Muzycznie to blues, rock, gitarowa i szeroko rozumiany heavy metal, rzadziej elektroniczna bądź rozrywkowa a także koncerty. Obecnie mam KD (jeśli tak to można nazwać) Samsung HT TZ 315 i nie jestem z niego zadowolony z uwagi na brak pasma tonów średnich, dudniący płaski bas i szeleszczące soprany, które dodatkowo powodują drgania plastikowych kolumienek co doprowadza mnie do pasji. W filmach ten sprzęt sprawuje się w miarę poprawnie zwłaszcza w DTS ale słuchanie na tym muzyki to koszmar.W związku z tym pragnę zmienić ten marketowy zestawik na coś lepszego i tu nasuwa się pierwsze pytanie:

Stereo czy KD???

Odnośnie KD mam już wstępnie upatrzone zestawy jakimi są:
    1. Yamaha RX-v467 + NS-777( NS-555 też by pewnie mogły być) +ns-444+ns-333
    2. Onkyo TX-sr 608 + NS-777( NS-555 też by pewnie mogły być) +ns-444+ns-333
    3. Onkyo TX-sr 608 + Klipsh f-3 bądź F-2 +c-2 + B2 w tym przypadku chyba się nie zamknę w budżecie

Odnośnie Stereo to o wzmacniaczach nie mam zielonego pojęcia i poza tym nie wiem czy jest możliwość podpięcia takiego zestawu do TV i komputera co jest dla mnie istotne
    1. wzmacniacz + Yamaha NS-777
    2.wzmacniacz +Klipsh F-3 bądź F2