Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pralka Hoover - oraz - KTO COŚ WIE O UBEZPIECZENIACH AGD??

Sączy Pącze 11 Lut 2011 12:39 6461 11
  • #1 11 Lut 2011 12:39
    Sączy Pącze
    Poziom 8  

    Interesuje mnie hoover 33 cm głebokości, Vision HD 33 510. Cena większa niż popularnie wąskie Candy czy Whirlpoole. Czy warto ją kupić, czy nie zawracać sobie głowy i wybrać tańszego Whirlpoola lub Candy?


    UBEZPIECZENIE - rtv euro agd proponuje ubezpieczenie na 3 i 5 lat. Nie jest to przedłużenie gwarancji - ktoś korzystał? warto?

    0 11
  • #2 11 Lut 2011 19:19
    skryn
    Admin grupy AGD

    Sączy Pącze napisał:
    UBEZPIECZENIE - rtv euro agd proponuje ubezpieczenie na 3 i 5 lat. Nie jest to przedłużenie gwarancji - ktoś korzystał? warto?

    Absolutnie nie warto. Dlaczego? Dlatego, że ubezpieczenie dotyczy tylko części zamiennych; nie dotyczy robocizny i dojazdu serwisu!
    Inaczej sprawa się ma z przedłużeniem gwarancji u producenta. Po pierwsze, jest taniej (150PLN na dodatkowe trzy lata), po drugie taka gwarancja dotyczy części, wraz usługą i dojazdem serwisu!
    Decyzję należy podjąć w ciągu 30 dni od daty zakupu urządzenia.
    Większość producentów proponuje wykup u siebie takiej dodatkowej gwarancji.
    Nie należy więc korzystać z opcji ubezpieczenia, bo się nie opłaca (zależy komu :wink:). Liczy się kasa i komfort klienta.
    Czy to jest jasne?

    0
  • #3 14 Lut 2011 09:38
    Sączy Pącze
    Poziom 8  

    jasne :-).

    cos mnie tknęło, spytałam na inforlinii, jak i za ile można przedłużyć gwarancje i babka powiedziała mi, gdzie to jest na www,, zaglądam, a tam ubezpieczenie pt "przedłuz gwarancję". cwane gapy!
    czyli że nie warto w sklepie przedłużać gwarancje, tylko bezp. u producenta? wpływa to na zachowanie sklepu, jeśli np. za 6 miesięcy cos mi walnie? do sklepu dzwonic? do serwicu producenta od razu?

    0
  • #4 14 Lut 2011 13:24
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 14 Lut 2011 14:37
    Sączy Pącze
    Poziom 8  

    xmarx, to rozumiem, ale jak przedłuże gwarancję? to dwa lata - serwis przez sklep, apotem producencki, czy to jedna cholera? jestem zielona - nic nigdy nie wymagało mi serwisu. tfu tfu, odpukac ;-).

    i tak zamierzam kupic w normalnym sklepie, nie przez net, a w jakim - to zalezy od całkowitej ceny, najtaniej ogólnie wychodza niestety duże sieciówki...

    choc nie wiem, brac tego whirlpooola?

    o hooverze mało w tych wątkach widziałam...

    ale ubezpieczenie olewam, o przedłużeniu gwarancji pomyślę na pewno.

    0
  • #6 14 Lut 2011 16:48
    JohnnyBlaze
    Poziom 14  

    Sączy Pącze napisał:
    najtaniej ogólnie wychodza niestety duże sieciówki..


    Z tym się nie zgadzam! Duże sieciówki mają cholernie drogo.Jedynie co mają tanio,to to co umieszczą w gazetkach promocyjnych,a reszta to drożyzna!
    Przykład ,pralka Bosch u mnie stoi po 1199zł,ten sam model w dużej sieciówce jest za 1345zł! BTW.to co w gazetce,to często i tak tego nie ma w sklepie.

    0
  • #7 14 Lut 2011 17:04
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #8 15 Lut 2011 10:05
    Sączy Pącze
    Poziom 8  

    ale ja nie z gazetek. policzyłam cenę, dodałam ew. raty, dodałam dowóz, montaz itd, żeby całośc porównać. niesttey euro wyszło mi taniej, niz predom. no, nie sprawdzalam media markt ;-).
    może za bardzo uogólniłam, ok :D

    0
  • #9 30 Maj 2011 15:46
    ooggi
    Poziom 9  

    Odświeżę bo temat ciekawy

    Cytat:
    ... ubezpieczenie dotyczy tylko części zamiennych; nie dotyczy robocizny i dojazdu serwisu!

    Z tego co wyczytałem w warunkach ubezpieczenia Ergo Hestia oraz z inf. os sprzedawców to te koszty są zwracane przez CAS (§ 21 p.1).
    CAS zatwierdza koszty naprawy, my je ponosimy i są nam zwracane na konto.
    Tak mi to tłumaczono.
    Warunki ubezp. sa tak napisane że się można pogubić więc proszę o sprostowanie jeśli się mylę.
    W niektórych sklepach gwarancja+ubezp. na dodatkowe 3 lata jest niewiele droższe niż dodatkowa Gwarancja+ Amica (150zł).
    Zgodnie z regulaminem Gwarancji+ Amica: "Sprzęt objęty Gwarancją Plus nie podlega wymianie." tylko to napisali, a co jak się zepsuje tak że się nie da naprawić? To nie wymienią na sprawny model?

    0
  • #10 30 Maj 2011 19:42
    skryn
    Admin grupy AGD

    ooggi napisał:

    Zgodnie z regulaminem Gwarancji+ Amica: "Sprzęt objęty Gwarancją Plus nie podlega wymianie." tylko to napisali, a co jak się zepsuje tak że się nie da naprawić? To nie wymienią na sprawny model?

    Jak najbardziej sprzęt powinien podlegać wymianie na nowy egzemplarz w przypadku braku części lub niemożliwości wykonania naprawy w sensie czysto technicznym (układy chłodnicze).
    Natomiast jak to jest w praktyce, to nie mam pewności, ale się dowiem.

    0
  • #11 30 Maj 2011 19:56
    ooggi
    Poziom 9  

    Dzisiaj (ze dwie godzinki temu) chciałem kupić pralkę z przedłużeniem gwarancji +3 i ubezpieczeniem Nw (tzw pakiet bezpieczeństwa 5lat). Do zakupu jednak nie doszło bo przed podpisaniem jeszcze raz dopytałem o zakres i czas trwania ubezpieczenia. Okazało się że jest inaczej niż tłumaczył mi sprzedawca więc zrezygnowałem.
    W większości sklepów ubezpieczycielem jest Hestia. Zakres ubezpieczenie jest ten sam a każdy sprzedawca widzi go inaczej, ja także :)
    Ciekawe tylko jak interpretuje likwidator szkody.
    Jedna ciekawa sprawa. Nikt nie potrafił odpowiedzieć kiedy zaczyna się okres ubezpieczenia i kiedy się kończy.
    Jedna wersja była taka ze od momentu zakupu przez 5lat, inna że od momentu zakupu do końca gwarancji producenta, a jeszcze inna że od końca gwarancji producenta przez 3 lata dodatkowej gwarancji.

    tutaj ciekawa opinia z ceneo.pl odnośnie Hestii
    "Zakupiłam tą pralkę 3 lata temu wraz z dodatkową gwarancją na 5 lat. Pralka po 19 miesiącach zaczęła się psuć. Oddaliśmy na gwarancji..okazało się że niestety łożysko było zepsute. Ok 10 miesięcy po naprawie znów zaczęła wydawać dziwne odgłosy..kolejny raz odgłosy łożyska. Więc zadzwoniliśmy do ubezpieczyciela który dał nam 5 lat gwarancji..(Hestia). Przyjechał Pan i zabrał pralkę do naprawy. Po 2 dniach zadzwonił że wymiana łożyska ubezpieczycielowi się nie opłaca i postanowił nam oddać pieniądze....w wysokości 530 zł!!!(gdzie pralkę wraz z ubezpieczeniem kupiliśmy za 1050 zł) Wniosek z tego taki nigdy więcej Amici której łożysko pada na potęgę i nigdy więcej ubezpieczenia na 5 lat które nic nie daje!!"

    EDIT:
    Odnośnie Gwarancji Plus od Amica - dzwoniłem w sprawie punktu 5.
    "Sprzęt objęty Gwarancją Plus nie podlega wymianie."
    Chodzi o to, że naprawiają sprzęt do bólu, nawet jeśli jest to 10 czy 20 wymiana łożyska, a klient nienawidzi już swojej pralki i z chęcią zażądałby jej wymiany.
    Gwarancja plus zaczyna się po wygaśnięciu gwarancji podstawowej, jest przedłużana (obie są) o okres kiedy pralka jest w serwisie.
    Serwis zgodnie z regulaminem Amica ma 30dni na max. naprawę.
    A od siebie dodam, że w przypadku, kiedy pralka psuje się nieustannie, wymiana możliwa jest na podstawie niezgodności towaru z umową (pierwsze 24 m-ce).
    Dam sobie spokój z Hestią i biorę gwarancję plus

    0
  • #12 31 Maj 2011 21:50
    skryn
    Admin grupy AGD

    ooggi napisał:

    Chodzi o to, że naprawiają sprzęt do bólu, nawet jeśli jest to 10 czy 20 wymiana łożyska, a klient nienawidzi już swojej pralki i z chęcią zażądałby jej wymiany.
    Gwarancja plus zaczyna się po wygaśnięciu gwarancji podstawowej, jest przedłużana (obie są) o okres kiedy pralka jest w serwisie.
    Serwis zgodnie z regulaminem Amica ma 30dni na max. naprawę.
    A od siebie dodam, że w przypadku, kiedy pralka psuje się nieustannie, wymiana możliwa jest na podstawie niezgodności towaru z umową (pierwsze 24 m-ce).
    Dam sobie spokój z Hestią i biorę gwarancję plus

    I właśnie o to chodzi!
    Czy ktoś ma jeszcze wątpliwości, aby zakupić sobie polisę niezależnego "ubezpieczyciela"?
    Ja nie i zawsze wykupuję i polecam innym gwarancję producenta!
    Niech sprzęt sobie się psuje, przyjedzie serwis i zawsze naprawi, nawet dwadzieścia razy.
    Z "ubezpieczycielem", to zawsze są schody, nie wiecie, że tak jest, ale jest. Sprzęt jest na obecne czasy awaryjny, dlatego, że chcemy, aby był tani. Więc taki tani mamy.
    A po pięciu latach sprzęt się zwyczajowo amortyzuje, więc nie szkoda oddać do utylizacji; i tak wkoło Wojtek...
    :D

    0